Eens! Kan ik me goed voorstellen. Het is fijn dat het is uitgepraat, maar met deze info terecht dat je je zo voelt. Dit kun je ook met haar delen. "Als je je volgende keer niet goed voelt of last hebt dan heb ik liever dat je afzegt, want dit is een dure teleurstelling voor mij" Dan is haar tenminste duidelijk dat je er zo over denkt.Nee zeker en vast niet. Kijk ik vind het echt erg voor haar dat een boer haar zo behandeld heeft, dat doe je niet. Maar ja, waarom moet ik daar de dag erna de gevolgen van dragen?
Als je niet kunt neuken op een seksdate dan moet je afzeggen. Of ik zou op z'n minst verwachten dat een DVP wat opener kan communiceren over seks tijdens de date en kan aangeven wat goed voelt en wat niet.
Want hoe meer ik er over nadenk, hoe wranger het gevoel dat ik krijg. Volgende keer heeft ze weer een slechte date gehad, en dan kan ze het misschien wel beter communiceren maar krijg ik weer de keuze tussen beffen of op m'n kin kloppen.
Ik voel me een beetje gebruikt zelfs. Bij een andere date zou ze misschien niet gaan, maar bij mij kan ze wel even wat geld verdienen, wetende dat ze me wel kan overtuigen om lief en zacht te zijn voor haar, en in het beste geval (zoals nu gebeurd is) niet te neuken.