Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Belgische Ilona uit de Hunsestraat is eind 2019 gestopt. Oudere dame van zeker 60+, maar wat mij betreft was ze erg lekker. Zoals wel vaker komen dames na een eerder aangekondigd "pensioen" toch weer terug. Weet iemand of ze wellicht toch weer terug is, of misschien prive ontvangt?
 
Morgen weer eens richting Den Haag. Even langs doub. Lang niet geweest. Welke dame rond 21-30 doet pzc. En cim. Liefs klein en blond. Voorkeur uit Roemenië. Iemand een een adres of advies. Mag pm
 
Woensdag. Technisch gezien zou t donderdag zijn aangezien ik mijn laatste post na 0000 poste, maar ik probeer niet zo precies te zijn. Dus mocht iemand crystal en/of aimy nu spotten hoor ik t graag heren. Een paulus in de doubletstraat zou enorm handig zijn ?
 
Weinig te beleven in doub vandaag. Vroeger stonden bij 10 mooie/goeie dvp. Vandaag alleen bij 5 en 7 jonge dvp. Voor de rest niet echt mijn ding. Dus graag wat Info over dvp die pzc doen en (cim). Uiteindelijk binnen gegaan bij een dvp bij 18. Met een standaard pakket pmc en nmc
 
Hallo mede wandelaars!

Ben al een tijd niet geweest in den Haag, en überhaupt geen raam bezoeken meer gedaan.
Ik wil graag weten of je hier ook getest ,genezen of gevaccineerd moet zijn om binnen te mogen?
 
Beste mannen van het goede leven, wie is toch die dame op 5k2 met killer body brunnete en brilletje? 3 uur lang op telefoon 0 X voor raam body showen, super geirriteerd na klanten , 1 klant binnen na 9min buiten , snap hier weinig van feelsbad
 
weet iemand toevallig of er ook wat slankere/jongere dames zijn die anaal aanbieden in doublet (op de oudere latina's na)?
Vraag het eens aan Maya (39k2). Weet niet of ze het nog aan iedereen aanbied maar heb in het verleden wel een paar keer met haar gedaan. Op zich had ik het na een paar keer wel gezien of beter gezegd gevoeld. Ik doe liever andere dingen met haar.
 
Beste mannen van het goede leven, wie is toch die dame op 5k2 met killer body brunnete en brilletje? 3 uur lang op telefoon 0 X voor raam body showen, super geirriteerd na klanten , 1 klant binnen na 9min buiten , snap hier weinig van feelsbad
Goed om te weten. Was van plan om haar te bezoeken. Afwachten tot dat ze misschien een goeie bui hebt. Misschien bij de buurvrouw maar proberen op 5k3. Blond met lekker kont. Iemand ervaring of info over haar. Mag pm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan