Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had op je bericht gereageerd in het betreffende topic, maar dat is door een overijverige mod weggehaald. Je verhaal komt me ongeloofwaardig voor, aangezien je in je eerste - positieve - recensie met geen woord hebt gerept over dergelijke zaken en je je die pas 'herinnerde' nadat de dvp je terecht wees over het geven van identificerende informatie. Dat deed ze overigens op een nette manier, maar jij ging daar zo van over de zeik dat je er 'opeens' allerlei dingen bij sleepte die niet in je oorspronkelijke review stonden. Het lijkt mij dan ook rancune ipv een eerlijke waarschuwing.

1) V.w.b. het roken:
"Ze vroeg of ze nog even snel een peuk kon roken, à la, ik moest na een dag werk toch even snel douchen..."
Deed ze dus wel en heb ik ook letterlijk vermeld in de recensie. Echter, ondanks dat ik het toeliet gezien ik toch nog moest douchen, ben ik daar eerlijk gezegd geen voorstander van m.n. i.v.m. met de rooklucht.

2) V.w.b. het aan mijn spullen zitten:
"Dat laatste bleek wel uit het feit dat ze tijdens de afsluitende opfrisbeurt ineens de douche binnen stormde met al mijn spullen omdat er zgn. een ander de kamer in moest (de tijd was nog niet eens voorbij, dat kon ik niet echt waarderen)."
Deed ze dus wel en heb ik ook letterlijk vermeld in de recensie, incl. het feit dat ik dit niet kon waarderen. Wat zou jij ervan vinden als iemand zomaar en dus zonder enig pardon aan je persoonlijke spullen zit (laat staan dat de tijd nog niet eens was afgelopen en/of zij/hij er misschien iets uit haalt/steelt)?

3) Niet mijn probleem dat Romy de PZC zelf was vergeten ('uurtje factuurtje, hmm, net als in elke business...'):
"Daarna bleek ook dat ze was vergeten dat ze me een PZC had gegeven, want ze vroeg enkel of ze even moest meelopen naar de deur. Ik was zo eerlijk om te zeggen "hmm, vergeet je niet iets…?" en ik drukte €50 in haar handen. Ze zei "euh ja, fijn dat je zo eerlijk bent…". M.a.w., als ik had gewild, had ik ongegeneerd de deur uit kunnen lopen zonder te betalen voor PZC..."
Staat ook letterlijk in de recensie! Dus wat is nu je punt?

Eén tip: alvorens je eigen conclusies te trekken, is het misschien wel zo handig om een recensie met iets meer aandacht te lezen...;)
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt mij wel op zijn plaats, want ik vind het onterecht dat zo'n kortzichtige reactie hier op GR wordt geplaatst en deze enkel afkomstig is/was van hetzij de gastvrouw of eigenaar van MM te Rijswijk (het verwijderde bericht was nml. in 3e persoon geschreven en o.b.v. de schrijfstijl weet ik dan wel 'hoe laat het is'; ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen...). Dat een ander op dit forum daar weer zijn eigen conclusies uit gaat trekken zonder goed te lezen, is vers twee...

Een recensie betreft een persoonlijke mening en aldaar haal ik dat litteken weliswaar aan, maar ik zeg/zei ook letterlijk dat dit niet storend is/was (het is gewoon een feit, meer niet!). Ik zeg/zei ook niets denigrerends in de recensie, ik haal de dame in kwestie ook niet naar beneden, schaad haar belangen niet en meld ook geen privacy-gevoelige zaken etc. Ofwel, de interpretatie van die gastvrouw/eigenaar van MM (onder de gebruikersnaam @Romy mm) is/was gewoonweg verkeerd/kortzichtig gezien hij/zij (?) zowel niet de definitie van als het verschil tussen 'respectvol handelen' & 'respectloos handelen' kent. Taal goed beheersen & interpreteren blijft lastig voor het merendeel van de mensen...

Zoals ik al zei, het was erg respectloos geweest als ik ongegeneerd de deur uit was gelopen zonder voor die PZC te betalen. Romy mocht dus blij zijn dat ik dermate eerlijk ben geweest om naderhand uit eigen wil die €50 cash in haar hand te drukken & dat ik dus haar belangen in het oog heb gehouden (moet zij maar niet zo chaotisch zijn & zaken uit het oog verliezen; dat is de keerzijde & verantwoordelijkheid van de DVP zelf, net als in elke business als je het over 'facturatie' hebt...!). Dat is pas 'respect', maar als MM dat niet wil inzien en zelf alhier gaat reageren/klagen op een dergelijke kortzichtige manier, dan is bij mij het hek van de dam en reageer ik ook furieus ri. dat k**-huis MM te Rijswijk...

Mijn punt was dus m.n. dat ik het extreem respectloos vind/vond dat deze Romy zomaar out-of-the-blue met haar tengels aan mijn spullen & kleding gaat zitten en deze in de doucheruimte dumpte, tewijl ik gedurende de lopende tijd onder de waterstraal stond. Ik stond op dat moment met mijn mond vol tanden onder de douche en dacht "wtf is dit nou weer, de tijd is nog niet eens volledig voorbij met nog enige minuten te gaan, ineens moet er ruimte worden gemaakt in die kamer en dumpt Romy zonder enig pardon mijn spullen & kleding in deze vochtige doucheruimte...?!!".

Ondanks dat ik een slot heb op mijn akte-/laptoptas (ja, ik was met het OV, kwam net uit werk, dus moest deze wel mee naar binnen nemen), vind ik het gewoonweg asociaal/respectloos dat Romy zomaar aan mijn spullen gaat zitten en deze in de vochtige doucheruimte dumpte, omdat ik daar naderhand stond om me even op te frissen!
Mijn respect voor MM en hun dames is voor mij sinds deze ervaring alsnog geheel teniet gedaan! Ik ga nooit meer naar MM te Rijswijk toe met hun chaos, laksheid, misleiding en dames die niet met hun tengels van je persoonlijke spullen af kunnen/willen blijven!!! :mad::mad:

Vergeet ook niet dat privéhuizen en DVP's zelf vol met misleiding zitten en/of komen, m.n. door die gephotshopte afbeeldingen, leeftijd die vrijwel nooit klopt, afkomst die vrijwel nooit klopt, dat ze hun planning niet goed bijhouden, dat men gewoonweg niet (meer) reageert en je weer in de kou staat etc. Dergelijke misleiding vanuit privéhuizen en DVP's an sich valt m.i. ook onder de noemer 'respectloos handelen' richting de wandelaar en die huizen en/of DVP's hebben er dan gewoonweg lak aan, gezien zij er toch de mentaliteit op nahouden dat het geld wel binnenkomt (dat geldt uiteraard ook voor privé-bezoek en dus onafhankelijke DVP's). Dat jij als bezoeker dan van een koude kermis thuiskomt (hetzij wel/niet een flinke tijd heen & weer reizen/rijden), zal hen een zorg zijn; ook een dergelijke mentaliteit vanuit privéhuizen en DVP's betreft voor mij 'respectloos handelen'.

Ofwel, dat zo'n huis (of de DVP zelf) alhier op eenzelfde manier gaat reageren, gaat mijn boekje te buiten!
Blijf van mijn spullen af, zowel Romy als MM te Rijswijk in zijn algemeenheid, en houdt anders alhier je mond met jullie gewetenloze houding!
 
Laatst bewerkt:
Op Sexjobs heet ze nog Cleopatra: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nieuw-bloedmooie-turkse-blondine-_8457208
Maar de foto's zijn vervangen, en op de site van DS staan die bij een dame die blijkbaar is hernoemd naar Vanesa en is ze ineens niet meer Roemeens/Turks maar Italiaans/Turks: https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Vanesa
 
Die afkomst, daar klopt nooit wat van. Meeste zijn Oost-Europees maar blijkbaar hebben ze dat liever niet op de site, dus dan maken ze er maar wat van. 'Italiaans, Turks, Marokkaans'. Blijken ze gewoon uit Roemenië te komen.
 
Mijn punt was dat DS dus doodleuk foto's van een andere dame (Adriana) gebruikt die er helemaal niks mee te maken heeft. Dat DS een tent is waar geen reet van de foto's klopt is één ding, dat ze een andere DVP er bij betrekken is een nieuw dieptepunt voor die tokkietent.
 
Die afkomst, daar klopt nooit wat van. Meeste zijn Oost-Europees maar blijkbaar hebben ze dat liever niet op de site, dus dan maken ze er maar wat van. 'Italiaans, Turks, Marokkaans'. Blijken ze gewoon uit Roemenië te komen.
Ik snap daar nooit iets van, wat is er mis met een DVP uit oost Europa? Prima toch? Ik snap niet dat ze daar moeilijk over doen
 
Ik pas meestal wel hoor voor een dvp uit oost Europa. Veel slechte ervaringen mee.

Hmmm ja het is net of je het treft of niet, ik heb er geen slechte ervaringen mee. Maar ik doe altijd wel eerst mijn huiswerk voordat ik ergens langs ga. Hoe dan ook, er gaat niks boven NL'se dames. Geen (of weinig) cultuurverschillen en geen Babylonische spraakverwarring
 
Beste Mannen.. ik moet binnenkort in Den Haag zijn en tot mijn enthousiasme zijn daar aardig wat prive huizen, wat een weelde! Nou ben ik nog nooit bij een prive huis geweest maar ik denk er over om naar Casa Cherida te gaan. Wat zijn jullie ervaringen daar? en hoe werkt dat nou precies? je kan daar beneden in de huiskamer zitten. betaal je dan ook per uur? Of alleen als je met een dame naar boven gaat? en op zaterdag buffet? ik hoor graag hoe het werkt en wat de ervaringen zijn.. alvast dank😃
 
Beste Mannen.. ik moet binnenkort in Den Haag zijn en tot mijn enthousiasme zijn daar aardig wat prive huizen, wat een weelde! Nou ben ik nog nooit bij een prive huis geweest maar ik denk er over om naar Casa Cherida te gaan. Wat zijn jullie ervaringen daar? en hoe werkt dat nou precies? je kan daar beneden in de huiskamer zitten. betaal je dan ook per uur? Of alleen als je met een dame naar boven gaat? en op zaterdag buffet? ik hoor graag hoe het werkt en wat de ervaringen zijn.. alvast dank😃
Je betaald vooraf
Je kan een voorstel ronde in de gang doen en da met de dame naar boven
Of je gaat naar de huiskamer en daar mag je zolang blijven als je wil
 
Als je even op naam zoekt zijn er genoeg recensies te vinden en een algemeen topic
 
Beste Mannen.. ik moet binnenkort in Den Haag zijn en tot mijn enthousiasme zijn daar aardig wat prive huizen, wat een weelde! Nou ben ik nog nooit bij een prive huis geweest maar ik denk er over om naar Casa Cherida te gaan. Wat zijn jullie ervaringen daar? en hoe werkt dat nou precies? je kan daar beneden in de huiskamer zitten. betaal je dan ook per uur? Of alleen als je met een dame naar boven gaat? en op zaterdag buffet? ik hoor graag hoe het werkt en wat de ervaringen zijn.. alvast dank😃
Stuur maar een bericht als je iets wilt weten
 
Er worden wel verkeerde verwachtingen gewekt idd. De laatste keer dat ik de huiskamer bij DS zat liepen er vooral vijven en zessen rond, gelukkig kon ik een acht kiezen. Afgaande op hun site verwacht je alleen achten en negens aan te treffen.
 
Er worden wel verkeerde verwachtingen gewekt idd. De laatste keer dat ik de huiskamer bij DS zat liepen er vooral vijven en zessen rond, gelukkig kon ik een acht kiezen. Afgaande op hun site verwacht je alleen achten en negens aan te treffen.
Ja de foto's op de site scheppen veelal onrealistische verwachtingen, het is ook al even geleden dat ik bij DS was en ik was er ook niet bij toen je daar zat. Maar met deze waardering doe je de dames daar over het algemeen toch echt te kort.

Wellicht voldoen ze niet aan jouw perfecte plaatje maar er zijn vele hele leuke dames daar.
 
Ja de foto's op de site scheppen veelal onrealistische verwachtingen, het is ook al even geleden dat ik bij DS was en ik was er ook niet bij toen je daar zat. Maar met deze waardering doe je de dames daar over het algemeen toch echt te kort.

Wellicht voldoen ze niet aan jouw perfecte plaatje maar er zijn vele hele leuke dames daar.
Toen ik er was werd ik aan ongeveer 8 dames voorgesteld waarvan ik er 2 leuk vond; ik koos er 1 en die was erg aantrekkelijk-voor mij. Het is uiteraard allemaal op basis van persoonlijke voorkeuren. Die betreffende dame werkt nu trouwens ergens anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan