Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is vertrokken uit het app in Rijswijk, veel gezeik heb ik me laten vertellen en dames onderling gaat ook niet helemaal gesmeerd. Dani zit nu regio breda en jessy elders. Man met de blauwe pet is ook op de koffie geweest.
 
Die Amy & Eva heb ik ook op de radar. Momenteel hebben ze vakantiestop.
Wist trouwens niet dat ze voorheen op het bekende (voor mij overigens alleen van horen zeggen) adres in Rijswijk werkten, maar dat belooft wel wat. Alleen is de advertentie zelf meestal in 1e persoon enkelvoud en ook maar 1 dame op de foto. Maar ik hou "ze" in de gaten als de advertentie weer online is.
Welk adres in Den Haag? En het adres in Rijswijk, het is daar op het moment erg stil?
 
Ze is vertrokken uit het app in Rijswijk, veel gezeik heb ik me laten vertellen en dames onderling gaat ook niet helemaal gesmeerd. Dani zit nu regio breda en jessy elders. Man met de blauwe pet is ook op de koffie geweest.
Dat klopt. De meiden kregen ruzie onderling. Gingen ook met elkaar om buiten het werk en daar zijn er dingen gebeurd. Naast het feit dat enkelen zwanger geworden zijn en op gegeven ogenblik was het ook logisch dat "DEM DAAGEN" oftewel De Honden (blauwe petjes) op bezoek zijn geweest!
Toch neemt het niet weg dat de meesten van ons ze weer heel graag terug willen zien, vooral Dani, Kyra en Jessy!
 
Dat klopt. De meiden kregen ruzie onderling. Gingen ook met elkaar om buiten het werk en daar zijn er dingen gebeurd. Naast het feit dat enkelen zwanger geworden zijn en op gegeven ogenblik was het ook logisch dat "DEM DAAGEN" oftewel De Honden (blauwe petjes) op bezoek zijn geweest!
Toch neemt het niet weg dat de meesten van ons ze weer heel graag terug willen zien, vooral Dani, Kyra en Jessy!
En Michelle? Waar is die gebleven?
 
Dani zit nu regio breda en jessy elders. Man met de blauwe pet is ook op de koffie geweest.
Je vraagt je dan toch af wat er gebeurd is of hoe het onderling liep, hopelijk alleen onenigheid.

Ik heb deze naam nog niet eerder gezien, is er een recensie/advertentie of is dit één van de legendes zoals "Kyra" die ik nooit heb zien adverteren of geluk heb te ontomoeten?
 
Zoekt en gij zult vinden ;)
 
Dat klopt. De meiden kregen ruzie onderling. Gingen ook met elkaar om buiten het werk en daar zijn er dingen gebeurd. Naast het feit dat enkelen zwanger geworden zijn en op gegeven ogenblik was het ook logisch dat "DEM DAAGEN" oftewel De Honden (blauwe petjes) op bezoek zijn geweest!
Toch neemt het niet weg dat de meesten van ons ze weer heel graag terug willen zien, vooral Dani, Kyra en Jessy!
Dani en Jessy ontvangen gewoon nog hoor, heb anders maandelijks nog contact met ze.
 
Die Amy & Eva heb ik ook op de radar. Momenteel hebben ze vakantiestop.
Wist trouwens niet dat ze voorheen op het bekende (voor mij overigens alleen van horen zeggen) adres in Rijswijk werkten, maar dat belooft wel wat. Alleen is de advertentie zelf meestal in 1e persoon enkelvoud en ook maar 1 dame op de foto. Maar ik hou "ze" in de gaten als de advertentie weer online is.
Amy en Eva hebben nooit op de S.W.Ch. laan gewerkt. Hebben altijd in een kantoorpand vlakbij de Megastores ontvangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan