Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan heb je misschien nog net een half uurtje met haarEind deze week wil ik naar Noi, maar kan er niet voor half 5 zijn.
Weet iemand (Paulus?) tot hoelaat ze werkt en welke dag ze er evt niet is?
Nou, een half uurtje is genoeg hoor!Dan heb je misschien nog net een half uurtje met haar
Nena von 99 luftbalonenHeeft iemand vandaag Nena van nr. 10 gespot?
Suzanna is terug op nummer 18Weet iemand waar Suzan is in 18k4?
Meteen toeslaan is het adagiumWie is de dame die op 126 zit bij een van de grote ramen? Tatoeages, petite, donker haar. Ik zie haar vaak zitten, maar ze is meestal op haar telefoon bezig. Toch kruiste haar de blik de mijne en lachte ze naar me. Ik heb aan het raam haar naam gevraagd, maar deze is me ontschoten, stom. Iets van Alina of Angelina dacht ik. Ik wachtte eigenlijk op een andere dame, dus daarom niet gelijk naar binnen gegaan. Later was ze helaas weg bij het raam.
Dat is Celine :Wie is de dame die op 126 zit bij een van de grote ramen? Tatoeages, petite, donker haar. Ik zie haar vaak zitten, maar ze is meestal op haar telefoon bezig. Toch kruiste haar de blik de mijne en lachte ze naar me. Ik heb aan het raam haar naam gevraagd, maar deze is me ontschoten, stom. Iets van Alina of Angelina dacht ik. Ik wachtte eigenlijk op een andere dame, dus daarom niet gelijk naar binnen gegaan. Later was ze helaas weg bij het raam.
Haar whatsapp is nog niet gebruikt sinds 24-08-2025 dus zal nog in haar thuisland zijn.Is camelia al terug van vakantie
Vast! Er is daar een Anne en die deed zich bij mij voor als camelia toen ik vroeg of zij camelia was. Achteraf zei ze doodleuk: but im not Camelia im Anna..een beetje een grote lange wat vollere blondineHaar whatsapp is nog niet gebruikt sinds 24-08-2025 dus zal nog in haar thuisland zijn.
Joh, geef toch geen antwoord op iemand, die alleen maar vragen stelt.Haar whatsapp is nog niet gebruikt sinds 24-08-2025 dus zal nog in haar thuisland zijn.
Dus misleidVast! Er is daar een Anne en die deed zich bij mij voor als camelia toen ik vroeg of zij camelia was. Achteraf zei ze doodleuk: but im not Camelia im Anna..een beetje een grote lange wat vollere blondine
Tip: vraag nooit "ben jij die en die", vraag "hoe heet jij".Vast! Er is daar een Anne en die deed zich bij mij voor als camelia toen ik vroeg of zij camelia was. Achteraf zei ze doodleuk: but im not Camelia im Anna..een beetje een grote lange wat vollere blondine