Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand hoe de dame op aan de doublet 29K1 heet? Was gisteravond een potje stoeien met haar maar haar naam is me ontschoten. Ze is Colombiaanse rond de 1.55m, lichte huidskleur, zwart haar met een stel flinke billen.
 
Weet iemand hoe de dame op aan de doublet 29K1 heet? Was gisteravond een potje stoeien met haar maar haar naam is me ontschoten. Ze is Colombiaanse rond de 1.55m, lichte huidskleur, zwart haar met een stel flinke billen.
ik zou het niet weten, maar het klinkt wel spannend, Hoe oud is ze ongeveer?
 
Weet iemand hoe de dame op aan de doublet 29K1 heet? Was gisteravond een potje stoeien met haar maar haar naam is me ontschoten. Ze is Colombiaanse rond de 1.55m, lichte huidskleur, zwart haar met een stel flinke billen.
Ze heet Alexandra. Tijdje geleden dat ik haar had bezocht, was een best leuke en relaxte meid kon ik me herinneren.

 
Ik kom niet zo vaak alleen in Den haag, maar als er eens alleen ben dan meestal wel even de geleenstraat door. Na corona stond ik bij de uitgang van de binnen galerie.
Direct links daarnaast op 37 B1 (opgezocht) boven stond een blonde vrouw in SM outfit voor het raam met een slaaf aangelijnd.
Zij wenkte mij , ik niet vies van wat kinky aarzelde maar zij in mooi strak lederlook en blond haar trok me wel.
Ik naar boven mooie vrouw deed open en vroeg of ik mee wilde doen.
Kleed je maar uit, ik geheel naakt zij achter me en de slaaf opdracht mij te pijpen (safe).
Hij kreeg met de zweep toen hij begon te proesten toen mijn pik te diep in zijn keel ging. Daarna nog voorband doodongelukkig spel en edging etc.
Spoot bijna tegen het plafond.
Met een grote grijns liep ik weer de trap af.
Ik weet niet wie zij is en of ze er nog is.
Had wel een iets Duits of misschien wel Oost Europees accent. Verder goed Nederlands
 
Ik kom niet zo vaak alleen in Den haag, maar als er eens alleen ben dan meestal wel even de geleenstraat door. Na corona stond ik bij de uitgang van de binnen galerie.
Direct links daarnaast op 37 B1 (opgezocht) boven stond een blonde vrouw in SM outfit voor het raam met een slaaf aangelijnd.
Zij wenkte mij , ik niet vies van wat kinky aarzelde maar zij in mooi strak lederlook en blond haar trok me wel.
Ik naar boven mooie vrouw deed open en vroeg of ik mee wilde doen.
Kleed je maar uit, ik geheel naakt zij achter me en de slaaf opdracht mij te pijpen (safe).
Hij kreeg met de zweep toen hij begon te proesten toen mijn pik te diep in zijn keel ging. Daarna nog voorbind dildo spel en edging etc.
Spoot bijna tegen het plafond.
Met een grote grijns liep ik weer de trap af.
Ik weet niet wie zij is en of ze er nog is.
Had wel een iets Duits of misschien wel Oost Europees accent. Verder goed Nederlands
Het is de Hunsestraat 37 B1
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag wandelbroeder, ik ben al een tijdje op zoek naar een wat rijpere dame die alleen op vrijdag en zaterdagavond werkt op doub 38,k2 onregelmatig. Vaak als ze werkt dan zit ze met een rooie badjas voor het raam deze dame loopt ook al een tijdje mee maar heb het idee dat ze steeds minder werkt. Is van origine Colombiaans (kort bruin haar tot de schouders) en spreekt Nederlands. Iemand een idee of haar gespot heeft de laatste tijd?

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
Ik heb haar vaak gezien op Zondagen overdag maar de laatste tijd niet vaak gezien, zal het in de gaten houden.
 
ik zou het niet weten, maar het klinkt wel spannend, Hoe oud is ze ongeveer?
Ze vertelde me dat ze 35 is.

Ze heet Alexandra. Tijdje geleden dat ik haar had bezocht, was een best leuke en relaxte meid kon ik me herinneren.

Zo te lezen moet dat haar zijn geweest, inderdaad een relaxte meid.
 
Weet iemand hoe de dame op aan de doublet 29K1 heet? Was gisteravond een potje stoeien met haar maar haar naam is me ontschoten. Ze is Colombiaanse rond de 1.55m, lichte huidskleur, zwart haar met een stel flinke billen.
Idd Alexandra, ook al een tijdje werkzaam in de Doubletstraat, ik wist niet dat ze 35 is😮..ik dacht tussen 25-30, maar zij was de buurvrouw van mijn beste dvp die ik ooit hebt bezocht (helaas niet meer werkzaam). Maar ik heb haar 1 keer bezocht, ze geeft wel echt een goede service, met pijpen likt ze mijn ballen erbij.
Nek kussen, geen gehaaste seks etc. Heerlijke dikke kont om te neuken.😋
Spreekt idd ook een beetje NL.
Alleen als ik in Den Haag ben zie ik haar niet altijd. Binnenkort maar weer eens daar naar toe.
 
Laatst bewerkt:
Veel ramen druk bezet. Ging voor Asha op 96/3 , wel aanwezig maar niet gezien.
werd wel gewenkt door, volgens kenners heet ze Chanel, de donkere stevige dame op 96/1. Maar zie bij haar nooit een bezoeker naar binnen gaan. Wie heeft ervaring met haar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan