Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Absoluut maar iets zegt mij dat haar service niet uitstekend is doordat ze er zo goed uitziet en zo lacht en met Anna zat te praten. Noem me cynisch maar de andere vriendin van anna: carla (die in de rose passage op dr rug ligt en op de mobiel zit) heeft geen top service. Kun jij deze topper testen? Als zij goed is, dan ga ik haar elke week zeker bezoeken, want ze ziet er echt fucking lekker uit. Vrijdag krijg ik weer mn salaris dus dan ga ik weer op pad.
Hahahaha , wat een leven.

Afgelopen zaterdag heb ik volgens mij de zus van Ramona gezien in Doubletstraat 10. Ik heb Ramona zelf nog niet gezien in Geleenstraat, heeft iemand haar al gezien?
Welke zus heb je precies gezien?! Toch niet Andra he die sinds vorig jaar oktober voor het laatst gespot was? Toen ging @Joop.002 haar ook bezoeken dacht ik
broeder zij is helaas niet nieuw ze stond normaal bij 7K3 in het midden bij de witte puien ik weet precies wie je bedoelt kort van stuk aardig gezichtje en volgens mij weet het niet zeker wilt zij ook minimaal 100 euro voor half uurtje kan dit helaas niet bevestigen maar de meeste broeders uit de straat herkennen haar wel zij kijkt bijna nooit vrolijk naar buiten maar binnen is haar service wel goed te doen heb ik horen zeggen
Oh oke ja t was echt 3x niets haha. Thnx voor je reactie 🙏🏻

Terug
Bovenaan Onderaan