dames langs A4 tussen Rotterdam en Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Darth vader

Wandelaar
81
05/06/22
24
3
Hallo medewandelaars,
Ik rijd maandag van Rotterdam naar Amsterdam langs de A4 in de namiddag. Wie raden jullie mij aan voor enerzijds een lekkere erotische massage waarbij je de masseuse ook mag aanraken en zij naakt gaat of anderzijds een DVP die lekker kinky aanbiedt voor intiem en meer kinky zaken. Liefst Nederlandse DVP's.
Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Aan de A4 gaat vlgs mij niet makkelijk worden, als je er een paar minuten bij in de buurt wil zitten dan heb je meer kans.
In de regio Den Haag zitten Maison Monty, Mystique Thai Thai en Diane's Secret allemaal redelijk dicht bij de snelweg maar zal parkeren een uitdaging zijn
Als je iets verder wil kun je in Alphen a/d Rijn ook naar Salon 261 gaan.
in Leiden heb je nog Salon Leiden maar dat is meer van de massages en reserveren is daar aan te bevelen.
 
Dan zou ik zeggen ga er bij de afslag Alphen vanaf en dan naar Salon 261 aan de Eikenlaan. Topzaak met geweldige dames. Krijg je geen spijt van.
 
Aan de A4 gaat vlgs mij niet makkelijk worden, als je er een paar minuten bij in de buurt wil zitten dan heb je meer kans.
In de regio Den Haag zitten Maison Monty, Mystique Thai Thai en Diane's Secret allemaal redelijk dicht bij de snelweg maar zal parkeren een uitdaging zijn
Als je iets verder wil kun je in Alphen a/d Rijn ook naar Salon 261 gaan.
in Leiden heb je nog Salon Leiden maar dat is meer van de massages en reserveren is daar aan te bevelen.
Tot 6 uur gratis parkeren bij maison Monty en Mystique Thai Thai. en er is eigenlijk altijd wel een plaatsje te vinden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan