Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de doublet straat volgens mij tussen nummer 8 tot 10 waar somige dames meestal met de rug naar het raam zitten , en je hun gezicht in de spiegel zit zit er een korte blanke dame zwart haar en echt een lekkere dikke kont gok oost europees weet iemand of er recencies van haar zijn ?
 
Heren, weet de naam niet van deze dame maar ik dacht dat haar kamer op de doublet b1 was ten hoogte van nummer 8 op de plattegrond. Wat oudere dame zwart haar ongelofelijk dikke tieten en nam altijd lekker de tijd met je. Werkt ze nog?
 
D

Dan is het nummer 10 , kleur van de deur niet opgelet weet dat ze meestal omgedraaid staat in de avond
Ik denk dat je Elena hebt gezien, mollig met dikke billen. Staat meestal naast Kim, meid met veel tattoos en ook dikke billen.

 
Heren. Is Alice beetje aardig in de Geleen? Ze is bloedmooi maar wat een ijskonijn als je langsloopt :LOL: Wilde haar bezoeken maar ik ben maar doorgelopen gisteren.... ik vind het wel fijn als iemand iets van reactie vertoond als je langsloopt en interesse toont maar misschien vond ze dat ik iets teveel langsliep.... :rolleyes: :LOL: misschien bloemetje meenemen om ijs te breken 🌵
 
Heren. Is Alice beetje aardig in de Geleen? Ze is bloedmooi maar wat een ijskonijn als je langsloopt :LOL: Wilde haar bezoeken maar ik ben maar doorgelopen gisteren.... ik vind het wel fijn als iemand iets van reactie vertoond als je langsloopt en interesse toont maar misschien vond ze dat ik iets teveel langsliep.... :rolleyes: :LOL: misschien bloemetje meenemen om ijs te breken 🌵
Ik zou haar snel voorbij lopen wandelbroeder. Heb haar in het verleden met regelmaat van mijn stok laten genieten, maar haar attitude is wat mij betreft teveel aanwezig. En als haar service dan fantastisch is maakt dat niet uit. Maar helaas: het is niet slecht maar ook zeker niet is top of the bill. Er zijn veel aardigere en betere hoeren!
 
Ik zou haar snel voorbij lopen wandelbroeder. Heb haar in het verleden met regelmaat van mijn stok laten genieten, maar haar attitude is wat mij betreft teveel aanwezig. En als haar service dan fantastisch is maakt dat niet uit. Maar helaas: het is niet slecht maar ook zeker niet is top of the bill. Er zijn veel aardigere en betere hoeren!
Ze heeft toch genoeg vaste klanten, dus het zal best wel meevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan