Crash na een top date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WIngman

Newbie
20
20/06/25
22
8
(disclaimer) Deze post is deels "therapeutisch" want waar kan je het anders kwijt dan bij een groep mensen die dezelfde activiteiten delen.

Ik had eerder deze week een echte top date en ben sindsdien erg moody - zo erg dat ik het niet voor mn partner kan verbergen.

Langs de ene kant wil ik zo veel mogelijk het moment terug ervaren in m'n gedachten, maar langs de andere kant ook weer liefst zo snel mogelijk vergeten - de dagelijkse sleur met was, plas, en werk staan immers in schril contrast met wat ik als écht genieten heb ervaren.

Nog andere wandelaars in deze situatie? Hoe gaan jullie d'r mee om?

(disclaimer) Deze post is deels "therapeutisch" want waar kan je het anders kwijt dan bij een groep mensen die dezelfde activiteiten delen.

Ik had eerder deze week een echte top date en ben sindsdien erg moody - zo erg dat ik het niet voor mn partner kan verbergen.

Langs de ene kant wil ik zo veel mogelijk het moment terug ervaren in m'n gedachten, maar langs de andere kant ook weer liefst zo snel mogelijk vergeten - de dagelijkse sleur met was, plas, en werk staan immers in schril contrast met wat ik als écht genieten heb ervaren.

Persoonlijk loop ik net erg gelukkig en ontladen na een topdate.
Maar om je toch te helpen, na enkele bezoeken zwakt dat gevoel af en merk je dat ze een draaiboek uitoefenen en dergelijke meer.
Trouwens gevoelens zijn wat ze zijn, kijk als een observator naar jouw eigen gevoelens en probeer eruit te halen welke les je hieruit wil trekken.

Ja dat ken ik wel, hoewel ik het niet zozeer moody als wel melancholisch zou noemen. Het is denk ik FOMO - het idee "beter dan dat wordt het nooit meer, wat is het punt nog". Wordt wel beter met meer ervaring merk ik, want hoe geil en fantastisch iets ook was, er komen nog meer van dat soort momenten. Maar daarvoor moet je eerst regelmatig terug unieke en mind blowing ervaringen hebben. Chin up, het verlangen naar terug naar dat moment te gaan slijt na een paar weken en wordt vervangen door een testosterongedreven zoektocht naar de volgende keer. En zo kom je terecht in dat andere topic over "wanneer ben je verslaafd' :)

Ik ben vrij makkelijk in "de knop omzetten"

Tijdens een afspraak (echt goede afspraak) is het echt een topdate en komt het fijne (verliefde) gevoel vanzelf, en dat zie ik als topdame als ze dat voor elkaar krijgt.

Zodra de tijd erop zit, en ik de deur achter mijn dichttrek, dan geeft die "klik" van het dichtklikken van de deur meteen weer het besef dat de realiteit weer het dagelijkse leven betreft.

Alleen op die manier blijf je niet onnodig lang hangen in een mooie illusie / mooie ervaring

Ben voorzichtig jonge , voor je het weet heb je ellende thuis , en is het dat waard ? Want in elke relatie zitten pieken en dalen , natuurlijk heb je nu iets beleefd wat heerlijk en fantastisch is , maar dat hoeft niet telkens te zijn , ga ook weer eens naar een andere dame en kijk wat je dan voelt , misschien is het wel je geilheid op dat moment , denk goed na hoe je hier mee omgaat : ik ben ook verliefd geweest op een leuke mooie dame , ze was lief en aardig heerlijke sex , en ze deed niks raars om mij naar haar toe te laten komen , nee het lag aan mij ik was hotel de botel van haar , het geld op dat moment kon mij niks schelen , als ik maar weer naar haar toe kon , ik werd er thuis ook niet gezelliger op , ben toen na gaan denken wat ik heb , en ben niet meer naar haar toe gegaan , heeft nog best lang geduurd eer ze uit mijn hoofd was , als het misschien van 2 kanten gekomen was had ik waarschijnlijk door gegaan , ze was mijn droom toen , heb haar niks verweten het lag bij mij .

Besef je altijd (hoe lastig het soms met bepaalde top dames ook is) dat het transactioneel is. Neem afstand als dat dit crashgevoel aanhoud bij een zelfde dame. Als het een persoonlijk probleem is werk eraan en zoek hulp.
Om met een knipoog af te sluiten:
Ik stel mij de dames ook voor in het dagelijks leven in hun gewone kleding zonder make-up,lingerie, met ontploft kapsel in een trainingspak. Dat het voor de rest ook mensen zijn met hun dagelijkse problemen en emoties

Heerlijk dat gevoel van een 'high' te ervaren tijdens en ook nog na een date. Dat zijn voor mij wel de top momentjes. Maar pas er ook mee op, het is niet de realiteit. Al weer wat langer geleden had ik ook even de beentjes niet op de grond. Dame vaak in mijn gedachten, 'zo maar' appen ook (vanuit mij). Heb afstand gepakt, wissel de dames af nu. Voor mij is dit een stuk beter zo, maar ze mogen me nog altijd knettergek maken tijdens een date :love: zorg ik erna dat ik terug op aarde kom ;)

Ja, heel herkenbaar. Ik kan best snel verliefd worden en als ik een date heb gehad wat gewoon super geil was en aan alle kanten klikte, dan ben ik verkocht. Dan wil ik zo snel mogelijk weer bij haar zijn en heb ik het gevoel dat zij de ware is.

Heel vervelend dat gevoel, zeker als je elkaar niet weer op korte termijn kunt zien. Aan de ene kant zijn het echt de mooiste herinneringen, en denk graag terug aan bepaalde dates, aan de andere kant zijn de gevoelens wel heftig.

Let wel, ik zou het niet graag willen missen.

@WIngman
Een beetje dit of minder heftig?

@WIngman
Een beetje dit of minder heftig?
Bedankt @ForumLurker . Dat is inderdaad hetzelfde - ik lees het topic eens door

En bedankt aan alle andere heren voor hun antwoorden

Dag 2 vandaag en ik voel me mogelijk nog leger... Het juiste om de doen is om volledig te kappen met wandelen en dit niet meer te laten gebeuren, maar ondertussen is er zo'n drang om haar zo snel mogelijk terug te zien.

Ik heb op de date zo intens genoten van de aandacht, de ervaring en de sex met zo'n prachtige vrouw - een voldoening die ik nog nooit of zo lang ik me kan herinneren niet meer gevoeld heb.

Weer voer voor de therapeut..

Bedankt @ForumLurker . Dat is inderdaad hetzelfde - ik lees het topic eens door
Tegen het einde zwabbert het gesprek wel een andere richting op, zoals de meeste topics, maar er staan ook waardevolle antwoorden tussen.

Het intense positieve gevoel van het uur of wat met de dame en daarna de crash als je weer de kille boze buitenwereld in moet is in ieder geval heel herkenbaar voor me.

Interessante antwoorden… ik vergeet het meestal, hoe top het ook was. Afgelopen maand top dates gehad met Yasmine en Natasha via kinky, en als ik eraan terug denk, dan weet ik vooral hoe intens het was maar ben daarna niet moody ofzo. Maar ik blijf best zakelijk tijdens de gehele date, er is denk ik niet echt een moment dat ik mezelf emotioneel openstel. Als je dat wel doet, dan komen emoties om de hoek kijken. Meestal blok ik ook de dame na afloop en ontblok ik zodra ik weer wil afspreken. Maar ik heb ook een regel dat ik niet te vaak afspreek want dan krijg ik emoties, en ik ben me daar erg van bewust. Ben denk ik een emotioneel bewuste wandelaar met duidelijke regels die daardoor dit niet ervaart, en dat is geen verwijt naar wie dan ook hoor maar dat is denk ik de verklaring dat ik niet moody ben of de dvp mis. Ook best wel vaak meegemaakt dat ik de dvp in de stad zie ofzo en dat doet dan niets met me, kijk er gwn langs. Ik zie het zo: ik betaal voor seks en tijdens de date verwennen we elkaar en het is puur iets fysieks: pure lust. En mn regels zorgen ervoor dat ik geen gevoelens krijg:
1. Dame eens in de 3 maanden bezoeken of 6 maanden
2. Dame blokkeren op whatsapp en enkel ontblokken voor een date
3. Tijdens de date beseffen dat het een seksdate is en meer niet

Ik begrijp zeker het punt van @WIngman. Als bijzonder selectief wandelaar kom ik alleen bij dames waar ik een klik en soort van band mee heb. Het hap-slik-weg-neuken bij de ramen is dus niet aan mij besteed. Dit omdat één van mijn motieven voor wandelen is: een uitlaatklep hebben voor mijn van nature polygamische aard, op een manier die geen schade aanricht aan mijn relatie (de andere reden is het afnemende libido van mijn vrouw agv de overgang). Ik heb gewoon eens in de maand die GFE nodig, even doen alsof ik met een ander vriendinnetje ben. Even een minnares voor een uurtje hebben.

Voor mij volstaat het doen alsof. Want het blijft natuurlijk in de kern een financiële overeenkomst. Een echte relatie beginnen met een ander, brengt mijn huwelijk wel in gevaar. Dus doe ik het op deze manier. Voor een uurtje in die waan zitten en dan de knop om naar de realiteit. Het lukt me wel en mijn batterij is dan ook gelijk opgeladen.

Maar ik ben niet van steen. Het is moeilijk soms. Zeker als zo'n pareltje me een appje met kerstwensen stuurt of een felicitatie voor mijn verjaardag.

Laatst bewerkt:
Het hap-slik-weg-neuken bij de ramen is dus niet aan mij besteed.
Bij de ramen kan je ook langer gaan. Is niet altijd hap-slik-weg (zoek ik ook niet).
Maar ik ben niet van steen. Het is moeilijk soms. Zeker als zo'n pareltje me een appje met kerstwensen stuurt of een felicitatie voor mijn verjaardag.
Herkenbaar. Ik ben gekapt met de 'zo maar' appjes. Was er teveel mee bezig. Ik app nu alleen om af te spreken en na afloop vaak een welgemeend bedankje. Werkt voor mij beter.

Herkenbaar. Ik ben gekapt met de 'zo maar' appjes. Was er teveel mee bezig. Ik app nu alleen om af te spreken en na afloop vaak een welgemeend bedankje. Werkt voor mij beter.
Dat appverkeer gaat ook niet van mij uit. Soms doet een dame dat om bovengenoemde reden en ik vind dat wel lief, ook al zit er ongetwijfeld mede een klantbindingsmotief achter. Ik bedank dan, maar ga geen uitgebreide conversatie aan.

Ik ben vrij makkelijk in "de knop omzetten"

Tijdens een afspraak (echt goede afspraak) is het echt een topdate en komt het fijne (verliefde) gevoel vanzelf, en dat zie ik als topdame als ze dat voor elkaar krijgt.

Zodra de tijd erop zit, en ik de deur achter mijn dichttrek, dan geeft die "klik" van het dichtklikken van de deur meteen weer het besef dat de realiteit weer het dagelijkse leven betreft.

Alleen op die manier blijf je niet onnodig lang hangen in een mooie illusie / mooie ervaring
Dat dus!
Maar... ik kan echt wel lang 'nagenieten'! En dan... die (geweldige) ervaring opschrijven... werkt ook echt wel voor mij! Geef je het meteen een (mooi) plaatsje!

De echte DVP's snappen het hele spel van verleiden, geven en binden. In de meeste gevallen verkopen ze dus (alleen) het lichaam maar een volledige illusie.
Dat maakt het meteen ook zo moeilijk. Wandelaars die niet aan hun gerief komen bij 'de ramen' maar meer een GFE zoeken, kunnen dat krijgen. En helaas is het soms zo dat je wellicht meer waar voor je geld krijgt

Iedereen heeft zo zijn eigen manier om ermee om te gaan. Je kunt zo snel als mogelijk een andere DVP bezoeken, afleiding zoeken door bv te gaan sporten, en en en en....

Dat neemt niet weg dat dames ook niet altijd van steen zijn. Heb zelf al de meest bizarre dingen meegemaakt en als je single bent is dat allemaal te doen. Maar als je in een relatie zit is het spelen met vuur. En uiteindelijk, los van culturele verschillen, hebben dames die in het vak zitten vaak een bijzondere voorstelling van relaties, verwachtingen, logica en 'real life'...... En ik spreek uit ervaring alhoewel er ook voorbeelden zijn van waar het wel gelukt is.

De echte DVP's snappen het hele spel van verleiden, geven en binden. In de meeste gevallen verkopen ze dus (alleen) het lichaam maar een volledige illusie.
Ik weet niet of ze bewust een illusie verkopen. Ze gaan uit van het vermogen van de man om te begrijpen dat dit een uurtje doen alsof is. Ze leggen -volledig terecht- de verantwoordelijkheid bij ons. Wij moeten begrijpen wat zo'n date in feite is. En ik geef ze daarin gelijk.

Helaas is de praktijk soms weerbarstig. Ik heb van 'mijn' dames al genoeg verhalen over stalking door wanhopig verliefde klanten gehoord....

In mijn ogen verkopen deze dames eerder een uurtje ontsnapping, een soort parallelwerkelijkheid. En daar is niets mis mee, zolang je als man realiteit en parallelwerkelijkheid maar elkaar kunt houden.

In mijn ogen verkopen deze dames eerder een uurtje ontsnapping, een soort parallelwerkelijkheid. En daar is niets mis mee, zolang je als man realiteit en parallelwerkelijkheid maar elkaar kunt houden.
Precies dat! Een uurtje ontsnapping... waar je je wildste fantasieën kan uitleven! Mooi toch? En... als je dat 'goed' doet... beleeft zij dus ook een leuke tijd (en wordt er nog voor betaald ook!)

Gisteren nog... zo'n Braziliaanse... met een goddelijk figuurtje... en die super-sexy tanlines! Als je haar dan neemt 'doggy'... Man!
Ik dus meteen: 'You know this is what men fantasize about... when you sunbath in that string"! En zij kijkt om... met die geweldige smile! Om nooit te vergeten!

Laatst bewerkt:
Precies dat! Een uurtje ontsnapping... waar je je wildste fantasieën kan uitleven! Mooi toch? En... als je dat 'goed' doet... beleeft zij dus ook een leuke tijd (en wordt er nog voor betaald ook!)

Gisteren nog... zo'n Braziliaanse... met een goddelijk figuurtje... en die super-sexy tanlines! Als je haar dan neemt 'doggy'... Man!
Ik dus meteen: 'You know this is what men fantasize about... when you sunbath in that string"! En zij kijkt om... met die geweldige smile! Om nooit te vergeten!
Ik heb hier weleens verhalen gelezen van heren die een uurtje cadeau kregen van de dame. Die niet hoefden te betalen omdat zij hem zo graag mocht. Of dat allemaal waar is, laten we maar in het midden. Maar: ik zou het niet eens willen. Dat geld symboliseert namelijk de nodige afstand die er toch moet zijn, de buffer. Zonder dat verdwijnt het onderscheid tussen de echte en de parallelwereld en dat wil ik niet.

Precies! Dat 'betalen' is net essentieel... om die afstand te creëren!
Maar... de 'beleving'! Man! Voor dezelfde prijs krijg je dus wél een onvergetelijke beleving! En... dat is wat voor mij telt!

Terug
Bovenaan Onderaan