Recensie Sophie, En Symbiose, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Privatebruno

Newbie
1
16/09/23
2
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.symbiosemassage.com/sophie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangezien er hier zeer weinig reviews zijn over massages in Brussel dacht ik er eentje toe te voegen. 😉

Begin van de week de eerste keer bij En Symbiose geweest en ik moet zeggen dat het een top ervaring was. Het massage salon is echt wel next level en zo ook is Sophie.

Over het salon:
Het salon is gelegen in een mooie buurt van Brussel, in een echt herenhuis en is luxueus ingericht van top tot teen. De deur wordt al fluisterend geopend door je tantrika en je wordt verzocht om beneden reeds je schoenen uit te doen, waarna je samen (in stilte) naar boven gaat. Dit zorgt ervoor dat je niemand anders tegenkomt en dat je onmiddellijk in een oase van rust terecht komt. De sessie begint dus eigenlijk reeds bij het binnenkomen.
Eens boven is er aan elke kamer een aparte (luxueuze badkamer met inloopdouche) en er worden twee handdoeken aangeboden, eentje voor vóór de sessie en een propere voor erna.
Het douchen is wel zonder de tantrika, maar bon daar kan ik mee leven. 😉

Over Sophie:
Ik wil eigenlijk niet teveel kwijt over haar uiterlijk, want door daar de nadruk op te leggen zou ik haar oneer aandoen. Dit gezegd, het is een hele mooie vrouw van kop tot teen. Bekijk gerust haar foto's en beeld je daarbij in dat er een fluweelzachte huid bij komt, een mooie glimlach en sprekende ogen.
Verder is Sophie in één woord geweldig. De klik tussen ons was er dan ook helemaal. Ze beheerst de wereld van de tantra volledig en brengt je van bij het binnenkomen onmiddellijk in de sereniteit van de sessie. Ze heeft een vlotte babbel (maar is gelukkig ook niet praatgraag) en gidst je perfect doorheen de sessie.

Al bij al heeft mijn sessie van 1hr in totaal 1h30 geduurd. Zo staat het ook op de website. Een uur massage was effectief ook een uur massage… je moet het natuurlijk zelf wel zo lang volhouden. 😋

Indien je op zoek bent naar de echte tantra massage, ga er dan met een gerust hart naartoe zou ik zeggen. Je zal het geweldig vinden. Indien je op zoek bent naar een 'andere beleving' zijn er ook 'andere salons'. 😉

Veel plezier!
 
Helemaal mee eens! Sophie is een toppertje! Qua gezicht misschien nog het 'gewoon' knappe blonde buurmeisje, qua figuur daarentegen is ze helemaal top.
Massage voel je nog in je lichaam de rest van de dag. Pure tantra, nix extra te verwachten maar is ook helemaal niet nodig. Ik ben nog niet bij Symbiose geweest sinds hun verhuis, maar ga daar niet te lang mee wachten!
 
Wat is echte tantra? Bij sommige is het sexy bij andere een goede massage met hoogtepunt. Is hier meer mogelijk dan enkel massage met hoogtepunt dat is toch altijd de vraag.
 
Symbiose is voor mij de referentie op gebied van tantra, samen met temps des anges (tegen oudergem). Zeer sensueel, allemaal knappe (jonge) dames, maar het heeft natuurlijk zijn prijs. Er is absoluut niets meer mogelijk. Ik vind deze 2 salons veel beter dan de andere salons. Kwaliteit is hier de prioriteit. En de dames hebben allemaal hun eigen stijl.
 
Helemaal mee eens Indianmaster. In het Brusselse heb je zo van die meer klassie tantra zaken (Mary Hash ook bijvoorbeeld) Niets extra mogelijk, en hoeft ook helemaal niet, je komt sowieso op een roze wolk buiten. Rond Antwerpen weet ik niet van zulke zaken af?
 
In Brussel is het niveau van tantra vele stukken hoger dan de rest van België (mijn mening) en ik ben overal al een beetje geweest :) , maar het heeft natuurlijk zijn prijs. De beste zaken: Symbiose, temps des anges, Bo karma, Mary Hash, en ook nog in Dilbeek: estancia. Franstalige masseuses of degene die in die regio wonen, masseren ook meer gepassioneerd vindt ik, en hebben oog voor kwaliteit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan