Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
in de doubie stond een nieuwe dame bij 4k2 even groot als Lori. Lori en Andra, Irina niet gezien helaas. Vicky en Ruby, Gabriela, en Arianna waren wel aanwezig
Die heb ik ook gezien, het was geen knappe dame, Ik dacht zelfs dat ze een boventand miste, of dat er een stuk afgebroken was, in ieder geval was dat het eerste wat me aan haar opviel. Ze leek wel enigszins op Lori, ze had ook een scheve neus. Milf Andra ook weer gezien, verhuist, ze stond op 12.
Tevens viel mij op dat de prijzen van pand 29 van € 50,00 terug zijn gegaan naar € 40,00
Dat is positief.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand Nelly gespot? Haar vaste stekkie is stenen passage k10
die heb ik vandaag gezien.
Je stelt wel een hoop vragen de laatste tijd of bepaalde dames aanwezig zijn. Ik neem aan dat je ze ook wel eens bezoekt, Misschien wordt het eens tijd om een of meerder recensies te schrijven, ipv alleen maar vragen te stellen.
 
Hoi wandelbroeders. Ik lees al een tijdje mee maar heb nu ook een account aangemaakt. Zal binnenkort ook wat recensies plaatsen.
Ik was vandaag in de doub omdat ik een uurtje in den haag was. Zou iemand me kunnen vertellen wie de dame is in een van de kamers bij 12. Veel tattoos en een bril. Brunette. Zag er lekker uit maar was net bezet toen ik een keuze moest maken.
Zou ook graag willen weten of Joanna weer aanwezig is. Ik ben woensdag misschien weer in den haag. Dank alvast.
 
ik ken wel vaag iets herinneren dat deze dame in de witte passage stond, maar ik heb haar zeker al een half jaar niet gezien. Een hoop dames wisselen vaak van dame omdat ze geen vaste kamer hebben.
Ik heb ze allebei geneukt. De colombiaanse Luna deze week nog, 2 februari in alle vroegte rond 8:00. Zit aan het begin van de straat links. Ze is 52 jaar oud zei ze. Dan heb je inderdaad ook nog Luna jonge zwarte meid. Die zat ook aan het begin maar dan rechts. Al een tijdje niet meer gezien. Die jonge Luna is de enige meid in de hele Doublet die een beetje negerin is (oei, verboden woord gebruikt, shit). Vroeger, toen er nog geen gaten in het straatwerk van de Doublet zaten, was een groot deel van de straat negerin in plaats van oostblokker. Helaas zijn die tijden voorbij. Ben nog steeds een groot liefhebber van zwarte vrouwen.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag wandelbroeder, ik ben al een tijdje op zoek naar een wat rijpere dame die alleen op vrijdag en zaterdagavond werkt op doub 38,k2 onregelmatig. Vaak als ze werkt dan zit ze met een rooie badjas voor het raam deze dame loopt ook al een tijdje mee maar heb het idee dat ze steeds minder werkt. Is van origine Colombiaans (kort bruin haar tot de schouders) en spreekt Nederlands. Iemand een idee of haar gespot heeft de laatste tijd?

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Terug
Bovenaan Onderaan