Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja Sina uit de rose passage heb ik ook al een poos niet meer gezien. Inderdaad Spaanse en NL sprekend en gezegend met een heerlijke volle derriere. Ik liep eens achter haar aan en werd geil van haar onweerstaanbare kont. Ze praat wel erg apart maw niet spontaan maar wat gemaakt door je op bepaalde dingen te wijzen en hoe ze het zei. De laatste keer dat ik haar bezocht was wel bijzonder in die zin dat ze het normale standje niet wilde doen want gezicht naar elkaar toe vond ze te gevaarlijk ivm coronabesmetting.
 
wie ken mij wat vertellen over de dame die al heel lang in de avond in de hunsestraat werkt nr4 k6.

wie ken mij wat vertellen over de dame die al heel lang in de avond in de hunsestraat werkt nr4 k6.
theo
Ik weet dat ze op hookers destijds wel wat postieve reviews had. Ben er zelf nooit binnen geweest. Ik heb weleens een praatje gemaakt, ik vond haar wat groezelig van dichtbij.
 
wie ken mij wat vertellen over de dame die al heel lang in de avond in de hunsestraat werkt nr4 k6.
theo
Deze dame zit al vele jaren op dit adres en ik heb haar volgens mij vele jaren geleden een keer bezocht, in mijn herinnering een vrij standaard bezoek en heb ook geen naam onthouden toen maar volgens een wandelcollega zou dit een Bulgaarse dame zijn die ook Nederlands spreekt genaamd Suzy en hij was wel te spreken over haar maar ik zie ook wel dat ze heel weinig aanloop heeft dus heel populair zal ze niet zijn.
 
Vanmiddag even in de hunse/geleen. Kwam voor Diana maar niet gezien, zag wel een niet onaardige dame op 51 K6 was dit Didi of iets van die strekking was bezet toen ik weer langs liep, iemand een idee?
Om niet met onverrichte zaken huiswaarts te gaan me even laten klaar pijpen door Angel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan