Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja true maar goed dan herhaal ik mezelf een beetje, deze aziatische dude heeft bewezen nogal fanatiek te zijn en ik vind dat eigenlijk zachtuitgedrukt.

Op youtube zie je dus ook in zn filmpje waar hij mensen van dichtbij filmt en ik heb niet veel zin om veroordeeld te worden door mn omgeving dus zoals ik al zei: ik vermijd voorlopig de straten en clubhuizen: ben geen gekke henkie. De gezegde "een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen" is hier erg van toepassing voor mij, maar ik ben ook best achterdochtig dus ik zie ook in dat de meeste mannen niet zo zijn of niet zoveel nadenken wellicht over de consequenties als je op zn videos verschijnt: doe maar alsof JIJ dat bent in dat filmpje waarbij je geil naar de dames kijkt, hoe vindt je het om jezelf dan zo terug te zien of wat zou je moeder/ vader daarvan vinden?

Gelukkig bestaat priveontvangst nog😝🥳😍

Ik begin te merken dat ik het wandelen op deze manier niet meer zie zitten. Heel vervelend.

Hahah ik word ineens gevolgd door @mistertiger , kun je eens toelichten van waar ik deze eer krijg? Heb behoorlijk rechtse politieke opmerkingen (ben PVV-stemmer namelijk) gemaakt en nog nooit een volger gehad maar de mistertiger die op 13-1-2025 beweerde dat hij gefilmd was, volgt ErinEruit nu😍
Ik begin te merken dat ik het wandelen op deze manier niet meer zie zitten. Heel vervelend.
En dit is wellicht precies wat de zielige drone man wil, trouwens ds eigenaresse van ds-girls en karin home zitten er meteen bovenop gezien die kerel weer actief is. Ze baalden enorm maar wisten dat dit weer zou gebeuren gezien hij zowat heel nederland en belgie afging qua redlights en privehuizen.

Update:
EN ja hoor, alles staat weer online op ze ****************** youtube kanaal !!!! Dsgirls en mn filmpje ook 😭😭😭 zelfs een nieuw filmpje van 30 juli!!!! Die ******* heeft zelfs dat ds filmpje erop gezet waarbij een dvp gevolgd werd met de beige jas….. echt een ****** pffffff

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahah ik word ineens gevolgd door @mistertiger , kun je eens toelichten van waar ik deze eer krijg? Heb behoorlijk rechtse politieke opmerkingen (ben PVV-stemmer namelijk) gemaakt en nog nooit een volger gehad maar de mistertiger die op 13-1-2025 beweerde dat hij gefilmd was, volgt ErinEruit nu😍

En dit is wellicht precies wat de zielige drone man wil, trouwens ds eigenaresse van ds-girls en karin home zitten er meteen bovenop gezien die kerel weer actief is. Ze baalden enorm maar wisten dat dit weer zou gebeuren gezien hij zowat heel nederland en belgie afging qua redlights en privehuizen.

Update:
EN ja hoor, alles staat weer online op ze ****************** youtube kanaal !!!! Dsgirls en mn filmpje ook 😭😭😭 zelfs een nieuw filmpje van 30 juli!!!! Die ******* heeft zelfs dat ds filmpje erop gezet waarbij een dvp gevolgd werd met de beige jas….. echt een ****** pffffff

Wat is zijn YT kanaal? Ik kan het nergens vinden? Stuur me anders ff prive als je het niet openbaar wilt delen. Dank broeder!

Update:

Eergisteren wilde ik dus wandelen en kijk maar, als ik dat had gedaan stond ik waarschijnlijk vol met m'n bek op YouTube. Deze man is echt een plaag, een zieke individu.

De straffen en maatregelen hier in dit land zijn echt te zwak. De kans op recidive is veel te groot en dit is het bewijs.

Eergisteren wilde ik dus wandelen en kijk maar, als ik dat had gedaan stond ik waarschijnlijk vol met m'n bek op YouTube. Deze man is echt een plaag, een zieke individu.

De straffen en maatregelen hier in dit land zijn echt te zwak. De kans op recidive is veel te groot en dit is het bewijs.
Ja maar kijk is goed, het zijn allemaal oude videos en geen recente, ik zie de plantenpotten niet op de palen, dus denk dat die gozer puur aan het treiteren is.

Hier moet wel enige nuance in aangebracht worden. Het valt me op dat er dames zijn in de Geleenstraat die voor een uurtje €200 vragen, maar daar komt zoenen (+€50) en pzc (+€50) dan nog extra bovenop, want dat zit dan niet standaard in dat uurtje. Dan zit je al op €300 zonder dat el niño overtuigd is dat de service dan ook echt goed zal zijn in dat uurtje. Beffen zal dan ook wel extra betalen zijn. Kortom, er wordt standaard dan minder service geleverd. Ik weet niet hoeveel % bij de dames dit is, maar ik heb het nu al diverse keren aan het raam gehoord. Dan blijf ik lekker bij mijn vaste dames.

Hier moet wel enige nuance in aangebracht worden. Het valt me op dat er dames zijn in de Geleenstraat die voor een uurtje €200 vragen, maar daar komt zoenen (+€50) en pzc (+€50) dan nog extra bovenop, want dat zit dan niet standaard in dat uurtje. Dan zit je al op €300 zonder dat el niño overtuigd is dat de service dan ook echt goed zal zijn in dat uurtje. Beffen zal dan ook wel extra betalen zijn. Kortom, er wordt standaard dan minder service geleverd. Ik weet niet hoeveel % bij de dames dit is, maar ik heb het nu al diverse keren aan het raam gehoord. Dan blijf ik lekker bij mijn vaste dames.
even hier op inhakend ik was een paar weken geleden, sinds hele lange tijd weer eens een kijkje wezen nemen in de Geleenstraat. Het viel mij eigenlijk op, hoe klein de straat was, of eigenlijk lijkt het eerder een halve straat, je bent er doorheen voordat je het weet. Ik snap eigenlijk niet die positieve reputatie van de Geleenstraat als het gaat om mooie jonge sexy meiden.
Wat ik aan dames zag, viel mij heel erg tegen, ik zag een Thaise van denk in de veertig of begin vijftig, en een paar Roemeense dames, onderuit gezakt een sigaret rokend, die er ook niet echt aantrekkelijk uitzagen. Dus voor mij was de Geleenstraat een behoorlijke afknapper.

Laatst bewerkt:

Verstandig! Ik blijf ook voorlopig uit de buurt van de straten en de privehuizen.

Ik hoop dat de politie hem snel oppakt en het lijkt me dan ook goed als ze zijn mobiel en elektronische apparaten enz in beslag nemen

In deze vakantietijd tel ik in de Geleenstraat 's-middags 55 a 60 dames, een heel stuk minder dan vroeger, maar toch ruime keus.
ruime keuze is voor iemand die voor het eerst in de straat komt. kom je er wekelijks of vaker dan is de keuze beperkt omdat ik meer dan 80/90% in de straat oversla om diverse redenen.

iedereen heeft zijn eigen kijk erop.
ik bezoek momenteel alleen nog elisabeth, carla, adela, bety,sibel, stella en lexi. dus als die er niet zijn is het een waardeloze straat en bezetting kut. nieuw talent is beperkt aanwezig al zag ik recent (afgelopen maanden) toch een aantal nieuwe gezichten in de straat.

het is zoals het is.

ruime keuze is voor iemand die voor het eerst in de straat komt.
Die keus die valt wat mij betreft heel erg tegen, ik was er voor de eerste keer, sinds een jaar of tien geleden.
Een hoop leden geven hier af op de Doubletstraat, dat het allemaal latina's zijn die over de houdbaarheidsdatum zijn, maar ik vond het aanbod op de Geleenstraat echt niet veel beter, integendeel.

Daarnaast vond ik dat er totaal geen sfeer hing in de Geleenstraat, een grauwe brede straat, waarvan de ramen leeg waren. Dat zal ook lekker aanvoelen op een koude winderige winterdag.

Ik vind Geleen redelijk mooie dames hebben. Niet spectaculaire. Ben vrijwel nooit op wallen maar zag daar wel frequenter mooie dames die dan wel nog minder service aanbieden. Maar vind Geleen ook zwaar tegenvallen. En vind sommige dames soms ook zo chagrijnig kijken

Ik vind Geleen redelijk mooie dames hebben. Niet spectaculaire. Ben vrijwel nooit op wallen maar zag daar wel frequenter mooie dames die dan wel nog minder service aanbieden. Maar vind Geleen ook zwaar tegenvallen. En vind sommige dames soms ook zo chagrijnig kijken
Deze poll gaat hier ook over, verhouding is tot nu toe 60/40 voor geleen tov doublet:

Die keus die valt wat mij betreft heel erg tegen, ik was er voor de eerste keer, sinds een jaar of tien geleden.
Een hoop leden geven hier af op de Doubletstraat, dat het allemaal latina's zijn die over de houdbaarheidsdatum zijn, maar ik vond het aanbod op de Geleenstraat echt niet veel beter, integendeel.

Daarnaast vond ik dat er totaal geen sfeer hing in de Geleenstraat, een grauwe brede straat, waarvan de ramen leeg waren. Dat zal ook lekker aanvoelen op een koude winderige winterdag.
maak je dan maar niet te druk. kijk over 10 jr nog een keertje.

Terug
Bovenaan Onderaan