Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb die Samantha laatst gedaan. Veel wel mee allemaal. M'n lul paste net niet helemaal in dr mondje. Mocht haar hoofd niet vastpakken om m'n pik toch er helemaal in te stoppen.

Het begon leuk. Lekker natte pijpbeurt, tranen in dr ogen en rare geluidjes maar dat begon na een kwartier te vervelen. Daarna heb ik me lekker 20 minuten laten rimmen, wat ze zeer gretig doet om vervolgens dr gezicht onder te spuiten.

Eindconclusie; leuk voor een keertje maar absoluut geen blijvertje
 
Heren, ik heb goed nieuws: Ik heb een nieuw pareltje ontdekt. Ze ontvangt in Amsterdam (maar niet altijd, iets met een vriend of huisgenoot die thuiswerkt) en ik kon in ieder geval alles wat ik wilde (en dat is vrij veel) bij haar doen. (Nou gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik geen enorm apparaat heb, dus misschien heeft ze meer moeite met de wat groter geschapenen onder ons)

Haar naam is Tiara en ze is lang, slank, oost-europese achtergrond maar Nederlands. Wel ook weer stevig aan de prijs... Ze regelt haar dates via email, en ik heb haar toestemming om deze via DM te geven (maar niet om deze openbaar op een forum neer te plempen).
 
Klinkt goed! Ben erg geïnteresseerd! Zou graag met haar in contact willen komen :D Hoe vind je deze dames vraag ik me soms af! Ben al tijd op zoek naar een deepthoat/facefuck date met een leuke dame
 
Toch altijd sceptisch als leden die nog geen 10 geleden minuten geregisteerd zijn plots nummer van een toppertje weggeven en zeker als ze flink aan de prijs zijn. Ik zal me mss vergissen maar het zou zomaar goedkope zelf reclame kunnen zijn… ik hoop dat ik me vergis….
Ja zoiets was ook mijn 1e gedachten. Ik vertrouw het voor geen meter.
 
Heren, ik heb goed nieuws: Ik heb een nieuw pareltje ontdekt. Ze ontvangt in Amsterdam (maar niet altijd, iets met een vriend of huisgenoot die thuiswerkt) en ik kon in ieder geval alles wat ik wilde (en dat is vrij veel) bij haar doen. (Nou gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik geen enorm apparaat heb, dus misschien heeft ze meer moeite met de wat groter geschapenen onder ons)

Haar naam is Tiara en ze is lang, slank, oost-europese achtergrond maar Nederlands. Wel ook weer stevig aan de prijs... Ze regelt haar dates via email, en ik heb haar toestemming om deze via DM te geven (maar niet om deze openbaar op een forum neer te plempen).

Wel fijn dat je ook de prijs en tijdsduur van de afspraak er bij gezet hebt.
En inderdaad zeer opmerkelijk dat je net lid bent en gelijk een pareltje te verdelen hebt.
 
Heren, ik heb goed nieuws: Ik heb een nieuw pareltje ontdekt. Ze ontvangt in Amsterdam (maar niet altijd, iets met een vriend of huisgenoot die thuiswerkt) en ik kon in ieder geval alles wat ik wilde (en dat is vrij veel) bij haar doen. (Nou gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik geen enorm apparaat heb, dus misschien heeft ze meer moeite met de wat groter geschapenen onder ons)

Haar naam is Tiara en ze is lang, slank, oost-europese achtergrond maar Nederlands. Wel ook weer stevig aan de prijs... Ze regelt haar dates via email, en ik heb haar toestemming om deze via DM te geven (maar niet om deze openbaar op een forum neer te plempen).

3 januari een account gemaakt, en nu 5 januari al geen lid meer. Dit is toch compleet kansloos.

Heeft iemand toevallig deze geweldige parel bezocht? Of is dit weer een faker?
 
Het kán fake zijn maar kan ook voor de echte pareltjes een ideale manier om onder de radar te blijven en in korte tijd een x aantal contacten op te doen die weten waarvoor ze komen en daar budget voor over hebben. Kwestie van het koren van het kaf scheiden en uit het zicht blijven van digitale rukkers en meelezende authoriteiten.

In het laatste geval slim, evenals andere dames die in korte tijd een niet publiekelijke database opbouwen en zo onder de radar blijven maar wel 2-3-4 afspraken per week hebben tegen een gage die hoger ligt dan het gemiddelde.

Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben of er iemand contact heeft gehad met deze nieuwe ster aan het DT firmament,
 
In het laatste geval slim, evenals andere dames die in korte tijd een niet publiekelijke database opbouwen en zo onder de radar blijven maar wel 2-3-4 afspraken per week hebben tegen een gage die hoger ligt dan het gemiddelde.
Slim om het zo te spelen, vragen meer en houden de exclusiviteit erop. Zet inderdaad wel vraagtekens erbij of de bericht plaatsers er geen profijt bij hebben.

Het afgelopen jaar waren er al een paar van dit soort dames en moet zeggen dat ik het op zijn minst apart vind.
Ik zou iedereen gewoon aanraden proberen de (voormalige) Rijswijkse dames te berichten, zag dat Kelly weer een advertentie had en wss duiken Dani & Jessy wel weer op.
 
Heren, ik heb goed nieuws: Ik heb een nieuw pareltje ontdekt. Ze ontvangt in Amsterdam (maar niet altijd, iets met een vriend of huisgenoot die thuiswerkt) en ik kon in ieder geval alles wat ik wilde (en dat is vrij veel) bij haar doen. (Nou gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik geen enorm apparaat heb, dus misschien heeft ze meer moeite met de wat groter geschapenen onder ons)

Haar naam is Tiara en ze is lang, slank, oost-europese achtergrond maar Nederlands. Wel ook weer stevig aan de prijs... Ze regelt haar dates via email, en ik heb haar toestemming om deze via DM te geven (maar niet om deze openbaar op een forum neer te plempen).
Kom maar door!
 
Terug
Bovenaan Onderaan