Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren. Is Alice beetje aardig in de Geleen? Ze is bloedmooi maar wat een ijskonijn als je langsloopt :LOL:

Ik heb haar één keer bezocht, een hele tijd geleden. Het was een vrij "doorsnee" bezoekje, niet bijzonder, op zich goed genoeg. Ik herinner me een beetje overdreven slurpgeluiden bij het pijpen, dat had van mij niet gehoeven.

Ze was binnen "gewoon" vriendelijk, geen ijskonijn maar ook niet opvallend hartelijk.

Probeer het gewoon een keer.
 
was er een uurtje of tien. wat een trieste bedoeling zeg.. tijd verspilling weer naar huis gegaan. heel weinig aanbod
Ja idd was er net heel droevig en nog een viskut geroken ook was binnen 3 min pleiten. Tijd om een vriendin te zoeken denk ik
Wat is dat toch met dvps die niet geloven dat ze stinken als je er iets van zegt…… alsof ik voor m'n lol 3 minuten later wegga zonder hoogtepunt. Pff
 
Laatst bewerkt:
Welke BBW Latina Milf zijn de aanraders of BBW dames zijn aanwezig

Mocht je interesse hebben in dikbillen in de Doub : ik zag en sprak er 1 .

Helemaal speciaal voor jou gevraagd (eerder ook al weet je nog?) wanneer ze aanwezig is .....

Ze is er vandaag tot 22 uur en verder weer elke dag 's middags en 's avonds aanwezig..

Ze staat in de 11/25 passage en heeft een naambordje hangen.

Haar naam is JESSEY.... jou wel bekend ??????
let op de spelling , dus niet Jessie.

Vraag alsjeblieft haar tel.nr, zodat je hier niet 5 x per maand naar haar aanwezigheid hoeft te vragen : zo voorkom je n.l. irritaties 😉

Laat graag ff via een recensie weten hoe je ervaring was : wil je dat doen ?
Daar maak je zeker vrienden mee...

Veel plezier toegewenst, het is je gegund aardige meneer 🥳
 
Laatst bewerkt:
ik ben net terug van de doubie wat een treurige bedoening zo leeg heb ik het nog nooit mee gemaakt zelfs in december 2023 was het drukker in de straat ik hoop dat de dames snel weer terug komen allemaal ik mis ze heel erg
Ik zag Lorie wel bij K4 staan in haar eentje, Irina bij K5 was alles donker bij K7 was alleen 1 grote stevige dame aanwezig met zwart haar
Bij K10 stond Anna met bruin haar in haar 1tje bij K12 was wel de dame dikke kont en tattoo aanwezig en soms brilletje draagt
Nij K16 zag ik een mooie dame staan met grote jetsers en opgespoten lippen en ja Erika was er ook werd druk bezocht overigens
 
ik ben net terug van de doubie wat een treurige bedoening zo leeg heb ik het nog nooit mee gemaakt zelfs in december 2023 was het drukker in de straat ik hoop dat de dames snel weer terug komen allemaal ik mis ze heel erg
Ik zag Lorie wel bij K4 staan in haar eentje, Irina bij K5 was alles donker bij K7 was alleen 1 grote stevige dame aanwezig met zwart haar
Bij K10 stond Anna met bruin haar in haar 1tje bij K12 was wel de dame dikke kont en tattoo aanwezig en soms brilletje draagt
Nij K16 zag ik een mooie dame staan met grote jetsers en opgespoten lippen en ja Erika was er ook werd druk bezocht overigens
heb je er nog wel een, een douwtje gegeven?
Of zat dat er niet in?
 
ik ben net terug van de doubie wat een treurige bedoening zo leeg heb ik het nog nooit mee gemaakt zelfs in december 2023 was het drukker in de straat ik hoop dat de dames snel weer terug komen allemaal ik mis ze heel erg
Ik zag Lorie wel bij K4 staan in haar eentje, Irina bij K5 was alles donker bij K7 was alleen 1 grote stevige dame aanwezig met zwart haar
Bij K10 stond Anna met bruin haar in haar 1tje bij K12 was wel de dame dikke kont en tattoo aanwezig en soms brilletje draagt
Nij K16 zag ik een mooie dame staan met grote jetsers en opgespoten lippen en ja Erika was er ook werd druk bezocht overigens
Wie is dat op K12 met die dikke kont, tattoos en dat brilletje? Ziet er verdomd lekker uit.
 
Mocht je interesse hebben in dikbillen in de Doub : ik zag en sprak er 1 .

Helemaal speciaal voor jou gevraagd (eerder ook al weet je nog?) wanneer ze aanwezig is .....

Ze is er vandaag tot 22 uur en verder weer elke dag 's middags en 's avonds aanwezig..

Ze staat in de 11/25 passage en heeft een naambordje hangen.

Haar naam is JESSEY.... jou wel bekend ??????
let op de spelling , dus niet Jessie.

Vraag alsjeblieft haar tel.nr, zodat je hier niet 5 x per maand naar haar aanwezigheid hoeft te vragen : zo voorkom je n.l. irritaties 😉

Laat graag ff via een recensie weten hoe je ervaring was : wil je dat doen ?
Daar maak je zeker vrienden mee...

Veel plezier toegewenst, het is je gegund aardige meneer 🥳
Ze was er niet! Je geeft expres verkeerde informatie. Kan ik mijn benzine kosten declareren bij jou?
 
Dame op 12 met tattoos en dikke billen is Kim.

 
Terug
Bovenaan Onderaan