Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik herken de foto's, geen idee of de advertentie echt is. Ken haar privé maar geen contact meer mee maar als ze het echt is heb je een toppertje gevonden. Ze is chaotisch maar wel een lekker ding!
 
Laatste nummer waar ik contact mee had was van een op andere moment inactief. Ik denk dat als de dame nog ontvangt dat met een zeer beperkte klantenkring is.

De advertentie van jessie vorig jaar nog in Breda actief gezien maar ook al minimaal een half jaar niet meer.
 
Mijn bericht hier verwijderd, weet niet waarom? Maar ja dame zal wss wel met een kleine groep afspreken. Weet dat als ik nu het juiste nummer heb (neon groene bikini met fishnets in de pf) ik zeker wel mag komen. Onwijs goede omgang met dani gehad en dat zal nog steeds wel t zelfde zijn. Daarnaast ben ik ook iemand die vaak voor langere dates gaat (3u+) en laten we eerlijk zijn dat geld spreekt de meeste dames wel aan
 
Laatst bewerkt:
iemand bij Samantha geweest in Rotterdam?

Ja, paar keer mee afgesproken. Veel spuug en hij gaat er volledig in (en ik ben niet klein).
Doet ook aan cardates, hint: doe het dan wel in haar auto zodat je auto niet onder de spuug zit ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan