Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou Coco, Antwerpen die mag je (respectvol) keelneuken. Heerlijk!
En haar pijpkunsten zijn fenomenaal!

 
Harley in overloon zou dat ook doen als het goed is. Of is dat te ver?
Ik wil nog eens " het meisje op de fiets" proberen
 
Laatst bewerkt:
Het meisje op de fiets?? Ik zal wss onwetend zijn, maar dit behoeft wat uitleg voor mij.
Jazzmin uit Almere. Lastig contact mee te krijgen. Advertentie offline. Verder schiet mij te binnen Charlene uit het Gooi (ook zelden nog actief), Audrey/Sophie uit het Gooi (vaak vrijdag en zaterdag actief), Jessy uit.Rijswijk en Demi uit Noord Holland. Geen antwoord op je vraag want allemaal niet in het zuiden.
 
Jazzmin uit Almere. Lastig contact mee te krijgen. Advertentie offline. Verder schiet mij te binnen Charlene uit het Gooi (ook zelden nog actief), Audrey/Sophie uit het Gooi (vaak vrijdag en zaterdag actief), Jessy uit.Rijswijk en Demi uit Noord Holland. Geen antwoord op je vraag want allemaal niet in het zuiden.
Lees dat Charlene nog zelden actief is! Ik meen me te herinneren dat zij helemaal gestopt was. Heb jij andere nieuws Gooise Pik? Ben benieuwd:)
 
Ik was toch echt in de veronderstelling dat Jessy altijd foto's gebruikt van andere meiden vol tattoos. Meen me ook een andere tekst op haar kont te herinneren vergeleken met haar WA pic. Maar heb haar al een flinke tijd niet meer gezien dus herinner me verder geen specifieke tattoos om het met zekerheid te zeggen.
Zo mooi als d'r fotos was ze destijds iig niet.
 
Ik was toch echt in de veronderstelling dat Jessy altijd foto's gebruikt van andere meiden vol tattoos. Meen me ook een andere tekst op haar kont te herinneren vergeleken met haar WA pic. Maar heb haar al een flinke tijd niet meer gezien dus herinner me verder geen specifieke tattoos om het met zekerheid te zeggen.
Zo mooi als d'r fotos was ze destijds iig niet.
Klopt helemaal. Zit zelf onder de tattoos maar denk dat de fotos van andere dames zijn. Desalniettemin redelijk representatief voor wat je zal treffen. Ik zou mijn mede wandelaars toch dani eerder aanraden. Ik vind haar zelf wel knapper maar ja dat is een mening dingetje
 
Lijkt me dat hier voldoende wordt beschreven voor wat je zoekt, of anders prima je vraag kwijt kunt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan