Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag een filmpje van deze dame op kinky. Qua looks niet voor iedereen denk ik maar ze doet in haar filmpje wel haar best ;)

Het gaat niet in haar keel in het filmpje, het komt tegen haar strot aan. Ik vind het geen goede aanrader voor deze topic.
 
Kijk even verder op het forum, deze wordt al vaker genoemd en heeft naast afwijkende prijzen ook wat vereisten of afwijkende werkwijze.
Dat heb ik al gedaan en dat weet ik al. Maar haar keelneuk en deepthroat skills worden niet beschreven. Vandaar dat ik het hier heb gevraagd en in haar eigen topic.


Het is voor beide topics relevant.
Als je zo aardig ben. Wil je dan de topic/ thread of bericht linken waar het wel wordt beschreven? Bedankt alvast.
 
Deze potentiële deepthroat queen bekend bij jullie? Hoe zijn haar skills?
 
Deze potentiële deepthroat queen bekend bij jullie? Hoe zijn haar skills?
Doet het wel goed, maar niet echt de keel in. Wel een topper.
 
Amy rotterdam wat een ervaring... heb gelukkig vaak kunnen filmen..

en ik verwacht niet van collega's dat ze gaan delen als ze amy of betere hebben gevonden.

dat gun je niet.
 
Klopt. Ze gaf aan, een paar maanden, geen eigen woonruimte te hebben. Ik ben er uiteindelijkzelf nooit geweest en ik heb er eigenlijk ook niet zo'n behoefte aan.
Is geen aantrekkelijke dame. Vies huis, dik, slappe tieten en slecht gebit. Wel ideaal om haar gezicht te neuken. Je mag ook op haar gezicht liggen en je pik erin proppen letterlijk. Is geen mooie dame maar als je echt geil bent toch lekker om dr keel vol te spuiten. En ze likt ook je reet. Met volle overtuiging
 
Dat is wel echt wat ik zoek. Had ze niet zo ver gezeten voor mij had ik haar al lang bezocht. Jammer dat ze nu gestopt is.

Vroeger had je ook Slavin Naomi in Amsterdam die je keihard kon keelneuken. Nooit afspraak mee gemaakt omdat ik steeds las dat ze niet de mooiste was en zo. Achteraf dikke spijt van...
 
Is geen aantrekkelijke dame. Vies huis, dik, slappe tieten en slecht gebit. Wel ideaal om haar gezicht te neuken. Je mag ook op haar gezicht liggen en je pik erin proppen letterlijk. Is geen mooie dame maar als je echt geil bent toch lekker om dr keel vol te spuiten. En ze likt ook je reet. Met volle overtuiging
Ze kan echt geweldig pijpen, deepthroaten en laten keelneuken. Dan boeit mij haar uiterlijk geen flikker. Genoeg (lekkere) vrouwen die nog niet eens goed kunnen pijpen (of überhaupt deepthroaten). Ik vind dat zij zeker de titel deepthroat queen heeft verdiend.

Daarnaast vind ik haar niet ultra lelijk. Hooguit minimaal een vier. Ze hebt wel lekkere dikke grote tieten. Ongeacht dat ze slap zijn. Beter dan harde siliconen tieten.
 
Ze kan echt geweldig pijpen, deepthroaten en laten keelneuken. Dan boeit mij haar uiterlijk geen flikker. Genoeg (lekkere) vrouwen die nog niet eens goed kunnen pijpen (of überhaupt deepthroaten). Ik vind dat zij zeker de titel deepthroat queen heeft verdiend.

Daarnaast vind ik haar niet ultra lelijk. Hooguit minimaal een vier. Ze hebt wel lekkere dikke grote tieten. Ongeacht dat ze slap zijn. Beter dan harde siliconen tieten.
Ik ben zelf wel iemand die toch echt minimaal een 7 moet hebben want je betaald er toch voor. Dat gezegd te hebben had ik laatst een hook up met echt een meid die een 8-9 is (ja ik geef t toe out of my league gewoonlijk), maar mijn god wat was ze slecht in bed. Dus snap wel waar nisaki vandaan komt
 
Ik ben zelf wel iemand die toch echt minimaal een 7 moet hebben want je betaald er toch voor. Dat gezegd te hebben had ik laatst een hook up met echt een meid die een 8-9 is (ja ik geef t toe out of my league gewoonlijk), maar mijn god wat was ze slecht in bed. Dus snap wel waar nisaki vandaan komt
Exactly. Ik ben al naar veel dvps geweest. Maar 5 of 10% heeft de pijpskills van een engel. Ik denk dat maar 5% van de dvps mij heeft kunnen laten klaarkomen met hun mond en keel.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf wel iemand die toch echt minimaal een 7 moet hebben want je betaald er toch voor. Dat gezegd te hebben had ik laatst een hook up met echt een meid die een 8-9 is (ja ik geef t toe out of my league gewoonlijk), maar mijn god wat was ze slecht in bed. Dus snap wel waar nisaki vandaan komt

Ik snap je heel goed, en in principe heb ik dat ook. Maar als je op zoek bent naar iets specifieks, zoals bijvoorbeeld dus een echte deepthroat of keelneuken dan is er gewoon weinig aanbod, en dan wil ik een minder uiterlijk best "door de vingers" zien. Maar ook daarin heb ik natuurlijk mijn grenzen.
 
Ik snap je heel goed, en in principe heb ik dat ook. Maar als je op zoek bent naar iets specifieks, zoals bijvoorbeeld dus een echte deepthroat of keelneuken dan is er gewoon weinig aanbod, en dan wil ik een minder uiterlijk best "door de vingers" zien. Maar ook daarin heb ik natuurlijk mijn grenzen.
Precies dit. Maar ik vind dat nisaki wel erg makkelijk over het uiterlijk heen kijkt. Je kan haar simpelweg geen 4 noemen met zo'n gebit. Als zij haar gebit fixt zal ze veel meer klandizie gaan krijgen. Krijg toch een junk gevoel bij dat gebit en dat vind ik ieder geval niet prettig
 
Ik ben gedeeltelijk met Nisaki mee eens. Nooit een afspraak met Amy gehad wel geprobeerd maar eenmaal in Rotterdam aangekomen na telefonisch contact niks meer van haar laten horen. Ik ben heb Sabrina( tilburg), Paula fox, Jessica/jeske, Slavin naomi en een Poolse (naam kan ik niet herinneren) allemaal hard in hun keel geneukt en in hun keel gespoten en kan toegeven als iemand op je pik zit te kwijlen en kokken dat het niet veel uitmaakt hoe ze eruit zien. Ben ook door andere ""mooiere" meiden gepijpt en wat mij jammer genoeg opvalt is hoe mooier een meid is hoe minder de inzet is. Kan ook toeval zijn.
 
Precies dit. Maar ik vind dat nisaki wel erg makkelijk over het uiterlijk heen kijkt. Je kan haar simpelweg geen 4 noemen met zo'n gebit. Als zij haar gebit fixt zal ze veel meer klandizie gaan krijgen. Krijg toch een junk gevoel bij dat gebit en dat vind ik ieder geval niet prettig

Over Amy kan ik niet oordelen, maar "slecht gebit" is natuurlijk ook een beetje vaag. Want voor de één is een slecht gebit als er tanden missen en/of rot zijn, en voor de ander is het al een slecht gebit als tanden niet helemaal wit of niet helemaal recht zijn.
 
Ik ben gedeeltelijk met Nisaki mee eens. Nooit een afspraak met Amy gehad wel geprobeerd maar eenmaal in Rotterdam aangekomen na telefonisch contact niks meer van haar laten horen. Ik ben heb Sabrina( tilburg), Paula fox, Jessica/jeske, Slavin naomi en een Poolse (naam kan ik niet herinneren) allemaal hard in hun keel geneukt en in hun keel gespoten en kan toegeven als iemand op je pik zit te kwijlen en kokken dat het niet veel uitmaakt hoe ze eruit zien. Ben ook door andere ""mooiere" meiden gepijpt en wat mij jammer genoeg opvalt is hoe mooier een meid is hoe minder de inzet is. Kan ook toeval zijn.
En wat waren je ervaringen met deze meiden? Allemaal top??
 
Terug
Bovenaan Onderaan