Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
wat vinden jullie dan de beste privehuis? Want ik zou echt niet weten welke er nog meer zo goed zijn/waren als ds. Misschien leiden prive maar zij hebben heel weinig dames. Stoutprive vind ik zelf het beste privehuis qua sfeer, locatie en kamers maar ze hebben bijna altijd dezelfde dames waarvan er geen mij echt aantrekt. (dit was vroeger wel eens anders toen zaten daar ook enkele toppers)
Tegenwoordig bij mij: KarinsHome en MaisonMonty.
 
Al bijna twee jaar kom ik regelmatig over de vloer bij Diane's Secret en daar heb ik het altijd naar m'n zin, maar de laatste tijd is het wel vaak heel lawaaiig in het huis, op een manier die storend is als je met een meisje op de kamer bent.

Ik was vanavond bij DS met Ilona op de kamer, met wie ik een héél fijne tijd heb gehad. Maar toen we op de kamer waren, op de eerste verdieping, hoorden we de hele tijd heel hard geschreeuw en gelach van de gang, afkomstig van een man en een van de dames. Op een gegeven moment werd het zo storend, dat ik van de kamer ging (ik was nog netjes aangekleed) en toen ik de deur open deed, keek ik zó recht de badkamer in, waarvan de deur wagenwijd open stond, met een volledig naakte man pontificaal in de deuropening, die luidkeels stond te dollen met een dame.

Daarvoor kom ik natuurlijk niet naar een privéhuis, om hiermee geconfronteerd te worden. Het is helemaal niet netjes en ongepast, en ik vind het ook onprettig om op die manier gestoord te worden. Ik probeerde zijn aandacht te krijgen om hem te vragen niet zo te schreeuwen, maar hij luisterde niet eens naar me. Daar heb ik het toen bij gelaten. Toen ik na de date terug kwam in de huiskamer, zag ik daar dat één van de aanwezige meisjes een andere klant zijn broek naar beneden had getrokken en dus keek ik tegen die vent in z'n onderbroek aan. Zomaar, in de ontvangstkamer. Ook weer iets waar ik niet om gevraagd heb! De aanwezige gastvrouw vond het ook wel prima en zei er niks van; iedereen lachte gewoon vrolijk mee.

Ik vind dit echt geen goede reclame voor DS. Het straalt geen klasse uit, nee, het komt zelfs goedkoop over. Een uitgelaten sfeer is tot daar aan toe; dat is gezellig. Maar gestoord worden op de kamer door lawaai van buiten en ongevraagd geconfronteerd worden met intimiteiten van andere gasten vind ik absoluut not done.
 
Toen ik na de date terug kwam in de huiskamer, zag ik daar dat één van de aanwezige meisjes een andere klant zijn broek naar beneden had getrokken en dus keek ik tegen die vent in z'n onderbroek aan. Zomaar, in de ontvangstkamer. Ook weer iets waar ik niet om gevraagd heb! De aanwezige gastvrouw vond het ook wel prima en zei er niks van; iedereen lachte gewoon vrolijk mee.
Ik kan het bijna niet geloven, wat ik hierboven lees. Ongelofelijk dat er zulke dingen in een privéhuis gebeuren in het bijzijn van meerdere klanten. Je zou bijna denken dat er een gangbang plaatsvindt. Zo'n situatie moet ik persoonlijk ook echt niet aan denken en vind ik ook zeer onprofessioneel. Ik zou ontzettend snel doorlopen en normaal gesproken ook kijken of ik een klacht kan indienen, maar ja als de gastvrouw er al in mee gaat wordt het natuurlijk wel lastig. Misschien toch tijd voor een ander wat netter privéhuis?
 
Celine en Bella allebei vandaag gezien. Celine ziet er mooi slank uit, blond, ze lijkt een beetje op elvira meiden vh. Bella ook een Hollandse dame wel aan de mollige kant met dikke benen. Celine is het proberen waard of iemand moet mij voor zijn met een slechte ervaring.
Laatste tijd vind ik het ook heel chaotisch bij DS, vandaag waren er ruim 20 dames aanwezig en huiskamer zat vol met mannen, wachten op hun beurt. Er zijn immers 7 kamers en sommige zijn bezet voor een paar uur…
 
Al bijna twee jaar kom ik regelmatig over de vloer bij Diane's Secret en daar heb ik het altijd naar m'n zin, maar de laatste tijd is het wel vaak heel lawaaiig in het huis, op een manier die storend is als je met een meisje op de kamer bent.

Ik was vanavond bij DS met Ilona op de kamer, met wie ik een héél fijne tijd heb gehad. Maar toen we op de kamer waren, op de eerste verdieping, hoorden we de hele tijd heel hard geschreeuw en gelach van de gang, afkomstig van een man en een van de dames. Op een gegeven moment werd het zo storend, dat ik van de kamer ging (ik was nog netjes aangekleed) en toen ik de deur open deed, keek ik zó recht de badkamer in, waarvan de deur wagenwijd open stond, met een volledig naakte man pontificaal in de deuropening, die luidkeels stond te dollen met een dame.

Daarvoor kom ik natuurlijk niet naar een privéhuis, om hiermee geconfronteerd te worden. Het is helemaal niet netjes en ongepast, en ik vind het ook onprettig om op die manier gestoord te worden. Ik probeerde zijn aandacht te krijgen om hem te vragen niet zo te schreeuwen, maar hij luisterde niet eens naar me. Daar heb ik het toen bij gelaten. Toen ik na de date terug kwam in de huiskamer, zag ik daar dat één van de aanwezige meisjes een andere klant zijn broek naar beneden had getrokken en dus keek ik tegen die vent in z'n onderbroek aan. Zomaar, in de ontvangstkamer. Ook weer iets waar ik niet om gevraagd heb! De aanwezige gastvrouw vond het ook wel prima en zei er niks van; iedereen lachte gewoon vrolijk mee.

Ik vind dit echt geen goede reclame voor DS. Het straalt geen klasse uit, nee, het komt zelfs goedkoop over. Een uitgelaten sfeer is tot daar aan toe; dat is gezellig. Maar gestoord worden op de kamer door lawaai van buiten en ongevraagd geconfronteerd worden met intimiteiten van andere gasten vind ik absoluut not done.
wow heftig en walgelijk! Het niveau wordt steeds lager, ik wil nu daarom switchen naar een andere privehuis. Moet zeggen dat ik stout echt het beste privehuis vond, maar de kwaliteit en kwantiteit van de dames valt mij gewoon tegen...! Van de mensen die naar maison gaan, is maison monty discreet? Het lijkt alsof het in een woonwijk ligt?
 
Celine en Bella allebei vandaag gezien. Celine ziet er mooi slank uit, blond, ze lijkt een beetje op elvira meiden vh. Bella ook een Hollandse dame wel aan de mollige kant met dikke benen. Celine is het proberen waard of iemand moet mij voor zijn met een slechte ervaring.
Laatste tijd vind ik het ook heel chaotisch bij DS, vandaag waren er ruim 20 dames aanwezig en huiskamer zat vol met mannen, wachten op hun beurt. Er zijn immers 7 kamers en sommige zijn bezet voor een paar uur…
Ja, dat vind ik ook heel raar. Ik wilde met Amanda en de gastvrouw en die zei: "ik heb een kamer voor je voor een half uur." Niet omdat Amanda maar een half uur vrij was, maar omdat die kamer daarna gebruikt moest worden voor een afspraak. Dat is toch geen manier van werken? Je kunt toch niet dubbel het aantal dames hebben dat er aan kamers is? Ik zou echt niet gaan zitten wachten tot er een kamer vrij komt.

Wat betreft Celine kan ik je bijvallen: die ziet er héél bevallig uit. Echt een heel mooi meisje. Volgens mij, zegt mijn gevoel, wel een klasse dame. Ze had wel zo een uitstraling die 'high class companion' zei.
 
wow heftig en walgelijk! Het niveau wordt steeds lager, ik wil nu daarom switchen naar een andere privehuis. Moet zeggen dat ik stout echt het beste privehuis vond, maar de kwaliteit en kwantiteit van de dames valt mij gewoon tegen...! Van de mensen die naar maison gaan, is maison monty discreet? Het lijkt alsof het in een woonwijk ligt?
Het ligt midden in een woonwijk, en iedereen ziet je inderdaad naar binnen en buiten gaan. Van buiten is niet te zien dat het een privéhuis is, maar de omwonenden zullen uiteraard wel weten wat daar gebeurt. Persoonlijk kan dit me niets schelen, want die mensen zie ik toch nooit meer. Bij Maison Monty heb je ook een woonkamer ontvangst, maar je kunt ook vragen om aparte ontvangst, dan mag je in een hokje achter een gordijntje. Alsnog kom je soms op de trap of gang andere mannen tegen. Ik ben er inmiddels aan gewend.

Wat ik het minpunt vind aan Maison Monty is dat altijd als ik er kom, er maar weinig dames beschikbaar zijn. De anderen zijn dan bezet. Je mag wel wachten in de huiskamer als je wilt, maar vaak zijn die meiden dan voor nog minstens een uur op de kamer, en vaak zijn ze dan toch al volgeboekt voor de rest van de dag en zou je pas 's avonds weer kunnen. Dat maakte ik vandaag ook weer mee, toen ik even een paar nieuwe meiden wilde checken. Ik heb er één gezien. Eén van de anderen was nog een uur op de kamer en de andere kon ik überhaupt niet tussen de afspraken door zien om alvast voor te stellen, aldus de gastvrouw.

De gastvrouw zat erg te pushen op het maken van een afspraak zonder de meisjes eerst gezien te hebben, maar dat doe ik nooit. Waarom? Op de foto van een meisje zie je d'r alleen van achter en lijkt ze slank met een kleine kont. Aangekomen is het een mollig type met een dikke reet. Tja. Of van eentje zijn alle plakplaatjes weggewerkt van de foto. Kom je daar, staat ze van boven tot onder vol. Je kunt er niet van op aan. Maar dat speelt bij alle privéhuizen.
 
Al bijna twee jaar kom ik regelmatig over de vloer bij Diane's Secret en daar heb ik het altijd naar m'n zin, maar de laatste tijd is het wel vaak heel lawaaiig in het huis, op een manier die storend is als je met een meisje op de kamer bent.

Ik was vanavond bij DS met Ilona op de kamer, met wie ik een héél fijne tijd heb gehad. Maar toen we op de kamer waren, op de eerste verdieping, hoorden we de hele tijd heel hard geschreeuw en gelach van de gang, afkomstig van een man en een van de dames. Op een gegeven moment werd het zo storend, dat ik van de kamer ging (ik was nog netjes aangekleed) en toen ik de deur open deed, keek ik zó recht de badkamer in, waarvan de deur wagenwijd open stond, met een volledig naakte man pontificaal in de deuropening, die luidkeels stond te dollen met een dame.

Daarvoor kom ik natuurlijk niet naar een privéhuis, om hiermee geconfronteerd te worden. Het is helemaal niet netjes en ongepast, en ik vind het ook onprettig om op die manier gestoord te worden. Ik probeerde zijn aandacht te krijgen om hem te vragen niet zo te schreeuwen, maar hij luisterde niet eens naar me. Daar heb ik het toen bij gelaten. Toen ik na de date terug kwam in de huiskamer, zag ik daar dat één van de aanwezige meisjes een andere klant zijn broek naar beneden had getrokken en dus keek ik tegen die vent in z'n onderbroek aan. Zomaar, in de ontvangstkamer. Ook weer iets waar ik niet om gevraagd heb! De aanwezige gastvrouw vond het ook wel prima en zei er niks van; iedereen lachte gewoon vrolijk mee.

Ik vind dit echt geen goede reclame voor DS. Het straalt geen klasse uit, nee, het komt zelfs goedkoop over. Een uitgelaten sfeer is tot daar aan toe; dat is gezellig. Maar gestoord worden op de kamer door lawaai van buiten en ongevraagd geconfronteerd worden met intimiteiten van andere gasten vind ik absoluut not done.
Dit verbaast me niks.
Er is al meerdere keren aangegeven dat DS geen klasse meer heeft, maar nog teert op de oude reputatie.
Net als andere mede-wandelaars was ik vaste bezoeker van 2008 tot 2018, daarna is er een kentering gekomen, die nu ik dit zo lees, niet meer te herstellen is.
Niet meer omkijken, het leven gaat door en op zoek naar geschikte alternatieven.
 
Hm, een kentering, maar wat @Deug-genietje nu beschrijft is wel even een ander verhaal dan ik tot nu toe heb gehoord.
Kijk, dat er regelmatig goede dames verdwenen, dat sommige gastvrouwen nogal kort door de bocht waren, dat er langzaam maar zeker meer dames kwamen werken die niet tot de A-klasse behoorde dat is één ding. Maar een dergelijk 'wild west tafereel', dat is voor mij iets nieuws. Ik heb haast moeite om @Deug-genietje te geloven, maar ik zie hem er niet voor aan dit te verzinnen en het zal ook wel blijken of dit een glitch in the matrix is geweest of een nieuwe stap neerwaarts.
Zo rond de zomer leek het juist ook weer even de goede kant op te gaan: diverse goede dames keerden terug (Ruby, Amanda, Daisy) en natuurlijk gastvrouw Anita. Als de door @Deug-genietje ondervonden situatie het 'nieuwe normaal' van DS gaat worden gaan deze dames echt niet blijven. En dan verdwijnen ook een Ilse, Wendy, Marina, Fleur, Simone, enz.. En houd je een B-huis over. Als die dames dan ook nog redelijk eenduidig naar een ander huis overstappen, dan wordt dat het nieuwe huis met klasse. Misschien een 'tweede leven' voor Stout Prive? Of gaat Maison Monty dan uiteindelijk echt aan het langste eind trekken? Of wordt dit een upgrade voor Leiden/Lovely Prive? Wordt S261 twee keer zo groot?
Ik ben enorm benieuwd waar dit op uit gaat lopen.

Wel jammer van al mijn gespaarde sekspunten en nog steeds beschouw ik DS als één van mijn tophuizen. Maar als ik een vergelijkbare ervaring te verteren krijg als @Deug-genietje dan zal dat onmiddellijk verdwijnen.
 
@Krolse Kater Ik heb uiteraard geen enkele reden om zoiets te verzinnen. Ik kom al een behoorlijke tijd bij DS en heb daar al verschillende dames 'geprobeerd' (Daisy, Natasja, Ilona, Amber), waarvan sommigen meermaals. En over hen ben ik gematigd tot zeer positief, dus waarom zou ik iets uit m'n duim zuigen?

Ik heb m'n beklag ook gedaan op het forum van DS zelf, maar ik heb geen idee of dat daadwerkelijk gelezen wordt. Ik had het natuurlijk persoonlijk bij de gastvrouw moeten doen, maar in alle hectiek (met die man met z'n broek op zijn knieën in de ontvangstkamer) is dat erbij ingeschoten.

Overigens heeft die gastvrouw mij ooit geprobeerd een probleem met háár planning in de schoenen te schuiven. Bij binnenkomst zei ik een afspraak te hebben met Daisy, en daar moest ik nog even op wachten. Vervolgens kwam er een man binnen die een voorstelrondje liet doen en die Gigi wilde kiezen. De gastvrouw zei dat Gigi al een afspraak had, dus die man vertrok weer. Ik ging naar de wc, kwam terug, en toen zei de gastvrouw tegen me: "Gigi komt er zo aan." Verbaasd zei ik nogmaals dat ik voor Daisy kwam. Toen werd ze geïrriteerd en hield vol dat ik voorheen 'Gigi' had gezegd, en ze was boos dat ze die andere man voor niks had laten vertrekken (ik had aangenomen dat Gigi een afspraak met een andere klant had en natuurlijk niet vermoed dat de gastvrouw op mij doelde, toen ze dat zei tegen die man).

Het werd een welles-nietes, tot ze zei: "we vergissen ons allemaal wel eens, dat is niet erg om toe te geven" alsof ík gek was. Terwijl, ik had van tevoren zelfs nog nooit gehóórd van Gigi, ik wist niet eens dat er een Gigi werkte. Hoe had ik dan ooit haar naam kunnen noemen? Achteraf heb ik haar opgezocht. Forumleden die mijn smaak een beetje kennen weten hoe waarschijnlijk het is dat ik haar zou uitkiezen. ?

Waarschijnlijk hebben jullie haar wel eens gezien, in de weer met die losse blaadjes en post-it notes waarop de schema's staan, waarbij ze steeds de draad kwijtraakt omdat het zo druk ennlawaaig is, en klanten en dames die drie keer moeten corrigeren wie hoe lang naar welke kamer gaat. En dan zeggen dat het aan mij lag. ?

Overigens ga ik wel gewoon terug voor zeker een tweede keer met Amanda en Ilona, dus dit alles is sans rancune.
 
@Deug-genietje ik geloof je verhaal ook zeker wel, hoor, daarvoor ken ik je goed genoeg van dit forum. Ik wilde maar aangeven dat hetgeen je meegemaakt hebt wel erg onvoorstelbaar is, zelfs gegeven het feit dat DS niet meer is wat het geweest is. Tegelijk: als ik kijk wat ik afgelopen maandag aantrof, met een overvloed aan DVPs die 'net deden of ze thuis waren' dan is het voor mij ook weer niet zo onvoorstelbaar. En dan hoor ik via een ander ook nog wel eens wat.
En ik hoop van harte dat dit een zeer tijdelijk verschijnsel is, dat dit een trigger is voor Diane (of wie ook) om hier een draai ten goede aan te geven.

Met die gastvrouwen is het ook erg wisselend inderdaad. Zo vreselijk jammer dat Anita daar al weer weg is. Die snapte precies wat gastvrouw zijn inhield.
Kim schijnt ook een fijne gastvrouw te zijn, die heb ik aan de telefoon gehad.
 
Ik lees hier in verschillende posts dat het aanbod bij Stout nogal tegenvalt. Ik ben er benieuwd naar omdat ik hier in het verleden (tot ca. 2015) goede ervaringen heb gehad. Sindsdien kom ik er door omstandigheden niet meer, maar zou het wel weer eens willen proberen. Vreemd genoeg heb ik op dit forum nog geen enkele recensie gezien van een dame bij Stout Prive. Dit in tegenstelling tot bijv. DS. Waar zou dat toch door komen?
 
Ik heb een redelijk aantal van de huizen bezocht, maar een echte topper springt er wat mij betreft niet uit.
DS vind ik een drama met alle photoshop, kleine krappe kamers zonder fatsoenlijke voorzieningen en het maken/ nakomen van afspraken is een drama.
Stout vind ik een mooie locatie met goede voorzieningen, fijne vibe. Alleen het aanbod van dames is beperkt en niet mijn smaak. Veel dames zonder foto's op de site, en ook veel dames op de site die in de praktijk nauwelijks/niet werken.
Lovelyprive vind ik ook een mooie locatie al zit je wel een beetje bij de andere mannen op schoot in de ontvangstruimte. Aanbod van dames is wisselend, maar soms een pareltje.
Karinshome vind ik wel ok qua locatie maar het aanbod van de dames is de laatste jaren wel minder en minder geworden.
Salon261 vind ik qua locatie het best. Ruime en verzorgde kamers, ontvangstruimte is wat groter, ontvangst is altijd vriendelijk. Aanbod van dames vind ik het beste van Zuid Holland. Maar voor iemand die geen auto rijdt is het weer een nadeel dat het openbaar vervoer naar Alphen niet bepaald geweldig is.
 
Weet je waar ik ook aan erger.. als je een afspraak maakt voor een dame en dan komt ze niet opdagen?
Komt bij alle privéhuizen wel voor..
Daarom bel ik altijd voordat ik m'n reis begin eventjes of de dame waarmee ik een afspraak heb ook daadwerkelijk aanwezig is. In mijn ervaring stellen de gastvrouwen dat ook op prijs.
 
Op de website van Privehuis Lust te Rotterdam staat nu vermeldt dat ze momenteel gesloten zijn vanwege reorganisatie. Ben benieuwd of er ook een renovatie gaat plaatsvinden van de kamers. En dan vooral de vervanging van de oude matrassen! Verder is de website wel aan een upgrade toe. Beetje actueler met de beschikbare dames misschien? Er staan/stonden er nu nog op die daar al lang en breed vertrokken zijn. Ben benieuwd wat het (nog) gaat worden in de nabije toekomst.
 
Op de website van Privehuis Lust te Rotterdam staat nu vermeldt dat ze momenteel gesloten zijn vanwege reorganisatie. Ben benieuwd of er ook een renovatie gaat plaatsvinden van de kamers. En dan vooral de vervanging van de oude matrassen! Verder is de website wel aan een upgrade toe. Beetje actueler met de beschikbare dames misschien? Er staan/stonden er nu nog op die daar al lang en breed vertrokken zijn. Ben benieuwd wat het (nog) gaat worden in de nabije toekomst.
Ik denk dat de reorganisatie een sluiting inhoudt. Dit huis is ten dode opgeschreven en gaat naar mijn idee niet meer open.
 
Kijk op de website van ds girls, dan zie je ze in de agenda. KrolsecKater bedoelt dat er maar een beperkt aantal kamers zijn, dus de rest zit zich te vervelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan