Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of en waar Bettina van de Doub tegenwoordig staat? Bij andere topics komt ze af en toe langs (in positieve zin) maar geen eigen recensie.
Ik vraag het voor een vriend ?
 
? Al zou dat mogelijk zijn weet ik niet of je dat bedrag wilt aanhoren ?
Voor 1.500 per week heb ik een keer een Hongaarse als privé secretaresse ingehuurd. De dames zijn best commercieel en praktisch? er kwam een Hongaarse prospect langs. Voor haar makkelijk, 1 klant, geen kamerhuur en geen kosten aan reizen, eten en verstrooiing. Haar meegenomen naar het concertgebouw, kurhaus en nog wat locaties. Topweek gehad en zij mocht tolken. Wel wat uitgegeven aan een toonbare outfit voor haar? ik voelde mij een beetje als Richard Gere. Na een week was het wel genoeg trouwens.
 
Weet iemand of en waar Bettina van de Doub tegenwoordig staat? Bij andere topics komt ze af en toe langs (in positieve zin) maar geen eigen recensie.
Ik vraag het voor een vriend ?
Je kan tegen jouw "vriend" zeggen dat Be't'ina op vakantie is.
Ook kan je zeggen dat ze wel een topic heeft.

 
Voor 1.500 per week heb ik een keer een Hongaarse als privé secretaresse ingehuurd. De dames zijn best commercieel en praktisch? er kwam een Hongaarse prospect langs. Voor haar makkelijk, 1 klant, geen kamerhuur en geen kosten aan reizen, eten en verstrooiing. Haar meegenomen naar het concertgebouw, kurhaus en nog wat locaties. Topweek gehad en zij mocht tolken. Wel wat uitgegeven aan een toonbare outfit voor haar? ik voelde mij een beetje als Richard Gere. Na een week was het wel genoeg trouwens.
Dat valt idd nog mee. Met t volgende wat ik zeg bedoel ik niks slechts over jouw dame en ervaring, maar denk dat angelika voor 1500 niet een week lang mijn 'secretaresse' zou zijn ?. Wie weet zal t der vragen mocht ze ooit terugkomen (ik hou me vingers gekruist)
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 1000-1500 echt weinig vind ten opzichte van priveontvangst waar je snel 1200-1500 voor 1 DAG betaald
Bij priveontvangst vragen ze ook absurde bedragen. Meestal 2000-4000k voor 24-48 uur, terwijl als je naar Oost-Europa reist, je voor dat bedrag wel een week en misschien met een beetje geluk twee weken met een dame kan doorbrengen.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Bij priveontvangst vragen ze ook absurde bedragen. Meestal 2000-4000k voor 24-48 uur, terwijl als je naar Oost-Europa reist, je voor dat bedrag wel een week en misschien met een beetje geluk twee weken met een dame kan doorbrengen.
Moet dit ook een keer doen. Las laatst hier en daar over forumleden die dan naar t oosten gaan en er aardig op los neuken. Aangezien ik meestal ook wel bereid ben om wat geld neer te leggen zou ik ook wel willen zien hoe veel me geld dan echt max ook kan opleveren bij dezelfde prijs zeg maar. Vind ik zelf beetje moeilijk om te doen want t is een beetje onwennig. Weet ook niet echt hoe je daar goeie dames vindt etc.
 
Was laatst in den haag voor werk en eens rondgekeken in de geleenstraat. Ik zag op het schuine stuk in zwarte huis op het tweede raam naast de deur een blonde spetter zag er geweldig uit...helaas was iemand me voor. Weet iemand meer? Haar naam en hoe kom ik in contact?
 
Waarschijnlijk was dat Miruna, hier haar topic:
Heeft iemand haar contactgegevens? Eventueel via pm...
 
Moet dit ook een keer doen. Las laatst hier en daar over forumleden die dan naar t oosten gaan en er aardig op los neuken. Aangezien ik meestal ook wel bereid ben om wat geld neer te leggen zou ik ook wel willen zien hoe veel me geld dan echt max ook kan opleveren bij dezelfde prijs zeg maar. Vind ik zelf beetje moeilijk om te doen want t is een beetje onwennig. Weet ook niet echt hoe je daar goeie dames vindt etc.
Mocht iemand tips of een leuke betrouwbare website hebben waar ik wat kan rondsnuffelen hoor ik het graag in pm ofzo ?
 
Mocht iemand tips of een leuke betrouwbare website hebben waar ik wat kan rondsnuffelen hoor ik het graag in pm ofzo ?
Mijn tip is om met een in Nederland werkzame dame naar het oosten te reizen en via haar netwerk heb je zo een goedgevulde week. Als je naar de zwarte zee gaat, kan je prima zelf gaan. Keuze genoeg. Naar Hongaarse steden als Pécs, Debrecen of Szeged kan de companion je verder helpen. Prostitutie is namelijk niet altijd legaal en als Nederlander sta je bij de autoriteiten al met 3-0 achter. Raamdames die je een beetje kennen en voor zichzelf werken, vinden een man die het vliegticket betaalt prima. En natuurlijk wat tipgeld en eventueel wat voor sex. Je zult verbaasd staan van de hoeveelheid zusjes, nichtjes en vriendinnen. En iedereen wil graag een contact in NL. Altijd handig?
 
Kijk wel uit, je moet desbetreffende dame echt goed kennen! Je bent dan voor jou in een onbekend land, waardoor je makkelijk belazerd kan worden. Kijk maar naar aflevering van 'Opgelicht in het buitenland'. Vooral in Oost-Europese landen zijn zulke praktijken actief.
 
Kijk wel uit, je moet desbetreffende dame echt goed kennen! Je bent dan voor jou in een onbekend land, waardoor je makkelijk belazerd kan worden. Kijk maar naar aflevering van 'Opgelicht in het buitenland'. Vooral in Oost-Europese landen zijn zulke praktijken actief.
Daarom ook met het vliegtuig gaan en slapen in een hotel, liefst in of bij het centrum. Platteland mijden, tenzij je de dame privé ook kent en echt vertrouwd.. En in de steden de anonieme flatwijken vermijden. Als je de nichtjes, zusjes, vriendinnen meeneemt naar een beklant restaurant kan er niet zoveel mis gaan. Netjes kleden, beleefd blijven en zelfs van de politie geen last.
 
Zolang we drie Europa's hebben: het Noorden, het Zuiden en het Oosten (volgorde van rijkdom naar armoede, of van democratie naar corruptie) blijft het voor een "rijke" Nederlander relatief gevaarlijk om zijn erectie buiten het Noorden tegen een geldelijk bedrag tot ontlading te laten brengen (geldt overigens ook in het verre Noorden; ik denk bijvoorbeeld aan Zweden).

En in tegenstelling tot eerdere berichten hier: prostitutie is vrijwel nergens legaal en dus heb je in het Oosten bijvoorbeeld geld nodig voor de dames èn voor de politie als je wordt gepakt - en dan blijkt de omkoopbare politiecommandant ook nog de oom van de dame ...

Zolang een maandsalaris van iemand die daar behoorlijk werk heeft minder is dan een gemiddeld weeksalaris hier, zolang er - om te beginnen - geen Europees minimumloon bestaat in héél het op papier Verenigde Europa ...

Er gaan zelden Nederlanders werken in de landbouw in Roemenië, in de slachterijen in Bulgarije, seizoenarbeid verrichten in Hongarije.

Zolang er drie Europa's zijn kun je flink worden gepakt in twee van de drie. En absoluut in nummer drie. Ik geef de "pakkers" niet eens zo groot ongelijk, maar ik wens er wel van verschoond te blijven.

Pas als je een dame (liefst ook haar familie in het thuisland) heel goed kent, ben je relatief veilig - en dan nog word je vaak "afgezet". Met name als de dame van het platteland komt. Dan kun je vaak ook niet snel even terugfietsen naar veiliger oorden.

Zeker ook als je de taal niet spreekt. Zoals ik meemaakte toen ik een tijdlang in Egypte was. Alles is duurder voor westerlingen dan voor Egyptenaren, Behalve als men merkt dat je de spreektaal beheerst en opschriften (met prijzen) kunt lezen. Dan volgt er een meestal een "financieel compromis".

Maar het kan ook goed uitpakken. Zoals met zoveel: elke medaille heeft twee kanten, maar welke kant zichtbaar wordt, is toch altijd maar afwachten.

En sommigen prefereren nu eenmaal een avontuur dat zowel goed als verkeerd kan aflopen boven het alvast oefenen in het masturberen achter de spreekwoordelijke geraniums. - ook al kunnen die die mest best goed gebruiken.

Met een variant op een tekst uit een veelgelezen boek: laat de dames tot mij komen. En zolang we naast schrijnende armoede in Latijns Amerika nog drie Europa's hebben ...

We zullen ons maar verdoven met de gedachte dat we de dames en hun families in leven houden, nietwaar. En ik ben geen moraalridder: "we" is inclusief ikzelf ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan