Recensie Cristina, Massage Aphrodite, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
4.187
42
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massageaphrodite.com/nl/beoefenaars/cristina-massages-aphrodite
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren eens voor een "Tantrische massage" gegaan bij Massage Aphrodite in Brussel (in de Europese wijk). Gekozen voor een zgn. "Massage Girlfriend" van 1 uur met Cristina.

Het salon is gevestigd in een mooi, maar vrij onopvallend (en dus anoniem) herenhuis aan een park. Via een trap wordt je naar de ontvangstruimte geleid waar je met de receptioniste afrekent in functie van de gekozen massage. Vervolgens haalt ze er de dame bij die je hebt gekozen en brengt zij je naar de kamer. Daar volgt dan een woordje uitleg over hoe het in z'n werk gaat en krijg je ook een drankje aangeboden. In de Girlfriend Massage krijg je een (Tantrische) body-to-body massage met warme olie en mag je de masseuse aanraken en ook zoenen uitwisselen en kan je ook rekenen op een manueel "happy end". Als je toch ook intiem wil, dan kan dat, mits opleg van nog eens €50. Daar heb ik zelf niet voor gekozen.

Ik had Cristina gekozen op basis van de foto's op de website en werd niet teleurgesteld: dit is echt een dame met voor mij zowat het perfecte figuur: niet te klein, niet té mager of gezet, maar met de nodige vrouwelijke rondingen (waaronder een volle, puur natuurlijke boezem). Kortom een dame met een beetje "pak aan" die met haar zachte rondingen je ook lekker zacht kan masseren. Op de website staat dat ze Spaans is, maar toen ik haar daar naar vroeg (omdat ik graag mijn Spaans wat oefen) bleek dat toch niet het geval te zijn. Dan maar verder gedaan in het Frans, wat zij in elk geval perfect beheerst.

Om te starten eerst beiden een douche genomen (elk apart) en daarna werd ik gevraagd om op m'n buik op de matras (op de vloer) te gaan liggen en kon de pret beginnen. En of het plezant was!! Deze dame weet hoe ze je moet verwennen met haar handen en lijf en bouwt de spanning perfect op. Ik kan me maar weinig massages herinneren waarvan ik enerzijds zó opgewonden en anderzijds zó relaxt ben geweest. Zalig was dit! Toen ik van m'n buik op m'n rug mocht draaien kreeg ik wat tic-tac-jes aangeboden (voor de frisse adem :giggle: in functie van de tongzoenen die wat later volgden) en legde ze ook mijn hand op haar om aan te geven dat ik er niet stil moest bij blijven liggen en zo werd geleidelijk aan de erotische spanning nog wat opgevoerd. Uiteindelijk heb ik haar ook mogen vingeren en wat beffen (wat bij haar toch ook een vrij hevig resultaat opleverde) en heeft ze me daarna met haar handen en tussen haar borsten tot een finish gebracht zoals ik er ook nog niet veel heb meegemaakt. :love: Daarna liet ze me nog wat relaxerende ademhalingsoefeningen doen om helemaal tot ontspanning te komen. En tot slot heeft ze onder de douche nog m'n rug helpen inzepen.

Kortom: het is dan misschien wat duurder dan de gemiddelde DVP, maar daarvoor krijg je ook wel één en ander terug, zoals een mooie, verzorgde, propere locatie met alle faciliteiten en knappe masseuses die ook écht van aanpakken weten.

Ik heb het mij in elk geval niet beklaagd: top ervaring met een top dame!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan