Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom niet zo vaak alleen in Den haag, maar als er eens alleen ben dan meestal wel even de geleenstraat door. Na corona stond ik bij de uitgang van de binnen galerie.
Direct links daarnaast op 37 B1 (opgezocht) boven stond een blonde vrouw in SM outfit voor het raam met een slaaf aangelijnd.
Zij wenkte mij , ik niet vies van wat kinky aarzelde maar zij in mooi strak lederlook en blond haar trok me wel.
Ik naar boven mooie vrouw deed open en vroeg of ik mee wilde doen.
Kleed je maar uit, ik geheel naakt zij achter me en de slaaf opdracht mij te pijpen (safe).
Hij kreeg met de zweep toen hij begon te proesten toen mijn pik te diep in zijn keel ging. Daarna nog voorband doodongelukkig spel en edging etc.
Spoot bijna tegen het plafond.
Met een grote grijns liep ik weer de trap af.
Ik weet niet wie zij is en of ze er nog is.
Had wel een iets Duits of misschien wel Oost Europees accent. Verder goed Nederlands
Weet iemand wie zij is?
 
Waarschijnlijk deze
 
Goedemiddag wandelbroeders,

Eerder werd vermeld dat de Hongaarse Roxanne begin februari aanwezig zou zijn. Afgelopen zaterdag was dit nog niet het geval. Iemand die haar gespot heeft?
Roksan werkt meestal doordeweeks en heel af en toe een dag in het weekend dus wellicht dat ze volgende week maandag en anders dinsdag begint maar niets is zeker wat dames zeggen.
 
Weet iemand wie de jongedame is bij doublet 12k2? Een wat kleinere Oost Europese met een mooi gevormd lichaam en lekkere volle billen. Ze staat ook altijd met haar kont richting de straat gedraaid. Ik zie haar bijna iedere avond als ik in de doub ben maar volgens mij heeft ze nog geen topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan