Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand bekend met de dame van de Doublet 75 k13 ?
Ik schat haar een jaar of 30 a 40, volgens eigen zeggen komt ze uit Italie?
een klein beetje mollig maar niet dik, en blond of geblondeerd haar in een bobline
 
Iemand bekend met de dame van de Doublet 75 k13 ?
Ik schat haar een jaar of 30 a 40, volgens eigen zeggen komt ze uit Italie?
een klein beetje mollig maar niet dik, en blond of geblondeerd haar in een bobline
Ja ik weet wie dat is.
Je maakt wandelbroeder @LatinaLover88 blij met deze info. (y)
 
Ja ik weet wie dat is.
Je maakt wandelbroeder @LatinaLover88 blij met deze info. (y)
Dank voor je snelle reactie, ze zag er lekker uit, moet ik snel maar eens gaan bezoeken.
 
Kamer 12. Ik heb geen idee wat haar werkdagen en tijden zijn.
Vaak zie ik haar als ik s'middags in de straat ben. En volgens mij werkt ze ook s'avonds
Mijn type is het niet. maar ik weet dat Wandeleer een oogje op haar heeft ;)
 
Ja maar ik vind het een beetje niks als de dames zo maar kunnen werken. Meeste dames hebben zich niet laten vaccineren. Vooral Roemeense en Bulgaarse dames laten zich niet vaccineren..
Daar heb je best een goed punt, Wellicht kan de GGD de dames op hun werkplek vaccineren met het Janssen vaccin. Het is immers voor hun eigen veiligheid.
 
Ik denk zeker nu de besmettingen weer oplopen, en waar de vaccinatiegraad in bepaalde achterstandswijken nog steeds laag is, dit een vrij logisch gevolg is. Het alternatief is, dat anders het sexwerk weer helemaal op slot gaat voor een paar maanden
 
In de Haagse straten zijn er geruchten dat je vanaf volgende week alleen met een QR-code naar binnen mag? Heeft iemand anders ook dit gehoord?
De vraag is of dat dan ook voor de dames geldt. Misschien dat een van de wandelende juristen meer weet. Ik weet dat het verplichten van werknemers ook (nog) niet kan omdat dat juridisch heel lastig is.
 
Ik zou maar voor de zekerheid wat nummertjes opslaan heren, mocht t weer in de soep lopen. Daarnaast vind ik niet echt veel over de qr code en vaccinaties. Ben zelf gevaccineerd en weet dat veel raam-/priveontvangst dames dit niet zijn
 
De vraag is of dat dan ook voor de dames geldt. Misschien dat een van de wandelende juristen meer weet. Ik weet dat het verplichten van werknemers ook (nog) niet kan omdat dat juridisch heel lastig is.
Maar je mag als klant uiteraard wel vragen of iemand gevaccineerd is, ook al mag zijn baas dat niet.

App op je telefoon en gaan. Ook leuk in de horeca.
 
Je bedoeld die dame met die mega reet, op kamer 6 of 7?
Ik kan mij herinneren dat er een recensie van haar op hookers stond, maar die was rond uit slecht.
Ik zou daar niet heen gaan. Bovendien zijn de gordijnen altijd open bij haar, een slecht teken
 
Je bedoeld die dame met die mega reet, op kamer 6 of 7?
Ik kan mij herinneren dat er een recensie van haar op hookers stond, maar die was rond uit slecht.
Ik zou daar niet heen gaan. Bovendien zijn de gordijnen altijd open bij haar, een slecht teken
Inderdaad, net als je de hoek omdraait voorbij het inloopgangetje. Draagt veel een rood see through kleedje en ligt altijd languit op haar stoel achter het venster. Ziet ernaar uit dat ze een mega reet heeft ja, en borsten ook niet te klein. Daarom twijfel ik om er binnen te stappen maar haar gedrag houd me tegen. Ligt er koffiedik op dat ze het tegen haar zin doet.
 
De enige goede ervaring die ik heb gehad in de 31 passage was in het kamertje dat op de hoek zit bij de uitgang net voordat je de gang uitloopt, de kamer aan de rechterhand voordat je eruit loopt. Was een heerlijke oudere vooral plastic dame wat ik me kan herinneren. Dit was echt in het begin dat ik begon met wandelen, was ook in de nacht volgens mij. De dame daarna wel een paar keer zien lopen maar nooit meer actief op een kamer gezien.
 
Je bedoeld die dame met die mega reet, op kamer 6 of 7?
Ik kan mij herinneren dat er een recensie van haar op hookers stond, maar die was rond uit slecht.
Ik zou daar niet heen gaan. Bovendien zijn de gordijnen altijd open bij haar, een slecht teken
Is inderdaad kamer 11/25 k6 op het plannetje. Ziet er echt naar uit alsof ze een heerlijk dikke vette kont heeft.
 
De enige goede ervaring die ik heb gehad in de 31 passage was in het kamertje dat op de hoek zit bij de uitgang net voordat je de gang uitloopt, de kamer aan de rechterhand voordat je eruit loopt. Was een heerlijke oudere vooral plastic dame wat ik me kan herinneren. Dit was echt in het begin dat ik begon met wandelen, was ook in de nacht volgens mij. De dame daarna wel een paar keer zien lopen maar nooit meer actief op een kamer gezien.
Ik bedoel trouwens de passage die twee ingangen/uitgangen heeft waar je zeg maar in een vierkant rondloopt. Weet niet eens meer wat de nummers zijn in de doublet zegt genoeg over hoe vaak ik nog wandel
 
Ik bedoel trouwens de passage die twee ingangen/uitgangen heeft waar je zeg maar in een vierkant rondloopt. Weet niet eens meer wat de nummers zijn in de doublet zegt genoeg over hoe vaak ik nog wandel



@Tomoe11 hier kan je zien waar jouw zaadlozingen plaatsvonden ?




 
Ik lees overigens dat de straten open zijn om 7.00.
Dat geldt zeker niet voor de Geleenstraat. De meeste panden zijn open vanaf 10.00, enkele panden wat vroeger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan