Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan je iets meer over je bezoek aan Johana melden, ik ben toch wel nieuwsgierig geworden. Ben morgen in Den Haag en ben van plan ook even te gaan wandelen in de middag. Wat Elsa betreft: al decennia een van mijn vaste dames. Lichaam nog steeds onvoorstelbaar goed, zeker voor haar leeftijd maar ze wordt wel gauw moe de laatste tijd
Het is een hele tijd geleden alweer. De kamer was top ! Net alsof je bij iemand thuis bent. Staat zelfs een eettafel. Het was 1 van m'n eerste keren sm dus alles was een beetje wennen. Ik vond het allemaal niet geweldig Ookal heb ze wel een geil hoofd. Maar wat ik al zei het is alweer een tijd geleden. Daarna nooit meer gegaan
 
Het is een hele tijd geleden alweer. De kamer was top ! Net alsof je bij iemand thuis bent. Staat zelfs een eettafel. Het was 1 van m'n eerste keren sm dus alles was een beetje wennen. Ik vond het allemaal niet geweldig Ookal heb ze wel een geil hoofd. Maar wat ik al zei het is alweer een tijd geleden. Daarna nooit meer

hier een link van Johana

 
Heb je ervaring met die dreadlocks? Is ook getatoeëerd toch?
kan deze alina zijn

 
kan deze alina zijn

Nee die is er al tijdje niet meer. Of ik ga zelf keertje langs om te zien wie het eigenlijk is nu.
 
kan deze alina zijn

Nee, Alina is het zeker niet, die lijkt met de noorderzon vertrokken, niet meer op kinky en niet meer in de haagse straten gezien, ook haar onderkomen heeft ze opgezegd, dus misschien nu in een andere stad werkzaam? Die dame met de dreadlocks heb ik wel gezien maar komt mij niet bekent voor.
 
Al een tijdje staat Sara weer in de Geleenstraat op nr 45. Ze was een hele lange tijd tussenuit geweest. Vijf jaar terug begon zij in de Doubletstraat op nr 6, vervolgens heeft zij een tijdje in de Geleenstraat op nr 122 gestaan. Sara draagt een bril met een dik zwart montuur, heeft donkerblond haar (voorheen brunette) en heeft een geweldig kontje haha!
 
Ik dacht dat ik recensie van haar las ergens, was matig

 
Laatst bewerkt:
Al een tijdje staat Sara weer in de Geleenstraat op nr 45. Ze was een hele lange tijd tussenuit geweest. Vijf jaar terug begon zij in de Doubletstraat op nr 6, vervolgens heeft zij een tijdje in de Geleenstraat op nr 122 gestaan. Sara draagt een bril met een dik zwart montuur, heeft donkerblond haar (voorheen brunette) en heeft een geweldig kontje haha!
Had een matige ervaring met haar toen in de doub, zij stond vaak samen met Nikki (die nu zich katja) noemt en zij zit aan de overkant laatste kamer van 122
 
Had een matige ervaring met haar toen in de doub, zij stond vaak samen met Nikki (die nu zich katja) noemt en zij zit aan de overkant laatste kamer van 122
Daar sluit ik mij bij aan zij heeft ook een tijdje in Eindhoven gewerkt met een vriendin niet echt een fijn type en geweldige service. Haar vriendin daartegen wel .
 
@antwerploper: weet je zeker dat dit de Silvia van doubletstraat 8k7 is? In Antwerpen werkt op nummer 48 of 49 ook een hongaarse, roodharige szilvia van tegen de 50. Zij werkte jaren in de doublet en vervolgens op de achterdam. Nu al weer jaren in het SKW.
 
Terug
Bovenaan Onderaan