Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag 13:00 uur in Doubletstraat op zoek naar Erika met kimono bood de stenen passage een verlaten indruk, zeker 8 ramen donker. In de witte passage was alleen de rij rechts compleet.
klopt ik was er ook even, en het was inderdaad rustig, zelfs voor een dinsdag.
@Sandalentrekker, oma Elsa was ook weer van de partij vandaag. En Dora had een nieuw badpak zag ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik was vroeg in de middag in Doubletstraat stenen passage, maar geen Erika, misschien was ze bezet. Daarna nog naar Geleenstraat maar Asha zat niet achter haar raam, alleen het radiootje.
 
Vandaag heb ik rondgelopen in zowel de Geleenstraat als de Doubletstraat. In de Geleenstraat liep ik een paar rondjes om te kijken of ik een dame kon vinden die mij kon bekoren. Ik zag een NL bordje en ik hoopte dat het Wendy was.

Na een poosje wachten bleek dat het Wendy was. Nadat ik nog een paar rondjes liep stapte ik op Wendy af en vroeg ze of ik wilde binnenkomen. Dat deed ik en ik vroeg mij achteraf af waarom ik niet eerder bij haar was binnengestapt.

Na de sessie ging ik de Doubletstraat voor de gein verkennen en ik zag volgens mij Lori. 😅
 
Laatst bewerkt:
Na een lange tijd maar eens 40 euro gepind en door de doubletstraat gewandeld. Even kijken of er wat leuks tussen zit.

Op 4k1 de blonde Andra (voorheen 16) gezien. Er was een periode dat ze 50 vroeg, maar er stond geen bordje bij haar. Ik had geen zin om te vragen "hoe much" maar het doet er ook niet meer aan toe. Iemand ging me voor.

Naast haar op 4k2 zag ik inderdaad een Lori look a like, maar ze was niet mijn smaak. Op 4k4 stond Ruby, maar uit ervaring weet ik dat haar service gewoontjes is. En ik had meer trek in een dame met wat meer vlees aan de botten.

Op 5k1 Arina/Irina gezien, op 5k2 een look alike.
Op 12 Kim gezien.
Op 18 ook de gebruikelijke bekende gezichten gezien. Volgens de experts hier op het forum zijn de dames op 12 en 18 vaak niet al te best.

Op 22 Bianca gezien en een nieuwe dame. Mooie billen had ze en daar hield het bij.

Op 28k2 een leuke dame gezien met katten oortjes. Echt mijn type maar ze was steeds bezet. Weet iemand hoe ze heet en is er een review van haar?

Ik maar verder wandelen. Helaas in de passage ook niets leuks gezien. Alles was dicht en alleen Madea was beschikbaar. Ze was ook druk bezig maar dan met haar telefoon.

uiteindelijk wilde ik maar 1 van de zusjes bezoeken begin van de straat. De gordijnen waren open, lichten stonden aan maar ze waren niet aanwezig. Misschien even eten halen?

Toen had ik geen zin meer. 40 euro bespaard en maar KFC gehaald. Genoeg vlees met bot gegeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan