Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ligt het aan mij, of is de 'line-up' van Diane's Secret (zoals te zien op hun website) echt flink minder geworden? Vroeger (terug in 2015 of zelfs nog 2020) was dit toch wel 'the place to be' in Zuid-Holland, met (voornamelijk) bloedmooie vrouwen. Tegenwoordig vooral 'zesjes' die mij in het dagelijks leven niet bepaald zouden opvallen.

Misschien is het nostalgie, misschien niet.

Ligt het aan mij, of is de 'line-up' van Diane's Secret (zoals te zien op hun website) echt flink minder geworden? Vroeger (terug in 2015 of zelfs nog 2020) was dit toch wel 'the place to be' in Zuid-Holland, met (voornamelijk) bloedmooie vrouwen. Tegenwoordig vooral 'zesjes' die mij in het dagelijks leven niet bepaald zouden opvallen.

Misschien is het nostalgie, misschien niet.
"6jes" vind ik het verkeerde woord, er zijn echt wel leuke dames die er tussen zitten. Vroeger had je wel de jonge zeer aantrekkelijke Nederlandse dames als een silvana, dat mis ik wel meer in zijn algemeenheid bij verschillende privehuizen.

Die categorie dames zie ik toch in mindere mate terug naar mijn idee. (Of ze zitten in het highclass circuit)

Laatst bewerkt:
Geen idee maar deze Yasmine ziet er wel goed uit:
Je ziet nauwelijks iets? Ze had net zo goed een winterjas kunnen aantrekken, wat een zinloze foto!

Je ziet nauwelijks iets? Ze had net zo goed een winterjas kunnen aantrekken, wat een zinloze foto!
Ach ga gwn langs en kies de lekkerste uit, je ziet genoeg op die foto en bovendien ik snap wel dat die dames hun privacy willen bewaken. Bv Monica van MM heeft helemaal geen foto's maar geloof me als ik je zeg dat die superlekker is

Ach ga gwn langs en kies de lekkerste uit, je ziet genoeg op die foto en bovendien ik snap wel dat die dames hun privacy willen bewaken. Bv Monica van MM heeft helemaal geen foto's maar geloof me als ik je zeg dat die superlekker is
Nee, ik zie niet 'genoeg' op die foto. Dat zei ik toch al? En het is nogal een reis om te maken naar Den Haag voor één meisje dat *misschien* de moeite waard is - en dan moet ze er ook nog zijn als je komt, en beschikbaar.

Ik bezoek DS pas sinds 2025 dus kan niet vergelijken met ervoor.

Maar kan wel vergelijken met andere privehuizen in zuid holland en dan komt DS er voor mij nog steeds als eentje met ruim voldoende leuke dvps. Het gaat dan om tussen de 15 en 20% zeer goede tot uitstekende ervaringen . Bij mijn hoogstscorende privehuis is dat 20% tot 25% van de dvps.

Nee, ik zie niet 'genoeg' op die foto. Dat zei ik toch al? En het is nogal een reis om te maken naar Den Haag voor één meisje dat *misschien* de moeite waard is - en dan moet ze er ook nog zijn als je komt, en beschikbaar.
Oke fair enough ik was een beetje tekort door de bocht met mn bericht! Doe wat jij prettig vindt 👊🏻 ik woon niet zo ver van dsgirls vandaan en ik ga enkel wandelen als ik echt superhorny ben, en t gezichtje van de dame maakt voor mij niet uit dus ik heb makkelijk praten en mn advies was meer op mezelf gericht😅. Ik heb die mocro dames gezien die nieuw zijn en ze zien er leuk uit!

Hallo allemaal
Ik ben een beetje in de war over het concept van de woonkamer bij Casa Cherda. Wat betekent onbeperkt verblijf in de woonkamer? Is het dat ik 80 euro betaal voor 30 minuten en ik kan in de woonkamer blijven zolang ik wil en seks heb met verschillende vrouwen? of is het dat ooit ik maak een keuze, Ik kan 30 minuten met die dame seks hebben?

Hallo allemaal
Ik ben een beetje in de war over het concept van de woonkamer bij Casa Cherda. Wat betekent onbeperkt verblijf in de woonkamer? Is het dat ik 80 euro betaal voor 30 minuten en ik kan in de woonkamer blijven zolang ik wil en seks heb met verschillende vrouwen? of is het dat ooit ik maak een keuze, Ik kan 30 minuten met die dame seks hebben?
Bij binnen komst krijg je welkom en betaal je 80 euro entree is en dan kan je bij kluisjes je omkleden en kan je onbeperkt gebruik maken van de huiskamer , en daar komen de dames zich voorstellen of je maak zelf contact met een dame .
Voor die 80 euro zit dan een dame voor een half uur ,daar kan je sex mee hebben in de huiskamer of met dame op een kamer gaan boven.

When you enter you will be welcomed and pay 80 euros entrance fee. Then you can change at the lockers and you can make unlimited use of the living room, where the ladies introduce themselves or you can make contact with a lady yourself.
For 80 euros, a lady sits with you for half an hour, with whom you can have sex in the living room or go to a room with the lady upstairs.
So I can take as long as I want to make a decision? Are the women picky about who they talk to? And what's the experience like being in that room? I'm very intrigued by the idea of some small talk/foreplay before the real thing begins.
Bedankt trouwens voor het beantwoorden van mijn vragen!

So I can take as long as I want to make a decision? Are the women picky about who they talk to?
Het is met alles net zoals in het echte leven. Gewoon bij een dame gaan zitten en gesprek starten of aan een gesprek meedoen dat al gaande is.

Ook niet te lang kletsen, dat doe je in de kroeg ook niet, Dan wil je zo snel mogelijk neuken 😉 Dat is ook het moment om te onderhandelen over de handelingen die je wilt. Zij kan Dan altijd nee zeggen en Dan bedankt zeggen en op naar de volgende.

En niets houdt je tegen om meerdere dames mee omhoog te nemen. Gewoon voor elke dame na afloop aftikken en eventueel op de kamer met de dame zelf.

Terug
Bovenaan Onderaan