Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisterenavond een rondje door de geleenstraat gedaan, Stella en Miruna hebben weer even duidelijk gemaakt dat ze back in town zijn.

Beide dames (wow wat zagen ze er weer geweldig uit!) waren samen met een slaaf bezig en gaven een uur lang een show weg waarbij iedereen kon meekijken. Op de kamer boven met kaarsen, zweep en dildo en later werd de slaaf zelfs beneden voor het raam door de dames gefist terwijl er een groep mannen toekeek.

Helaas zaten beide dames helemaal vol de gehele dag, dus zelf heb ik uiteindelijk kennis gemaakt met Nina van Geleenstraat 74 k3, ik zie haar altijd zitten maar op de een of andere manier nooit naar binnen gegaan, maar wow, dat had ik eerder moeten doen, wow! Review volgt.....
Nina is mijn persoonlijke favoriet. Prachtig, relaxed en weet waar ze mee bezig is. Werkt goed voor haar geld, neemt de tijd en stelt eigenlijk nooit teleur.
 
Gewoon even op naam zoeken....

 
Dat is Amy. Ik kan op een of andere manier haar topic niet meer vinden.
@Befgenieter Om één of andere reden noemt ze zich tegenwoordig Vicky/Victoria en dat had je nog kunnen weten want je hebt in haar topic er zelf over geschreven:)

 
@Befgenieter Om één of andere reden noemt ze zich tegenwoordig Vicky/Victoria en dat had je nog kunnen weten want je hebt in haar topic er zelf over geschreven:)

Toen ik afgelopen dinsdag bij haar was sprak ik haar gewoon aan als Amy .In dat topic staat dat ze zich altijd voorgesteld heeft als Vicky/Victoria, nou bij mij nooit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan