Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe is de bezetting momenteel in beide straten? Weinig zin om 3 kwartier voor jan l*l te rijden
Dan zou ik nog even lekker thuis bij de kachel gaat zitten.
Naar mijn idee, is het de moeite niet waard om 3 kwartier te rijden, om dan te ontdekken dat er niet veel soeps zit in de Doublet, Ik zou nog even een paar weekjes wachten.
Tenzij je van oude uitgewoonde latinas houd of van Oostblokkers die een kut services geven.
 
Dan zou ik nog even lekker thuis bij de kachel gaat zitten.
Naar mijn idee, is het de moeite niet waard om 3 kwartier te rijden, om dan te ontdekken dat er niet veel soeps zit in de Doublet, Ik zou nog even een paar weekjes wachten.
Tenzij je van oude uitgewoonde latinas houd of van Oostblokkers die een kut services geven.
Hij heeft het over beide straten, er is ook nog de Geleenstraat......
 
Zijn er Marokkaanse/Arabische dames actief in de straten? Ik ken alleen Layla maar zijn er meer?
In Doubletstraat zijn er 2 Arabische dames bij 18K1 Coco dame is Iraans en 18k4 Alice dame is half Spaans en half Arabisch. Maar Iran valt volgens mij niet onder Arabische landen, maar de advertentie van Coco op kinky zie je wel afkomst "Arabisch".


Coco spreekt gewoon Nederlands alleen haar instaptarief is wel minimaal € 100,00 voor 30 min inclusief p+n en zoenen+tongzoenen. Andere dingen moet je extra betalen.


En Alice valt onder de categorie "Dames die € 50,00 vragen".
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan