Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn tip is om met een in Nederland werkzame dame naar het oosten te reizen en via haar netwerk heb je zo een goedgevulde week. Als je naar de zwarte zee gaat, kan je prima zelf gaan. Keuze genoeg. Naar Hongaarse steden als Pécs, Debrecen of Szeged kan de companion je verder helpen. Prostitutie is namelijk niet altijd legaal en als Nederlander sta je bij de autoriteiten al met 3-0 achter. Raamdames die je een beetje kennen en voor zichzelf werken, vinden een man die het vliegticket betaalt prima. En natuurlijk wat tipgeld en eventueel wat voor sex. Je zult verbaasd staan van de hoeveelheid zusjes, nichtjes en vriendinnen. En iedereen wil graag een contact in NL. Altijd handig?
Dank voor de info. Klinkt voor mij wat te veel werk. Ben meer t type van hier of daar gewoon kunnen afspreken en een week doorbrengen in t hotel als konijntjes ?
 
Voor de liefhebber, afgelopen vrijdagochtend zag ik Victoria (Bul) lookalike van Patricia/Lina (Bul), tot medio 2016 werkzaam geweest in de 75p, op adres 3 k2 naast Vani.
 
"Voor de liefhebber, afgelopen vrijdagochtend zag ik Victoria (Bul) lookalike van Patricia/Lina (Bul), tot medio 2016 werkzaam geweest in de 75p, op adres 3 k2 naast V" (#1.881)

Als dat de dame is die ik - op basis van opgemelde mededeling - denk dat ze is (zal e.e.a. gaan controleren): dan is ze de zus van de dame die zich Patricia noemt, heeft na Den Haag in Duitsland gewerkt en daarna ook nog een tijdje in Love 'n Joy te Leeuwarden.
 
Ik zie van Joanna nergens een recensie. Waar staat ze, en ontvangt ze ook overdag @Zaankantje ?
6 k1 alleen vanaf 1800,ben trouwens op zaterdag bij ene Julia geweest staat de kamer naast Carina en vandaag bij Natalia waar ik ook niet echt een goede klik mee heb zat nog te twijfelen om bij theresa te gaan maar die kreeg net telefoon Mischien volgende week als het dan nog kan met de oplopende cijfers is natuurlijk weer K..
 
Laatst bewerkt:
"Is dat die dame die in 75pk2 heeft gewerkt? Ze noemt je altijd Tiger ?. Oudere dame met siliconen?"

Zie # 1883. Als ze is die ik denk dat ze is: jongere zus van "Lena / Patricia". Was niet in Den Haag dit weekeinde. Kon dus niet "controleren".
 
Terug
Bovenaan Onderaan