- 837
- 27/11/21
- 3.071
Ja, 99,9% van de mensheid, wilde ik zeggenDat geldt volgens mij voor de mannelijke klanten ook, hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, 99,9% van de mensheid, wilde ik zeggenDat geldt volgens mij voor de mannelijke klanten ook, hoor.
Dat denk ik ook, op enkele uitzonderingen na.Volgens mij is de gemiddelde klant ook gewoon "armer" dan de gemiddeld dvp.
Alleen als Bef-Gigolo.Dat heb ik je al gezegd.Dat denk ik ook.
Heeft niemand op dit forum gigolo-ambities?
^^ ja, maar ik zou werkloos zijn denk ikDat denk ik ook, op enkele uitzonderingen na.
Ja, maar toch ook nie élke pruim eh.Alleen als Bef-Gigolo.Dat heb ik je al gezegd.
nee, dat zei ik ook ja. maar blijkbaar werkt het zo niet dusss beter nietJa, maar toch ook nie élke pruim eh.
Ik ben al zo blij als een kind met die enkele keer dat ik er niet zelf voor hoef te betalen , verwachten dat ik er voor betaald ga worden lijkt me een brug te verDat denk ik ook, op enkele uitzonderingen na.
Kan ik bij jou solliciteren?Dat denk ik ook, op enkele uitzonderingen na.
potverdekke, das nog es een idee. ambities voor het uitbaten van een zaak @Belle ?Kan ik bij jou solliciteren?
Mss wel moet je me wel eens wat meer uitleg geven hoe ik daar het beste aan beginDat denk ik ook, op enkele uitzonderingen na.
Moh dan moet ik al die boekhouding gaan doen en dan geraak ik misschien zelf niemeer van de grondpotverdekke, das nog es een idee. ambities voor het uitbaten van een zaak @Belle ?
Stond vandaag in de krant, meer en meer mensen nemen er een flexi-job bij.
Goh, jaarlijkse functioneringsgesprekken he, maar dan op maandelijkse basis.Moh dan moet ik al die boekhouding gaan doen en dan geraak ik misschien zelf niemeer van de grond
"Pruim" Belle's koosnaampje voor kutje? Bij mij hangen er pruimen in de boom ,maar die ga ik niet beffen.Ja, maar toch ook nie élke pruim eh.
wekelijks.......een maand is langGoh, jaarlijkse functioneringsgesprekken he, maar dan op maandelijkse basis.
Dan wordt het letterlijk inkomsten en uitgaven uit elkaar houdenMoh dan moet ik al die boekhouding gaan doen en dan geraak ik misschien zelf niemeer van de grond
kutje klinkt als iets wat al ff niet gewassen is. Doe dan maar pruimpje......zacht en zoet"Pruim" Belle's koosnaampje voor kutje? Bij mij hangen er pruimen in de boom ,maar die ga ik niet beffen.
Belle's kutje daarentegen zal ik niet laten voorbij gaan
Als ze zo ne werknemer of 10 in dienst heeft, zal d'r pruim afzien zelle.wekelijks.......een maand is lang
Ja, als ze rijp zijn tenminstekutje klinkt als iets wat al ff niet gewassen is. Doe dan maar pruimpje......zacht en zoet
Hangt van die werknemers af he. Als het allemaal "stallion's" zijn wel. Maar dat betwijfel ik.Als ze zo ne werknemer of 10 in dienst heeft, zal d'r pruim afzien zelle.
Als gigolo moet da wel he! Belle's kwaliteitsmerk hoog in 't vaandel houden. Werken potverdikkeHangt van die werknemers af he. Als het allemaal "stallion's" zijn wel. Maar dat betwijfel ik.
ge staat zo hevig vandaag........Als gigolo moet da wel he! Belles kwaliteitsmerk hoog in 't vaandel houden. Werken potverdikke
Ze heeft een ganse dag les gehad. Goed uitgerustge staat zo hevig vandaag........
Ja! Geil, gefrustreerd en dan zo'n vak over wetenschappelijk onderzoek is sterven. Straks eens werk van maken in mijne fruitwinkelZe heeft een ganse dag les gehad. Goed uitgerust
Stallion ?Hangt van die werknemers af he. Als het allemaal "stallion's" zijn wel. Maar dat betwijfel ik.
tot straks danJa! Geil, gefrustreerd en dan zo'n vak over wetenschappelijk onderzoek is sterven. Straks eens werk van maken in mijne fruitwinkel
Post het resulaat dan maar op uwe OFJa! Geil, gefrustreerd en dan zo'n vak over wetenschappelijk onderzoek is sterven. Straks eens werk van maken in mijne fruitwinkel
Zolang als het maar pruim is,gene Citroen in de vitrine hèJa! Geil, gefrustreerd en dan zo'n vak over wetenschappelijk onderzoek is sterven. Straks eens werk van maken in mijne fruitwinkel