Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand wie de jongedame is bij doublet 12k2? Een wat kleinere Oost Europese met een mooi gevormd lichaam en lekkere volle billen. Ze staat ook altijd met haar kont richting de straat gedraaid. Ik zie haar bijna iedere avond als ik in de doub ben maar volgens mij heeft ze nog geen topic.
heeft de dame, een wat donker zigeunerachtig uiterlijk? Met behoorlijke jetsers?
Zij is wel eens eerder hier ter sprake gekomen, en de was niet goed. Een snelle afwerkster, meen ik mij te herinneren.
 
Bruin lichaam, donker haar, beetje mollig, die heet Elena, een roemeense.
Al een paar keer geweest is geen uitbundige prater, maar best aardige sex mee gehad.
Ze heeft hier inderdaad al een paar wat mindere recenties gekregen, maar dat kan natuurlijk ook deels aan de klik gelegen hebben die er bij de betreffende klanten misschien niet was.
 
Bruin lichaam, donker haar, beetje mollig, die heet Elena, een roemeense.
Al een paar keer geweest is geen uitbundige prater, maar best aardige sex mee gehad.
Ze heeft hier inderdaad al een paar wat mindere recenties gekregen, maar dat kan natuurlijk ook deels aan de klik gelegen hebben die er bij de betreffende klanten misschien niet was.
Dat is inderdaad de zelfde die ik voor ogen had.
 
Gaat dit niet over de dame op 10 met een mooie volle kont en een ietwat grote neus? Zij staat altijd met haar kont naar de straat of half naar de straat bij de deur
 
Gaat dit niet over de dame op 10 met een mooie volle kont en een ietwat grote neus? Zij staat altijd met haar kont naar de straat of half naar de straat bij de deur
Ze heeft inderdaad een grote neus, dat wilde ik niet zeggen, maar dat was mij ook opgevallen. Dan kan ze in ieder geval goed ruiken.


Ik heb nog een oude recensie kunnen terug vinden van haar, doe daar je voordeel mee.
 
Ze heeft inderdaad een grote neus, dat wilde ik niet zeggen, maar dat was mij ook opgevallen. Dan kan ze in ieder geval goed ruiken.


Ik heb nog een oude recensie kunnen terug vinden van haar, doe daar je voordeel mee.

Ze heeft inderdaad een grote neus, dat wilde ik niet zeggen, maar dat was mij ook opgevallen. Dan kan ze in ieder geval goed ruiken.


Ik heb nog een oude recensie kunnen terug vinden van haar, doe daar je voordeel

Ze heeft inderdaad een grote neus, dat wilde ik niet zeggen, maar dat was mij ook opgevallen. Dan kan ze in ieder geval goed ruiken.


Ik heb nog een oude recensie kunnen terug vinden van haar, doe daar je voordeel mee.
Grote neus altijd handig als ze haar mond vol heeft. Anders stikt ze nog!
 
Welke geile petite dames kunnen mensen nog meer aanbevelen naast Arina? :D

 
Welke geile petite dames kunnen mensen nog meer aanbevelen naast Arina? :D
Raluca
 
Waarschijnlijk deze
Maar je schrijft Eyes, vanwege haar doordringende ogen, ze heeft ook om die reden een zwart raambordje met afbeelding van ogen😉
 
Vanmiddag 13:00 uur in Doubletstraat op zoek naar Erika met kimono bood de stenen passage een verlaten indruk, zeker 8 ramen donker. In de witte passage was alleen de rij rechts compleet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan