Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik hier mee bedoelde te zeggen, er zijn op maandagen etc. Zeker wel actieve en zeer actieve stellen. Ook zijn er wel newbies... dit zijn vaak mensen die er wel over denken, maar het (nog) niet doen, en een groepje stellen die wel iemand meenemen op een kamertje, maar het daar bij houden. Allemaal prima wat mij betreft. Maar van die mensen die "erotisch uitgaan" , die lekker goedkoop binnen mogen op zulke dagen en gewoon de hele middag of avond zitten te roken en zuipen, het enige uitstapje dat ze maken is naar het buffet en weer terug, dat zijn mensen die zou een club niet binnen moeten willen hebben. Ik vind het niets te maken hebben met wat binnen gebeurt.
 
Op zaterdag, volmondig ja. Maandag, donderdag en zondag worden wel degelijk gezien als actieve dagen en ook zo aangekondigd aan de deur en op hun site. Niet elke dag heeft hetzelfde thema of dezelfde sfeer.
Klopt, wij zijn tot nu toe alleen op vrijdagen en zondagen geweest. Juist omdat we graag actief zijn met extra mannen.

Nu is het wel zo dat we een normale benadering door de mannen verwachten. En dan vallen er helaas al een heel stel af. Nog los van het feit dat we niet tot iedereen fysiek aangetrokken zijn. Dus dat reduceert jammer genoeg het aantal kandidaten.
 
Klopt, wij zijn tot nu toe alleen op vrijdagen en zondagen geweest. Juist omdat we graag actief zijn met extra mannen.

Nu is het wel zo dat we een normale benadering door de mannen verwachten. En dan vallen er helaas al een heel stel af. Nog los van het feit dat we niet tot iedereen fysiek aangetrokken zijn. Dus dat reduceert jammer genoeg het aantal kandidaten.
Hoeveel hebben jullie er nodig dan ?
De oplossing voor jullie zou zijn een " respecttoets" en een " uiterlijktoets" aan de deur.
Gaan de uitbaters niet doen , want dan mag de helft niet binnen , en gaat het verdienmodel verloren.
Misschien moeten de koppels op de koop toe nemen , dat het niet helemaal ideaal voor hun is.
Dat moeten wij single mannen ook.
 
Hoeveel hebben jullie er nodig dan ?
De oplossing voor jullie zou zijn een " respecttoets" en een " uiterlijktoets" aan de deur.
Gaan de uitbaters niet doen , want dan mag de helft niet binnen , en gaat het verdienmodel verloren.
Misschien moeten de koppels op de koop toe nemen , dat het niet helemaal ideaal voor hun is.
Dat moeten wij single mannen ook.
O ja, we vinden dat op zich ook geen probleem. Misschien kwam dat verkeerd over in onze post.
Als we met 1 iemand een fijne tijd hebben, is de avond in feite al geslaagd.
Het enige dat jammer is zijn de mannen die geen normale benadering hebben. Dat bedoelden we te zeggen. Gelijk vingers tussen de benen zonder enige vorm van ander contact vooraf. Dat gebeurde in Eroxx een paar keer. We wijzen dan wel af, maar vinden dat het eigenlijk niet op die manier zou moeten gaan. Dat de man in kwestie zelf een subtielere toenadering had moeten kiezen.
 
Laatst bewerkt:
ge moet egt geluk hebben , maar meestal doen de koppels wel in week ook enkel met hun man hoor , of iemand dat ze goed kennen..
Ik denk dat het heel lang geleden is dat jij hier op die dagen was. Ik heb heel andere ervaringen. Maar je hoeft mij niet te geloven. En blijf er maar weg. Meer dames van koppels voor mij.😋
En kunnen we nu het negativisme achter ons laten en onze ervaringen delen. (Zowel negatieve als positieve) zonder de verwijten. Eroxx heeft nu eenmaal een gemengd publiek en elk thema is anders. De ene avond / middag is meer geschikt voor actie en een andere dan weer voor erotisch uitgaan. Ik was er maandag nog eens als single man en heb mij prima vermaakt. Weinig tot geen niet actieve koppels gespot. Wel enkele koppels die er 1 of 2 single mannen bij namen in een kamertje. En dat meerdere keren op een middag. Dat is ook actief. Het is niet omdat het een actieve middag is dat iedere vrouw er zo maar iedere man moet bijnemen. De mannen zijn ook selectief. Dus de vrouwen mogen dat zeker ook zijn. Zoals hierboven al gemeld. Met een beetje een normaal contact en hygiëne kom je een heel eind.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het heel lang geleden is dat jij hier op die dagen was. Ik heb heel andere ervaringen. Maar je hoeft mij niet te geloven. En blijf er maar weg. Meer dames van koppels voor mij.😋
En kunnen we nu het negativisme achter ons laten en onze ervaringen delen. (Zowel negatieve als positieve) zonder de verwijten. Eroxx heeft nu eenmaal een gemengd publiek en elk thema is anders. De ene avond / middag is meer geschikt voor actie en een andere dan weer voor erotisch uitgaan. Ik was er maandag nog eens als single man en heb mij prima vermaakt. Weinig tot geen niet actieve koppels gespot. Wel enkele koppels die er 1 of 2 single mannen bij namen in een kamertje. En dat meerdere keren op een middag. Dat is ook actief. Het is niet omdat het een actieve middag is dat iedere vrouw er zo maar iedere man moet bijnemen. De mannen zijn ook selectief. Dus de vrouwen mogen dat zeker ook zijn. Zoals hierboven al gemeld. Met een beetje een normaal contact en hygiëne kom je een heel eind.
Op paar maand tijd zalt wel ni anders zijn hoor daar ;) en jaa ben blij dat ik geen geld er meer aan verspel.
 
Hi.

ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb besloten maandag de stoute schoenen maar eens aan te trekken en richting Balen af te dalen. Nu weet ik echter niet goed of ik beter terecht kan in Eroxx of een paar deuren verder in Climax...

Als nieuweling in deze setting ben ik benieuwd wat jullie zouden adviseren? Zijn er in zowel Eroxx als Climax ook huisdames? En wat kan ik verwachten op zo'n maandagmiddag?

Elke hulp wordt zeer geapprricieerd :).
 
Er staat al genoeg over beide clubs hiero , dus is een stupide vraag.
Er bestaan geen domme vragen. Elke club heeft zijn eigenheid en wat voor d'r ene goed is. Is niet noodzakelijk goed voor de andere. Je zou beiden clubs eigenlijk enkele keren moeten ervaren om je keuze te maken. In beide clubs zijn huisdames aanwezig.
 
Vorige donderdag voor de eerste keer naar Eroxx geweest. Het was een masquerade editie en zoals ze hadden aangekondigd een heel populair thema.
Voor mijn beleving was er te veel volk. Rond de middag heb ik me heel even met een hele mooie dame geamuseerd maar eens 14u zat de club helemaal vol. Het gevolg was dat elke aantrekkelijke dame die in de speelkamers rondliep achtervolgd werd door minstens 5 mannen. Eens et een koppel wat begon te zoenen stond er ineens een hele groep mannen omheen en bij het 'eyes wide shut ritueel' was het letterlijke met een hele boel mannen drummen om een dame te kunnen aanraken. Het leek eerder op een black friday in Amerika 😄
Het was niet echt mijn ding. Misschien probeer ik het wel nog eens bij een ander thema.
 
Het was donderdag idd wel heel erg druk. Maar achterin de speelruimtes viel het al bij al goed mee, vonden wij.

De groepjes mannen die dadelijk komen aanschuiven, dat ge je altijd zien tijden de actieve namiddagen in Eroxx, ongeacht de drukte.

Wijzelf hebben daar geen probleem mee, integendeel... Zolang iedereen beleefd en respectvol blijft tov ons en elkaar... 😊

Het maskerade-ritueel mag -wat ons betreft- gerust afgevoerd worden, of alleszins beperkt worden. Het haalt de schwung uit de namiddag voor ons, als plots 80% van de heren in de disco staat toe te kijken...

Hebben al geleerd om onze rondjes met actie proberen te plannen tussen de ceremonies in. 🙈

Morgen (maandag) nog eens een dagje verlof en meer van dat. 😉
 
Hoi iedereen,

Hoe is Errox op vrijdagen? Ik ben namelijk nooit op vrijdagen geweest. Is dat anders dan op bijvoorbeeld maandagen en donderdagen?

Groetjes!
Valt bijna niet te vergelijken.

Op vrijdagen is het veel drukker, de club is dan meer discotheek dan actieve club.

Veel meer koppels, maar niet alle koppels staan open voor singles.

Wel veel actie, maar niet op de recht-toe-rechtaan manier als maandagen of donderdagen.

Anders, maar voor ons als koppel ook wel leuk. Houden hier van de afwisseling tss weekdagen en vrijdagavonden.
 
Valt bijna niet te vergelijken.

Op vrijdagen is het veel drukker, de club is dan meer discotheek dan actieve club.

Veel meer koppels, maar niet alle koppels staan open voor singles.

Wel veel actie, maar niet op de recht-toe-rechtaan manier als maandagen of donderdagen.

Anders, maar voor ons als koppel ook wel leuk. Houden hier van de afwisseling tss weekdagen en vrijdagavonden.
Ik wil graag wel gaan op vrijdagen maar ik wil wel neuken en als het meer een discotheek is dan laat maar dan kan ik ook naar een uitgangsplek gaan. Werken ook werkende dames op vrijdagen?
 
Wij zijn een paar keer op vrijdag geweest en vonden de combinatie leuk. Rond de dansvloer was het vooral een discotheek maar achter in de sexruimtes merk je daar weinig van. Daar was later op de avond veel actie.

We begonnen zelf steeds op de dansvloer maar na een tijdje kregen we zin in actie.
Niet alle koppels gaan naar achteren. Sommigen bleven de hele avond dansen, maar dat geeft niet Er was steeds vrij veel te doen in de kamers. Het ronde matras in de open ruimte vlakbij de traliekamer vinden wij erg leuk, voor doggy met meerdere mannen.
 
wow, wow, wow I went to Eroxx yesterday. I don't know how many times I get fooled by the text in the ad. Very good way to promote yourself. In the poorest Friday evenings you can find more action 🥲🥲 But let's take them one by one. I arrived at a quarter past 4...very few people. Two couples and 4.5 single men, I took a coffee and went to smoke. Around 5:00 p.m. more people appeared and I thought it would be fine. The action started at 17:30 obviously by the ladies of the house and a couple at the cinema. As an audience, from my point of view, much too old for my taste. There were 3 couples for whom it was worth going to the gym. One dressed in leather suits and the man had some cosmonaut shoes that he walked around continuously and from time to time they locked themselves in the rooms. They did not accept single men and left. The second one is very active among them and I think they let 2 men join them. And the last blonde lady from Russia was very ok and they were really in the format of parties. Otherwise, the majoity of very old ladies. Single men around 30, good relationship ... but very weak action. There was another couple with a young girl who was quite busy. But she was BMW. Aaa...there was another couple where the woman was looking for action for her husband. Nice of them. Otherwise, everything is in its place... nice, clean club, drinks, food, I didn't eat, instead we talked a lot, I didn't think I could do that, but I also talked for the other editions.
 
wow, wow, wow I went to Eroxx yesterday. I don't know how many times I get fooled by the text in the ad. Very good way to promote yourself. In the poorest Friday evenings you can find more action 🥲🥲 But let's take them one by one. I arrived at a quarter past 4...very few people. Two couples and 4.5 single men, I took a coffee and went to smoke. Around 5:00 p.m. more people appeared and I thought it would be fine. The action started at 17:30 obviously by the ladies of the house and a couple at the cinema. As an audience, from my point of view, much too old for my taste. There were 3 couples for whom it was worth going to the gym. One dressed in leather suits and the man had some cosmonaut shoes that he walked around continuously and from time to time they locked themselves in the rooms. They did not accept single men and left. The second one is very active among them and I think they let 2 men join them. And the last blonde lady from Russia was very ok and they were really in the format of parties. Otherwise, the majoity of very old ladies. Single men around 30, good relationship ... but very weak action. There was another couple with a young girl who was quite busy. But she was BMW. Aaa...there was another couple where the woman was looking for action for her husband. Nice of them. Otherwise, everything is in its place... nice, clean club, drinks, food, I didn't eat, instead we talked a lot, I didn't think I could do that, but I also talked for the other editions.

You went at a quarter past 4?? Action on Mondays begins at 11:30 hours untill 18.00 hours. I think at 16:15 most people has already left. So that's why there were very few people.
 
Vandaag geweest tussen 12.30 en 15.30 ongeveer. Verschillende( altijd dezelfde) huisdames die wel actief waren. Bij de koppels was het maar trieste bedoening. Meeste actie één op één in afgesloten kamer. Wat corpulente kleine dames die wel iets of wat actief waren maar niet echt de meest aantrekkelijke. Als er al een mooiere naar achter ging liep er telkens een sliert mannen achter alsof ze al maanden zonder seks zaten. Sommigen helemaal naakt maar wel met hun drankje in de hand. En vaak met een zweetgeurtje….Echt vies hoe ze in het kleinste hoekje met 10 à 15 rond de dame zaten te drummen.
Er was één oudere donkerharige Nederlandse dame die nog te doen was en vrij actief maar toch ook al pensioengerechtigd.
Ik had het nog een kans gegeven maar Eroxx hoeft niet meer voor mij ( enkel nog voor de Trav parties😉)
Oh ja: er ging ook nog eentje de kooi in die dan met condoom pijpte🫣. Wie heeft daar nu wat aan?
 
Wij zijn voornemens om eens te gaan kijken op maandag 11 december. Als het ons dan tegenvalt zijn we alsnog door naar de club in Meer.
We willen eens zelf ondervinden of de zaken die wij geregeld horen (zowel positief als negatief) ook daadwerkelijk zo zijn.
Mensen die ons kennen weten hie wij zijn/doen, maar als we het zo lezen zijn en blijven we erg sceptisch.
Maargoed, we geven het een kans op maandag 11 december.
 
Vandaag geweest tussen 12.30 en 15.30 ongeveer. Verschillende( altijd dezelfde) huisdames die wel actief waren. Bij de koppels was het maar trieste bedoening. Meeste actie één op één in afgesloten kamer. Wat corpulente kleine dames die wel iets of wat actief waren maar niet echt de meest aantrekkelijke. Als er al een mooiere naar achter ging liep er telkens een sliert mannen achter alsof ze al maanden zonder seks zaten. Sommigen helemaal naakt maar wel met hun drankje in de hand. En vaak met een zweetgeurtje….Echt vies hoe ze in het kleinste hoekje met 10 à 15 rond de dame zaten te drummen.
Er was één oudere donkerharige Nederlandse dame die nog te doen was en vrij actief maar toch ook al pensioengerechtigd.
Ik had het nog een kans gegeven maar Eroxx hoeft niet meer voor mij ( enkel nog voor de Trav parties😉)
Oh ja: er ging ook nog eentje de kooi in die dan met condoom pijpte🫣. Wie heeft daar nu wat aan?
Is toch niet meer dan normaal dat er actieve dames of koppels zijn die het graag 100% veilig willen?

Of steek jij je hand ervoor in het vuur dat elke man/vrouw die langs de balie passeert SOA-vrij is? 😅

Bij ons is het in elk geval ook altijd alles mét... En wie dat niet ziet zitten mag zich gerust omkeren.

Geloof ons, nog maar zelden of bijna nooit mannen geweten die bedankten omdat wij een condoom aanreiken.

Wij laten ons regelmatig testen op SOA's bij de huisarts, maar om één of andere reden twijfelen we eraan of iedereen aanwezig in Eroxx dit eveneens doet.

Safety first dus... 😊😇
 
Is toch niet meer dan normaal dat er actieve dames of koppels zijn die het graag 100% veilig willen?

Of steek jij je hand ervoor in het vuur dat elke man/vrouw die langs de balie passeert SOA-vrij is? 😅

Bij ons is het in elk geval ook altijd alles mét... En wie dat niet ziet zitten mag zich gerust omkeren.

Geloof ons, nog maar zelden of bijna nooit mannen geweten die bedankten omdat wij een condoom aanreiken.

Wij laten ons regelmatig testen op SOA's bij de huisarts, maar om één of andere reden twijfelen we eraan of iedereen aanwezig in Eroxx dit eveneens doet.

Safety first dus... 😊😇
Akkoord als koppel dat je daarin die keuze maakt. Alle respect daarvoor en zou daar ook geen probleem van maken.

Als je echter in die kooi plaatsneemt en alle venten probeert op te geilen en dan rubber aandoet voor je ze pijpt, klopt het verhaal niet volgens mij. De dame was trouwens volgens mij betaalde dame van het huis.
De enkele keren dat ik echte amateurdames in de kooi zag was het uit pure geilheid en dus ook steeds ZC…
 
Wij zijn voornemens om eens te gaan kijken op maandag 11 december. Als het ons dan tegenvalt zijn we alsnog door naar de club in Meer.
We willen eens zelf ondervinden of de zaken die wij geregeld horen (zowel positief als negatief) ook daadwerkelijk zo zijn.
Mensen die ons kennen weten hie wij zijn/doen, maar als we het zo lezen zijn en blijven we erg sceptisch.
Maargoed, we geven het een kans op maandag 11 december.
Ook wij gaan maandag 11 december Eroxx bezoeken, nieuw hier op het forum maar zeker niet nieuw in de scene.

Kennen het spel en als het gespeeld wordt zoals wij dat leuk vinden is er veel mogelijk. Actieve dame waarvan de heer geniet als zij bezig is met andere heren.
Schoon, fris, en met condoom.
Gaan ons hier eens verder inlezen over Eroxx en de andere gelegenheden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan