Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Gd30 Dame op 5k3 is de wel bekende Vicky, Zij is één van mijn vaste dames waar ik praktisch elke week kom.
Ze heeft veel vaste klanten en dat is niet voor niets, als je haar een beetje beter leert kennen een heel leuk gezelschap en de sex is heerlijk.
 
Laatst bewerkt:
@Gd30 Dame op 5k3 is de wel bekende Vicky, Zij is één van mijn vaste dames waar ik praktisch elke week kom.
Ze heeft veel vaste klanten en dat is niet voor niets, als je haar een beetje beter leert kennen een heel leuk gezelschap en de sex is heerlijk.
Het wordt dat iemand dan eens een recensie over haar schrijft. (is er nog niet)
Subtiele hint toch @MEIDENGEK ?
 
Je kan je ook afvragen of je aan de dame moet vragen of je een recensie mag schrijven.
Als ze zelf aangeeft dat ze dat niet wil houd je je daar natuurlijk aan, tenzij er oplichting of zeer slechte service is.
 
Het makkelijkst blijft toch schrijven en het er niet over hebben, ervan uit gaande dat de dame niet op de hoogte is van het forum.

Leest ze iets en weet ze het aan je te koppelen dan kun je het eigenlijk nooit goed doen. Zelfs in een positieve recensie zien ze vaak nog wel iets wat eigenlijk verbeterd zou moeten worden.
En als ze je juist vragen om iets te schrijven, voel je je ook zo bekeken als je het vervolgens doet.

Geef je bv 3 sterren voor pijpen en 4 of 5 voor intiem en weet jij dat zij dat weet dan gaat zij de volgende keer beter haar best doen waarna zij verwacht dat jij daar iets over schrijft....niet echt relaxed dat.....
 
"Als we eerst goedkeuring van de dames moeten krijgen, kunnen we dit forum ook maar beter opdoeken".

Iedereen die niet privé, maar openbaar optreedt, kan worden gerecenseerd. In de straten afficheren de dames zich openbaar. Een melding of beschrijving van hen in die hoedanigheid kan dus geen probleem zijn. (Hiermee is de wetgever het niet eens, zoals sommigen zich nog wel herinneren.) De vraag is: wat rond en in het bed plaatsgrijpt, is dat openbaar of privé ?

Als iedereen vindt dat wat zich binnen voltrekt privé moet blijven, dan heeft de recensieafdeling van deze site (en van andere sites) geen bestaansrecht.

Blijkbaar vindt lang niet iedereen dat, want hier wordt eenzijdig (de dame wordt doorgaans niets gevraagd) van alles openbaar gemaakt.

Ik heb er altijd een tweeslachtig gevoel bij gehad. Als misstanden aan de kaak worden gesteld, vind ik dat wat minder dubieus dan wanneer de (soms letterlijk) sappige details of de masculiene super-prestaties (bij èlke lik van me kwam ze klaar) breed worden uitgemeten.

Ik hoor al: wat doe je dan op een site als deze ? Ten eerste: ik ben geïnteresseerd in de materie. En word graag alert gemaakt op hen die gretig hun pet laten vullen met euro's en er dan met de pet naar gooien.

En ten tweede ... men dwingt je, als je de mogelijkheid wilt hebben àlles te lezen, om - ook al wil je niet altijd beschrijven wat je lid heeft gedaan - lid te worden door bepaalde rubrieken ontoegankelijk te maken voor niet-leden. En dat zijn nu net die rubrieken waarvan ik graag kennis neem.

Ik zal door mij ervaren misstanden melden. Maar de rest houd ik privé. Of ik zing de lof van een dame in algemene termen. Ad maiorem feminae gloriam zou een zondige Jezuïet zeggen. Dat kan namelijk ook. Ieder zijn keuze, nietwaar ...
 
De laatste keer dat ik Crystal deed zal een jaar of 10 geleden zijn.
Toen zat ze ook al in deze kamer (ze kwam van 75k6 of 7)
Het was toen een perfect body, met beugeltje
Sindsdien heb ik mijn kruit elders verschoten, maar ik zal eens langslopen binnenkort en wie weet stop ik hem er wel weer eens in
Hoe oud zal ze zijn? Jaartje of 35?
Beugeltje heeft ze nog steeds, hardnekkige tandjes denk ik ?
 
In haar recensie-topic staat in de 1ste recensie het linkje naar haar advertentie van kinky.nl.

Geeft nu aan beschikbaar , maar je kan haar ook even bellen : tel.nr staat er ook

 
iemand al kennisgemaakt met die skinny blonde van geleen 45k4? ze heeft een rood setje aan.

 
De Andreea die jij bedoeld zit een stuk of 4 ramen verder in pand 45, die zit altijd en heeft inderdaad een naambordje.
Ik was gisterenavond in de straat en zag ook op 45 k4 die slanke blonde dame en ik had ze niet eens meer herkend, maar toen ik de recensie las dacht ik ineens, verhip dat was Andrea van voorheen pand 86, ze is nu wel erg mager geworden.
 
Laatst bewerkt:
De Andreea die jij bedoeld zit een stuk of 4 ramen verder in pand 45, die zit altijd en heeft inderdaad een naambordje.
Ik was gisterenavond in de straat en zag ook op 45 k4 die slanke blonde dame en ik had ze niet eens meer herkend, maar toen ik de recensie las dacht ik ineens, verhip dat was Andrea van voorheen pand 86, ze is nu wel erg mager geworden.
nu weet ik het weer. ze kwan al bekend voor. heb haar op 86 bezocht. was vrij standaard.
 
De Andreea die jij bedoeld zit een stuk of 4 ramen verder in pand 45, die zit altijd en heeft inderdaad een naambordje.
Ik was gisterenavond in de straat en zag ook op 45 k4 die slanke blonde dame en ik had ze niet eens meer herkend, maar toen ik de recensie las dacht ik ineens, verhip dat was Andrea van voorheen pand 86, ze is nu wel erg mager geworden.
Je hebt helemaal gelijk. Zoals je zegt erg mager geworden.
 
Ik zag gisteravond op de Doub op 22k1 een oud bekend gezicht weer terug die ik volgens mij sinds de coronacrisis niet meer heb gezien. Normaal zit Bianca daar. Maar ben haar naam vergeten. Roemeens met donkerhaar en volgens mij een moedervlek op haar bovenlip. Was eerst slank, nu wat voller. Zat volgens mij voor het laatst aan de overkant op 21 of 23. Ze had toen altijd een bikini aan, maar gisteravond een witte kort shirtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan