Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op het adresje in Rijswijk zijn bijna geen dames meer overgebleven. Kelly is denk ik de enige nog.
Stella, Naomi, Erica allemaal al een tijdje afwezig. Zijn deze dames het allemaal zat geworden met die planner?
Dani en Jessy zijn daar idd weg o.a. door onderlinge ruzies. Kira heeft een kindje gekregen en de meesten zijn verder gestopt. Vergeet niet dat wat deze dames aanbieden op dat adres heel erg veel van de dames vraagt. Heb met 1 van ze nog kortstondig een relatie gehad dus je hebt het uit eerste hand ;)
 
Jep. Merk dat ik er niks over heb gemeld maar ik heb niks overdreven ervaren als het gaat om het reinigingsproces zegmaar.

Het is sinds dr terugkomst idd wat minder geworden, viel me ook al op. Ze vroeg gewoon of ik wilde douchen en dat was t


Kwa bereikbaarheid heb ik nooit problemen met dr gehad. Maar ze doet volgens mij een x aantal klanten per dag dus als ze vol zit reageert ze gewoon niet denk ik.
 
Het is sinds dr terugkomst idd wat minder geworden, viel me ook al op. Ze vroeg gewoon of ik wilde douchen en dat was t


Kwa bereikbaarheid heb ik nooit problemen met dr gehad. Maar ze doet volgens mij een x aantal klanten per dag dus als ze vol zit reageert ze gewoon niet denk ik.
Volgens mij las ik ergens een keer een bericht van jou waarin je meldde dat ze ooit op televisie is gekomen? Indien dit klopt, heb je een link of weet je welk programma dat was? Bij voorbaat dank!
 
Ik lees zo veel 'red flags' dat ik dit niet zou doen.
Het bericht ziet er misschien raar uit, maar ik weet bijna 100% zeker dat ik dit stel eens heb meegemaakt tijdens een gangbang. Vriend organiseerde/keek toe; zij werd gebruikt. Het verhaal 'klopt', zoals het er staat. Zij is sub, hij dom, en ze hebben het leuk samen.
 
Het bericht ziet er misschien raar uit, maar ik weet bijna 100% zeker dat ik dit stel eens heb meegemaakt tijdens een gangbang. Vriend organiseerde/keek toe; zij werd gebruikt. Het verhaal 'klopt', zoals het er staat. Zij is sub, hij dom, en ze hebben het leuk samen.
Ik kan dit bevestigen. Al weet ik natuurlijk niet of de huidige adverteerder ook daadwerkelijk dit koppel is (er zit nogal wat copy/paste op SJ).
Mooie, slanke en jonge meid met skills.
Neem het vooral niet van mij of anderen aan, stuur ze een bericht en stel je vragen. Dan krijg je uit eerste hand de informatie die je nodig denkt te hebben.
 
Uit eerste hand is altijd goed om vragen beantwoordt te krijgen. Echter is het nog beter om vragen beantwoord te krijgen van medewandelaars die er ervaring mee hebben.

400 euro voor 1 uur is een hoop geld, wat ik mij afvraag wat is zo speciaal aan haar dat het die 400 euro waard is?
 
Ik snap deze discussie niet
Waarom zou je 400€ betalen voor een blowjob/keelneuken. Je bent toch niet gek?

Zit er ook nog een rukkende gozer mee te luisteren of te kijken….
Fredje, waarom zou je het zo verwoorden? Als jij het niet interessant vindt, prima. Maar een ander misschien wel...om diegene dan als "gek" te omschrijven komt op mij een beetje kortzichtig over. Zeker op een forum zoals dit...
 
Uit eerste hand is altijd goed om vragen beantwoordt te krijgen. Echter is het nog beter om vragen beantwoord te krijgen van medewandelaars die er ervaring mee hebben.
Ik ben het met je eens dat info van andere wandelaars waardevol kan zijn. Met de nadruk op kán, want er zijn genoeg redenen te bedenken waarom een wandelaar zowel positieve als negatieve ervaringen deelt die wellicht niet in lijn zijn met hoe jij het zou ervaren.

400 euro voor 1 uur is een hoop geld, wat ik mij afvraag wat is zo speciaal aan haar dat het die 400 euro waard is?
Of iets 400 euro waard is kan ik voor niemand bepalen. Maar ik kan me voorstellen dat sommigen bereid zijn om een dergelijk bedrag uit te geven voor iets exclusiefs, jongs, extreems of wat dan ook.
Enige wat ik in deze situatie kan delen is dat ze een aantrekkelijke (subjectief) jonge meid is met goede skills. Als je al zo'n adresje hebt voor een vriendelijkere vergoeding, dan zou ik daar blijven. Zo niet, dan is dit wellicht een optie voor je ;-)
 
Waar het mij om gaat is dat als mensen dit soort idiote bedragen voor zulke dingen blijven betalen dat de prijzen alleen maar hoger worden

Het gaat er niet om of je het kan betalen, niet kan betalen of dat het kleingeld voor je is, het bedrag veelste hoog voor een uur iets wat op seks lijkt.
Dat is een waarde die iedereen voor zichzelf toekent. Of het nu om seks als dienst gaat, of een vette auto of dure schoen. Een Suzuki kost ook minder dan een BMW en toch zijn er genoeg BMW rijders. Maar ze doen allebei hetzelfde; je van A naar B brengen. Iedereen bepaalt dat voor zichzelf vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Waar het mij om gaat is dat als mensen dit soort idiote bedragen voor zulke dingen blijven betalen dat de prijzen alleen maar hoger worden

Het gaat er niet om of je het kan betalen, niet kan betalen of dat het kleingeld voor je is, het bedrag veelste hoog voor een uur iets wat op seks lijkt.
Ik ben het hiermee wel eens.

Het was niet de bedoeling om een discussie te starten, wilde graag weten naar ervaringen.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.990
Nieuwste lid
testingagain
Terug
Bovenaan Onderaan