Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is de bezetting op de zaterdagavond (in de Geleenstraat) inmiddels weer een beetje redelijk? Ik was er een paar weken geleden, maar ik vond het aanbod nogal droevig (wellicht omdat veel dames nog in hun thuisland waren i.v.m. de feestdagen).
 
Vraagje, met hoeveel zekerheid is een dame die hier benoemd wordt met desbetreffende kamernummer ook daarwerkelijk te vinden in die kamer, laten we zeggen 2 weken later?

Switchen de dames veel van kamer of valt dat wel mee?

Niet dat ik straks met volle overtuiging naar kamer X ga voor de 26 jarige Melinda, maar 70er tante Rebecca tegemoet kom die nog ff haar pensioen aan komt vullen...
 
Gisterenavond een rondje door de geleenstraat gedaan, Stella en Miruna hebben weer even duidelijk gemaakt dat ze back in town zijn.

Beide dames (wow wat zagen ze er weer geweldig uit!) waren samen met een slaaf bezig en gaven een uur lang een show weg waarbij iedereen kon meekijken. Op de kamer boven met kaarsen, zweep en dildo en later werd de slaaf zelfs beneden voor het raam door de dames gefist terwijl er een groep mannen toekeek.

Helaas zaten beide dames helemaal vol de gehele dag, dus zelf heb ik uiteindelijk kennis gemaakt met Nina van Geleenstraat 74 k3, ik zie haar altijd zitten maar op de een of andere manier nooit naar binnen gegaan, maar wow, dat had ik eerder moeten doen, wow! Review volgt.....
 
In de Doublet, nr 22 middelste kamer staat vaak op de dag een dame in een fluoriserende gele outfit. Lang blond/donkerblond en zonnebank gebruind. Weet iemand hoe zij heet of iemand hier ervaring mee.
 
Gisterenavond een rondje door de geleenstraat gedaan, Stella en Miruna hebben weer even duidelijk gemaakt dat ze back in town zijn.

Beide dames (wow wat zagen ze er weer geweldig uit!) waren samen met een slaaf bezig en gaven een uur lang een show weg waarbij iedereen kon meekijken. Op de kamer boven met kaarsen, zweep en dildo en later werd de slaaf zelfs beneden voor het raam door de dames gefist terwijl er een groep mannen toekeek.

Helaas zaten beide dames helemaal vol de gehele dag, dus zelf heb ik uiteindelijk kennis gemaakt met Nina van Geleenstraat 74 k3, ik zie haar altijd zitten maar op de een of andere manier nooit naar binnen gegaan, maar wow, dat had ik eerder moeten doen, wow! Review volgt.....
Stella en Nina zijn zeker toppertjes. Helaas nog nooit van Miruna kunnem genieten
 
Terug
Bovenaan Onderaan