Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik heb deze nieuwe dame ook gezien ze lijkt precies op Arina en staat inderdaad op de kamer van ruby 4k4 tevens waren Irina, Loti en Andra aanwezig er stond ook een nieuwe dame op 18K4 leuk gezichtje is er al iemand hier binnen geweest
Vicky is er ook weer voor de liefhebbers
Behalve Coco zitten er soms op 18 wel vaker leuke dames.
Ik heb alleen mijn twijfels of je bij die meiden wel een goede service krijgt, het lijken mij op het eerste gezicht toch meer dames, voor de snelle afwerksex.
 
Had je dit topic al gelezen?
Bedankt paulus . Kende hem al. Maar dacht toch even wat nieuwe imputen vragen. Houd van geschiedenis. En als ik door de Haagse straten loop voelt het voor mij alsof ik in 1975 loop. Volgens mij heeft de tijd er stil gestaan. Met name de Doubletstraat
 
Bedankt paulus . Kende hem al. Maar dacht toch even wat nieuwe imputen vragen. Houd van geschiedenis. En als ik door de Haagse straten loop voelt het voor mij alsof ik in 1975 loop. Volgens mij heeft de tijd er stil gestaan. Met name de Doubletstraat
volgens mij is de Doubletstraat pas populair geworden na de sluiting van de Poeldijksestraat, toen veel dames van deze straat hun diensten gingen aanbieden in de Doubletstraat.
Daarvoor ooit eens een keer per ongeluk in de Doubletstraat beland, ik schrok me dood. Allemaal dikke uitgelebberde negerinnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan