Recensie Catherine, Den Haag, Geleenstraat 84 k4 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.734
30/06/21
4.349
62
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze al wat oudere dame zit al heel lang in de Geleen, was na corona een tijd uit beeld maar is nu weer terug. Ik kan me herinneren dat ze op hookers Italiaans werd genoemd, maar volgens mij is ze gewoon een Latina. "Mi amor" is toch echt Spaans. Communicatie was moeizaam, beheersing van NL of Engels niet geweldig. Dame is wel heel vriendeiljk en totaal geen klokkijkster, ik let zelf nooit echt op de tijd, dit voelde in ieder geval aan als een langer half uur dan ik normaal krijg voor 100 euro. Ze vroeg zelfs na afloop of ik nog gemasseerd wilde worden. Daarvoor heb ik bedankt, maar ik weet vrij zeker dat het half uur toen wel voorbij was. Het was dus wel heel prettig dat er helemaal geen haast van haar kant was.

PZC , massage, pussysliden, af en toe wat kusjes (geen tong), pijpen was topkwaliteit, ze wist langzaam de opwinding steeds op een hoger peil te brengen. Geen CIM (meer er langs), maar ik kreeg gelukkig niet te horen dat ik moest waarschuwen als ik klaar ging komen, dat vind ik altijd een domper.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In het kader van het herontdekken , oftewel "oh ja , deze geniet er ook zo van" , heb ik sinds jaaaaaaaaren weer een 'meet/greet/feed/seed en geniet' bezoekje afgelegd aan Katerina .
Ze komt oorspronkelijk uit het land met het mooie volkslied die zo passievol voor het begin van een interland-voetbalwedstrijd uit volle borst meegezongen werd door een voormalig en bekende 'doelman' .
Deze lieve 'rond de 50 zijnde' dame werkt nu ook al weer een jaar of 10 in de Geleen en valt dus letterlijk en figuurlijk niet onder de 'bikini-meisjes'.

Als men haar ziet staan wordt wel vaker de link met een SM-vrouwtje gelegd , vanwege haar zwarte haar en zwarte outfitjes , maar Streng? Ben je mal, niets is minder waar want ze is super meegaand en ondergaand.

In het halletje eerst nog even het zakelijke regelen , want ze pakte al mijn hand en wilde doorlopen naar haar kamer .
Verteld dat een wip niet hoeft , maar dat ik zin had om haar langdurig tongsgewijs haar beide onderopeningen te plezieren : of ze daar voor in was , want anders hoefde het voor mij niet. Een grappig accentvol "Lekker" hoorde ik en met pzc voor een half uur rekende ze 50e : dat was ook wat ik in mijn 'boven'kop had.

Allez hop , en naar binnen voor de beide voorwasjes uitgevoerd door de dame.
Ze begon met een pijp , maar ik merkte dat het wel eens snel kon gaan borrelen bij me. Dus riep ik "likken" ? Schot in de roos , want ze ging gelijk op het ruggetje en Katerina liet zien "géén praatjes" verkocht te hebben . Wel gratis "geile" praatjes kreeg ik erbij. Ze liet weer zien een herhalende genietster met een hele grote "G" te zijn en ook nog van de bovenste plank .... Ha , Jammie Jammie die 2 grotjes , helaas te klein om in te wonen.

Ter afsluiting kwam een redelijk goed zuigpartijtje aan de orde waarbij ze haar tong tierig liet gaan over en rond mijn edele delen en "hem" met kop en al , af en toe helemaal naar binnen hapte.

Katerina is een aanrader voor de @Befgenieter en alle andere Beffers en Baffers.

Ze werkt vele dagen doordeweeks en elk weekend van 9 tot 16 uur. Ideaal voor de vroege vogels onder ons want dan zijn er geen conculega-wandelaars : bovendien is ze extra vers, fris, fruitig en (nog) gretig er ..... Een eventueel alternatief om dezelfde vroege tijd is July op 72 bk2 (met naambordje) en rond half 10 "de" Asha op 96k3 .

Bij een bezoekje aan Katerina val je echt geen buil en volgens mij is dat zelfs helemaal onmogelijk gezien haar tarief : zelfs niet voor de grootste gier zoals ik 😉 .

Op naar de volgende 10 jaar maar weer en dan zeg ik hopelijk weer :

Ik weer wat kwijt ,
En zij weer wat rijk
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar vanmorgen gezien en ze is van plan om zondag weer te komen werken, maar weet nog niet waar omdat ze in één pand met een vriendin wil werken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan