Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb Layla 1 keer bezocht, jaren geleden, voor een licht kinky sessie, vond het niet bijzonder toen. Geen behoefte om nog eens terug te gaan.
 
Vandaag een nieuwe dame gespot op 77 k2 naast die Argentijnse in de doublet... veel Tattoeages denk Roemeens en een ontzettende hoerige look maar ook een beetje TMM feeling. Iemand ervaring met haar of weet wie zij is?
 
Vandaag een nieuwe dame gespot op 77 k2 naast die Argentijnse in de doublet... veel Tattoeages denk Roemeens en een ontzettende hoerige look maar ook een beetje TMM feeling. Iemand ervaring met haar of weet wie zij is?
die heb ik ook al een paar keer gezien, ik dacht met een grote opvallande tatoo op haar bovenbenen.
Hoe was de bezetting? Ben je s'middags of s'avonds geweest?
 
Zelfs als je vriendelijk, schoon en respectvol bent geven sommige dames nog steeds een slechte service.

Het kan aan jezelf liggen dat ze een slechte service geven en het kan ook aan de dame liggen, er zijn gewoon dames die standaard een slechte service geven, ook al ben je vriendelijk, schoon en respectvol. Dan ligt het gewoon aan de dame.

Een vriendin hebben is wel beter…maar het heeft ook zijn nadelen.
Ik kom dat hooguit 1x per jaar tegen dat het echt slecht is of niet ok. Weet niet waar of watvoor dames jij dan bezoekt?

Hoe benader je eigenlijk die meiden op de bovenverdieping? Moet je de trap oplopen en gewoon kloppen?
Oogcontact en een knikje volstaat

KLANT IS KONING, NIET ANDERSOM! Een prostituee hoort (zelfs al is de klant niet perfect) redelijke service te geven. Vroeger was ik enorm nerveus en onzeker voordat ik naar dvp's ging. Totdat ik vaak waardeloze service kreeg. 90 procent van de hoeren zijn waardeloze oplichters. Jammer dat de toppers zijn verdwenen in Den Haag...
Ik genoeg toppers, kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een slechte ervaring had in het Haagse
 
Ik kom dat hooguit 1x per jaar tegen dat het echt slecht is of niet ok. Weet niet waar of watvoor dames jij dan bezoekt?


Oogcontact en een knikje volstaat


Ik genoeg toppers, kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een slechte ervaring had in het Haagse
Wat voor u een topper is kan voor een ander een afknapper zijn , iedereen heeft de lat op een andere hoogte ,ook ondanks recensies die worden geschreven gaat men aannames vormen die achteraf toch niet geheel de werkelijkheid zijn geworden .
 
Als ze er is staat Kelly in de Geleenstraat/Hunsestraat en wat heeft een DNA test ermee te maken?
Correct, maar het lijkt me sterk dat de Doublet ineens afwijkende eigen regels heeft tav post op transgenders.

En Preach beantwoordt je vraag al, een DNA test is de enige objectieve manier om vast te stellen of iemand van geslacht veranderd is, vergeleken met meer subjectieve zaken als "ziet er volgens mij uit als omgebouwde".
 
Er is veel vraag voor transgenders. Wellicht wel meer vraag dan voor normale dames. Dit zal je verbazen. Maaaaaar

Ik vind dat dit altijd aangegeven moet worden doormidden van blauw licht zoals in Amsterdam . Want je wordt er anders echt ingesluisd. En als je er na dien achterkomt dat het een omgebouwde is en je dat absoluut niet fijn vind is dit gewoon naar en kan ik mij voorstellen dat het als oplichting etc voelt. Transgenders prima. Maar geef het aan doormiddel van blauw licht

Er staat overigens toch al jaren een latina transgender in de eerste passage van de Doubletstraat. Zij heeft ook netjes blauw licht
 
Er is veel vraag voor transgenders. Wellicht wel meer vraag dan voor normale dames. Dit zal je verbazen. Maaaaaar

Ik vind dat dit altijd aangegeven moet worden doormidden van blauw licht zoals in Amsterdam . Want je wordt er anders echt ingesluisd. En als je er na dien achterkomt dat het een omgebouwde is en je dat absoluut niet fijn vind is dit gewoon naar en kan ik mij voorstellen dat het als oplichting etc voelt. Transgenders prima. Maar geef het aan doormiddel van blauw licht

Er staat overigens toch al jaren een latina transgender in de eerste passage van de Doubletstraat. Zij heeft ook netjes blauw licht
Huh wat zeg jij
welke dame heb je t over
 
Terug
Bovenaan Onderaan