De drogist

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb vorig jaar met behoorlijk succes mijn eigen Love Potion gemaakt:
Op de Markt in Thailand voor een paar euro een halve kilo Krachai Dam (Kaemferia parviflora) en Kwa Krua Deng (Butea Superba) gekocht.
Deze kruiden worden in capsulevorm in Thailand vaak als lust opwekkend middel verkocht. Die supplementen zijn meestal van erg lage kwaliteit.
Ik heb alles fijngehakt, uurtje in ethanol laten staan en daarna met een rotavape bij een temperatuur van 40 graden (onderdruk) flink ingedampt.
Hield een flesje met bittere dikke drab over.
Daarvan iedere dag een theelepeltje genomen
Begon na ongeveer een week te werken.
En niet zo'n beetje ook. Ik ben 60+, maar liep de halve dag met een erectie rond.
Ben zeker van plan hier nog verder mee te gaan experimenteren.
 
Heb vorig jaar met behoorlijk succes mijn eigen Love Potion gemaakt:
Op de Markt in Thailand voor een paar euro een halve kilo Krachai Dam (Kaemferia parviflora) en Kwa Krua Deng (Butea Superba) gekocht.
Deze kruiden worden in capsulevorm in Thailand vaak als lust opwekkend middel verkocht. Die supplementen zijn meestal van erg lage kwaliteit.
Ik heb alles fijngehakt, uurtje in ethanol laten staan en daarna met een rotavape bij een temperatuur van 40 graden (onderdruk) flink ingedampt.
Hield een flesje met bittere dikke drab over.
Daarvan iedere dag een theelepeltje genomen
Begon na ongeveer een week te werken.
En niet zo'n beetje ook. Ik ben 60+, maar liep de halve dag met een erectie rond.
Ben zeker van plan hier nog verder mee te gaan experimenteren.
Misschien moet je een handeltje beginnen als het echt zo goed werkt, als het natuurlijke stoffen zijn dan is het ook nog legaal
 
Ik drink dagelijks granaatappelsap, is ook goed voor je erectie, iets met stikstof, bietensap kan ook, is wat minder prijzig maar dat vind ik niet te zuipen
 
Bij de gewone drogist kom ik nooit.

Vaak via Deltashop/Maze haal ik Poppers/Oral Jelly
(Ik kan overigens zonder 1 van beide ook nog prima 2 rondes doen, maar gebruik het voor extra fun only. En maar 1 van beide tegelijk ivm de gevaarlijke risico's van beide ineens)

Condooms koop ik online (MySize) in grotere verpakking
 
Korte samenvatting:
Alles werkt normaal voor 2 rondes zonder extra's!

Waarom citrulline ivm bloeddruk en ter bevordering van conditie/uithouding (niet seks gerelateerd) vandaar lage dosering.

Waarom kamagra: extra fun in parenclub!

Ikzelf had buiten rode oren en lichte hoofdpijn geen bijwerkingen!

Resultaat: namiddag dikke FUN!!!

(Ieder is verantwoordelijk voor zichzelf en ik geef hierbij enkel mijn ervaring)
 
Leuk... maar kan me voorstellen dat zo'n mooie, jonge Thaise aan je zij precies hetzelfde effect heeft hoor!
Kijk, dat is nou correct wetenschappelijk denken Als twee verschijnselen zich tegekijkertijd voordoen, is dat inderdaad geen bewijs voor een causaal verband.

In dit geval was ik al voor het experiment omringd door fraaie Thaise dames.
De omstandigheden bleven dus gelijk, maar mijn reactie daarop werd een stuk heftiger
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan