Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo net in me wagen na een topavond😍.
Wat een drukte weeral en een mooie mix van stellen van alle leeftijden. Ook veel nieuwe gezichten. Om 22u kwam ik al in een volle zaak binnen, de kontjes contest was net begonnen. Lekker aan de bar gehangen met een drankje en meteen aan de praat geraakt met een mooi milf koppeltje wat was dat een knappe dame zeg....mooi figuur met alles op de juiste plaats dus mijn focus lag al snel bij haar. Leuk gesprek en wat aftasten van beide kanten met gevolg dat deze knappe blonde milf me uitnodigde naar achter. Dat zat al goed ik was nog maar een half uurtje binnen😁. Ook een meevaller dat we een afsluitbare kamer hadden. We hebben deze anderhalf uur in beslag genomen dus de details zijn teveel om neer te schrijven. Al mijn zaad was erdoor maar ze was iedere druppel meer dan waard 😍😍😍. Gedurende de avond nog bij 2 aparte stellen kunnen aansluiten maar verder dan wat orale sex ging niet meer...wat had die eerste milf me gesloopt. Er was een overaanbod aan gewillige stellen damn😋. Bedankt Eroxx toppers👌
 
Het was volgens mij de Nederlandse blonde. Ze zag er weer lekker uit zo met haar tieten bloot. Heb er nog een tijdje mee staan babbelen, toen hing haar onderarm al half vol met bandjes...ik voelde haar tepels met piercings in lekker tegen mij aan schuren😋.
De winnares van de laatste Hookergames was inderdaad een lekkere Hollandse, maar dan wel de gekende brunette 👩 en niet die blondine zei Nina me deze week.
 
Hallo allemaal

Ik ben al 2 keer in de Eroxx geweest. 1 keer geweldig op een donderdag, 1 keer op zaterdag.
Zaterdag veel koppels, maar weinig interesse in de ruimtes achteraan had ik de indruk met een single man.

Ik ga nu maandag 31 oktober opnieuw naar Eroxx... Indien er single dames gaan of koppels die interesse hebben in een single man van 28 jaar... Let me know en misschien kunnen we elkaar op voorhand al eens zien zodat we elkaar maandag vlot kunnen vinden!

Tot maandag! xxx
 
hey, ik zou komende vrijdag voor de eerste keer een parenclub willen bezoeken, dit spreekt me al wel langer aan maar ga nu de stap toch eens wagen. De hookergames lijkt me een goede avond voor de eerste keer, aangezien ik uit mezelf misschien minder snel initiatief zou nemen. Op zo"n avond zijn er misschien wel dames geintresseerd in mijn bandjes.

Ik heb nog wel enkele vragen, ik vermoed dat vele al beantwoord zijn hier, maar ik heb momenteel geen tijd om 25 pagina's te gaan lezen. Dus hoop ik dat iemand me toch kan verder helpen.

Is het op zo'n dag de bedoeling dat je direct in ondergoed de club betreed? Op de site zeggen ze dat er zaterdag vanaf 22u een dresscode is, maar over vrijdag vermelden ze niets. Ik las ook dat het aangeraden word om schoenen aan te doen, maar ik vroeg me af of de meeste dan hun gewone schoenen aanhouden of het gemakklijk houden en sleffer (of slippers) aandoen.

Hoe laat start een avond meestal? Volgens de site is de club open van 20.00 tot 03.00, maar ik weet niet goed of er in het begin van de avond al iets te beleven zou zijn. Komt dit rustig op gang of staan de mensen al aan te schuiven voor de deuren openen?

Billy
 
@billy007
Je komt binnen, betaalt en gaat naar de kelder. Daar heb je een kluisje. Kleding en alles daar in opbergen, sleutel zit aan een bandje, doe je om je pols / enkel. Mannen lopen in de disco / sexruimtes voornamelijk in boxershort of sexy ondergoed. Als je een t-shirt aan wil houden, kan dat. Badslippers meenemen is absoluut een aanrader. Anders moet je op je schoenen door de tent. Slippers is dan toch iets beter. Zelf meenemen, club heeft er geen voor je.

Mijn ervaring is dat het rond 22:00 meestal wel los barst. Maar op een hookersavond kan dat anders zijn, omdat er zaadloedertjes zijn die heel veel bandejs willen verzamelen. Ooit om half negen al eens mijn eerste kwakkie gelost. Het ligt er maar aan wie er aanwezig is en wat haar snode plannen zijn. ;)
 
Laatst bewerkt:
ik was afgelopen maandag geweest en vond het minder vergeleken met de laatste keer dat ik geweest was zo'n maand of 2 geleden..

Het was druk ( misschien door de herfstvakantie) veel mannen en dus verhouding met de vrouwen wat minder waardoor er toch een beetje een jaagsfeertje was wat er vorige keer ontbrak..toen was het relaxter..nu zag je meteen als een paartje ergens heen liep hele rijen erachter aan lopen..

er was een koppeltje,,de dame mooie aziatische jonge dame helaas hen niet aan het werk gezien ik heb ze alleen zien zitten en rondlopen ..jammer want die was echt top...

verder qua latinas van de club minder mooie vergeleken met de vorige keer.. er was wel een belgische dame mooi en slank met lekkere silli tietjes die heel goed haar best deed op het bed bij de buitendeur rechts.. top meid... zorgde goed voor iedereen.. zelfs double penetratie in vagina wilde ze ... en heb mijn kruit bij haar verschoten ... maar verder was het dus mij te druk en de verhouding een beetje zoek...

maar ga zeker weer eens terug het kan niet iedere week top zijn
 
ik was afgelopen maandag geweest en vond het minder vergeleken met de laatste keer dat ik geweest was zo'n maand of 2 geleden..

Het was druk ( misschien door de herfstvakantie) veel mannen en dus verhouding met de vrouwen wat minder waardoor er toch een beetje een jaagsfeertje was wat er vorige keer ontbrak..toen was het relaxter..nu zag je meteen als een paartje ergens heen liep hele rijen erachter aan lopen..

er was een koppeltje,,de dame mooie aziatische jonge dame helaas hen niet aan het werk gezien ik heb ze alleen zien zitten en rondlopen ..jammer want die was echt top...

verder qua latinas van de club minder mooie vergeleken met de vorige keer.. er was wel een belgische dame mooi en slank met lekkere silli tietjes die heel goed haar best deed op het bed bij de buitendeur rechts.. top meid... zorgde goed voor iedereen.. zelfs double penetratie in vagina wilde ze ... en heb mijn kruit bij haar verschoten ... maar verder was het dus mij te druk en de verhouding een beetje zoek...

maar ga zeker weer eens terug het kan niet iedere week top zijn
Aziatische: korte haren, blond, brilletje?
 
Ik ben er vandaag geweest. Top editie. Ik ben er al verschillende keren geweest, maar nog nooit met 7 condooms minder naar huis. En voor de fantasten onder jullie. Ik ben geen 7x klaargekomen.

De actie speelt zich in tegenstellen tot op vrijdag voornamelijk af in het discogedeelte. In de kamers achteraan is er minder actie. Ik heb ook een leuke jonge kleine aziatische dame gezien. Toen ik aan de bar kwam en zij zat naast mij blokeerde haar man plots de uitgang. Ze wou even voelen. We hebben niet gespeeld, maar wel contactgegevens uitgewisseld. dus dat gaat prive misschien nog wat worden. Ik weet niet of het dezelfde aziatische van maandag was;

Verder ook minstens 1 single dame (geen huisdame) die voor de eerste keer in Eroxx was. Die kwam duidelijk voor de geile sex. Enkele keren laten spuiten en lekker mee gespeeld. Ze wisselt echter geen contactgegevens uit. Jammer, wou er anders wel mee naar de eroticabeurs in Hasselt gaan over enkele weken.

Ook nog een franstalig koppel dat normaal meedoet aan de sexslavinnen in de boudha club die deze club kwamen verkennen. Een zeer actieve slanke dame.

De braziliaanse dames waren er 3 dezelfde als anders en 2 nieuwe. Wel lekkere meiden, met niet alleen opgespoten borsten, maar ook opgespoten billen. Waarom ze dat doen snap ik niet goed. Die zien er in mijn ogen veel te vol uit.

Oh ja ook nog een Engelstalige dubbelganger tegen gekomen. Aan de bar dachten ze dat ik een gintonic wou terwijl ik dat nog nooit heb gedronken en in het restaurant kwam er een dame bij mij zitten die in het engels begon te spreken. Toen ik vroeg van waar ze kwam bleek ze uit Einhoven te komen. Verder gesproken in het Nederlands en ook zij verwarde mij met mijn dubbelganger.

Dus een topmiddag gehad met huisdames, een single dame en 1 koppel.
Voor mij een topmiddag.

Waarschijnlijk ga ik maandag terug voor 10h sexplezier (open van 12h tot 22h)
 
fully agree,wat een middag.
voor het eerst sinds 3 jaar weer aan het wandelen en dan hier toch weer terecht komen.
wat een verschil met 3 jaar
toen waren het vooral de 2-3 huisdames die de boel een beetje opfleurde.
deze keer waren toch echt de vrouwen van de stelletjes die de maat hielden.

De franse slanke maar zeer gewillige dame was aan het begin van de middag in de speelkamers op de ronde bank bezig,zonder moeite kreeg iedereen aandacht,later nog in de bioscoop hetzelfde recept.

Er was ook dame met netkousen & hakjes aan welke eerst rustig bezig was in het disco gedeelte op de ronde sofa tot het de drukte weg ging en ze er lekker voor ging liggen en toen ze helemaal los ging..
bijna een uur lang alleen maar aan alle kanten vlees zien en je zonder moeite alles wegwerkt.

moest ff op sterkte komen.....

Het kooi moment waarin 3 dames(van stelletjes)) zich niet ongewis lieten om elk stukje vlees te pakken.
tot 1 dame eruit ging en er wat meer ruimte was voor de 2 dames..
eerst squirtte de dame de kooi onder om vervolgens de vraag te stellen : heeft U wat zaad voor mij?
en haar mond opende voor het aanbod..

tijdens het douchen nog even met een medewandelaar gesproken..
hij gaf aan waar kan je onbeperkt eten en ketsen tot je een ons weegt en dat voor 80€
alleen was het wel te druk met single mannen vond ie (ook al was ie zelf ook single)

lovin' it
 
Ik ga morgen ook, na een geslaagde vrijdagavond kom ik terug voor lekker lang 10u plezier en als het goed zit ben ik er ook dinsdag voor wederom een lange dag😜. Zo vullen we het verlengde weekend op geile manier op. Ik verwacht veel amateur stelletjes😍😍😍
 
Net terug van de eroxx.
Muziek was zeker niet goed en dat was jammer voor de sfeer. Ik vond er minder actief dan andere dagen.
Jammer dat Jamie ook geen topdag had, maar wat een topvrouw is dat! Ziet er goed uit, leuke gesprekjes...
Hopelijk volgende keer meer geluk met Jamie ;)
Ook de mensen die bij haar waren, waren leuke kerels!

Lang verhaal kort: Aan mijn trekken gekomen met de dame in rode lingerie en kort blond haar (zeer geile dame!), maar door de slechte luziek was de sfeer al snel verdwenen vandaag.
 
Net terug van de eroxx.
Muziek was zeker niet goed en dat was jammer voor de sfeer. Ik vond er minder actief dan andere dagen.
Jammer dat Jamie ook geen topdag had, maar wat een topvrouw is dat! Ziet er goed uit, leuke gesprekjes...
Hopelijk volgende keer meer geluk met Jamie ;)
Ook de mensen die bij haar waren, waren leuke kerels!

Lang verhaal kort: Aan mijn trekken gekomen met de dame in rode lingerie en kort blond haar (zeer geile dame!), maar door de slechte luziek was de sfeer al snel verdwenen vandaag.
Muziek was zeker n drama , al die "BarryWhite" shit .En " Me and Mrs Jones "uit 1972. Was inderdaad weinig sfeer ik ben om 19.30 uur vertrokken , en ik zag meer zure gezichten bij de kleedhokjes.
Ook weinig actie maar paar dames bezig in de hoeken en hokken , een gedrang van jewelste om bij de dames te geraken tot een uur of 5 waren de huisdames er nog daarna was de sfeer weg.
De dame met rode lingerie en silicone uitbouw was een van de weinige actieve, net als de mollige Hollandse en het nonnetje.
Dan had je t een eind gehad.
Ben wel even klaar met Eroxx te Balen
 
Ik was er gisteren ook veel mannen en veel koppels.
Aan de toog heb ik me prima vermaakt met een aantal leuke vlotte toegankelijke dames.
Maar er zijn ook heren die willen tongen met een van die vrouwen en duwen hun tong gewoon in hun mond. Of ze zuigen een vlek in een nek. Respect en geilheid gaan bij sommige mannen niet goed samen.

Het aantal vrouwen was beperkt ik had het idee dat de Braziliaanse niet goed wisten wat ze kwamen doen behalve hun botox billen showen...Ik denk dat ze bij de Eroxx hopen dat de koppels wat actiever zouden zijn maar dat is erg wisselend.

Tja de muziek, doe het maar voor eenieder eens goed met zo'n divers publiek, ik geef het je te doen.
Na half zes was al heel wat volk weg en dus ook de meeste actie. Her en der werd er nog geneukt.
Kortom een aardige middag voor mij.
 
Ik was er gisteren ook veel mannen en veel koppels.
Aan de toog heb ik me prima vermaakt met een aantal leuke vlotte toegankelijke dames.
Maar er zijn ook heren die willen tongen met een van die vrouwen en duwen hun tong gewoon in hun mond. Of ze zuigen een vlek in een nek. Respect en geilheid gaan bij sommige mannen niet goed samen.

Het aantal vrouwen was beperkt ik had het idee dat de Braziliaanse niet goed wisten wat ze kwamen doen behalve hun botox billen showen...Ik denk dat ze bij de Eroxx hopen dat de koppels wat actiever zouden zijn maar dat is erg wisselend.

Tja de muziek, doe het maar voor eenieder eens goed met zo'n divers publiek, ik geef het je te doen.
Na half zes was al heel wat volk weg en dus ook de meeste actie. Her en der werd er nog geneukt.
Kortom een aardige middag voor mij.
De wijze hoe single mannen contact leggen laat op sommige momenten veel te wensen over. Geen opbouw van aanraken maar gelijk ongevraagd delicate lichaamsdelen betasten , geen geduld , weinig tact. erg vervelende momenten ervaren afgelopen vrijdag. Geef eerst de mogelijkheid en ruimte om in de gewenste stemming te komen voor maximaal amusement. En respect voor een nee is niet altijd vanzelfsprekend helaas op eerste verzoek

Daarentegen ook zeker ons enorm kunnen amuseren met een beperkt aantal heren die zich op een positieve manier hebben opgesteld
 
Laatst bewerkt:
De wijze hoe single mannen contact leggen laat op sommige momenten veel te wensen over. Geen opbouw van aanraken maar gelijk ongevraagd delicate lichaamsdelen betasten , geen geduld , weinig tact. erg vervelende momenten ervaren afgelopen vrijdag. Geef eerst de mogelijkheid en ruimte om in de gewenste stemming te komen voor maximaal amusement

Daarentegen ook zeker ons enorm kunnen amuseren met een beperkt aantal heren die zich op een positieve manier hebben opgesteld
Dat zou kunnen werken maar laat ze dan ook een beperkt aantal heren toelaten.
Maar nee , dat gaat niet gebeuren. De heren betalen netjes 90 € zodat de koppels voor 50 ( dus per persoon 25€.lekker kunnen eten drinken , een schijntje)
Misschien beter klagen bij de uitbaters , dat ze rr teveel binnen laten dan bij de single mannen he.
Of iedereen zelfde toegang , iedereen 50 €
De mannen betalen nu grote meerprijs voor n voorgespiegelde sex kans , moet je niet verbaasd zijn gaan dat ze die willen gaan effectueren。
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan