Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom vaak in Duitse saunaclubs en daar moet je ook al een poos een QR-code laten zien en de dames zijn ook gevaccineerd anders mogen ze niet werken. Ik was laatst in Duisburg bij de loophuizen en bij elke ingang was er iemand aan wie je moest tonen dat je gevaccineerd danwel getest bent.
 
Nee, heb toch maar gepast vandaag. Ik wou een dikke kont, maar buiten die dame op k6 geen alternatief gevonden en dan maar met een volle zak terug richting naar huis.
Dat is jammer, Lisa in de witte pasage heeft ook wel een dikke kont, en ook nog lekkere groten borsten waar je mee kan spelen. Zij werkt s'avonds
Zelfde geld voor Yessica, deze dame was na een jaar afwezig te zijn geweest ook weer present, ik heb daar gelijk maar gebruik van gemaakt, Zij heeft ook een lekkere dikke kont en idem borsten. Zij werkt ook in de witte passage. Uitsluitend in de dagshift van 10: 00 tot een uur of 17:00 / 17:30
 
Laatst bewerkt:
Beste wandelaars,

Ik was van de week in de avond in de Doub en zag op 21,k3 een vermoedelijke Nederlandse dame met kort, beetje krullend haar, en heel slank van denk in de 40, iemand een idee wie dit is en of het wat is en in passage 31 op kamer 10 of 11 zag ik een dame met kort haar en een roze bodystocking, iemand een naam en of het wat is.

Vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Beste wandelaars,

Ik was van de week in de avond in de Doub en zag op 21,k3 een vermoedelijke Nederlandse dame met kort, beetje krullend haar, en heel slank van denk in de 40, iemand een idee wie dit is en of het wat is en in passage 31 op kamer 10 of 11 zag ik een dame met kort haar en een roze bodystocking, iemand een naam en of het wat is.

Vriendelijke groet, TOM HOOKER
Had de dame op 21k3 een naambordje staan?
 
3 op een Rij :

Vanmiddag (voor mij) 3 nieuwe , leuke , jonge meiden in de Doub op nr 4 zien zitten.

Allen zwart haar en ik schat rond de 23 / 25 jr. en waarschijnlijk Roemeens... Verder heb ik geen details.

Volgens mij vanaf 13 uur aanwezig , dus grote kans dat ze ook in de avond aanwezig zijn.

Wellicht dat @hellraiser666 morgen zijn "keurkanon" even uit zal rollen / of reeds gerold.
 
Laatst bewerkt:
3 op een Rij :

Vanmiddag (voor mij) 3 nieuwe , leuke , jonge meiden in de Doub op nr 4 zien zitten.

Allen zwart haar en ik schat rond de 23 / 25 jr. en waarschijnlijk Roemeens... Verder heb ik geen details.

Volgens mij vanaf 13 uur aanwezig , dus grote kans dat ze ook in de avond aanwezig zijn.

Wellicht dat @hellraiser666 morgen zijn "keurkanon" even uit zal rollen ?
ik weet wel welke meiden je bedoeld, ik zag ze ook. Van een van de dames (Andra ) staat van mij een recensie.

 
Dat is inderdaad Ruby, mooie meid. Jaren geleden, ook eens bij haar binnen geweest. Een van de eerste dingen die ze tegen me zei, is dat ik niet aan haar haren mocht komen.

 
3 op een Rij :

Vanmiddag (voor mij) 3 nieuwe , leuke , jonge meiden in de Doub op nr 4 zien zitten.

Allen zwart haar en ik schat rond de 23 / 25 jr. en waarschijnlijk Roemeens... Verder heb ik geen details.

Volgens mij vanaf 13 uur aanwezig , dus grote kans dat ze ook in de avond aanwezig zijn.

Wellicht dat @hellraiser666 morgen zijn "keurkanon" even uit zal rollen / of reeds gerold.
Haha mijn beste flepper, ik heb die drie meiden ook al eens gezien toen ze gezellig met zn drietjes de straat in kwamen lopen.
Ik had toen een binnenpretje want ik heb ze alle drie al gehad. :LOL:
Zoveel lekkere meiden, zo weinig tijd....oh nee ik heb tijd zat en doe ze allemaal :p
 
3 op een Rij :

Vanmiddag (voor mij) 3 nieuwe , leuke , jonge meiden in de Doub op nr 4 zien zitten.

Allen zwart haar en ik schat rond de 23 / 25 jr. en waarschijnlijk Roemeens... Verder heb ik geen details.

Volgens mij vanaf 13 uur aanwezig , dus grote kans dat ze ook in de avond aanwezig zijn.

Wellicht dat @hellraiser666 morgen zijn "keurkanon" even uit zal rollen / of reeds gerold.
Andra is 30.
 
Terug
Bovenaan Onderaan