Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
cowboys. Hoe is de bezetting en drukte afgelopen dagen in de doublet ? Zondag voor het laatst geweest, toen gekkenhuis en weinig bezetting. Logisch natuurlijk. Is het al wat beter ? Je zou zeggen dat de meeste druk van de ketel nu wel af is bij het gros en echt de dihards zoals wij over blijven. En de bezetting ?
 
Heeft iemand Gabriela uit de Doublet ooit nog ergens gezien?

 
Dat was gisteren en morgen? Weet je hoe het zit aankomende week, of hoe ik eventueel zelf met haar in contact komen betreft haar beschikbaarheid.

Dat weet ik niet, maar vaak werkt ze maandag en vrijdag en af en toe in het weekend. Tijden zijn nu standaard tussen 10.30 en 16.30.
Telefoonnummer deel ik niet gezien dat prive is, maar je kunt gewoon morgen langsgaan. Ze zal vast wel ergens een gaatje krijgen en dan kan je ook meteen haar telefoonnummer krijgen als het goed is.
 
Recensie volgt nog, maar ik ben bij Sonja langsgeweest en holy shit, wat heeft zij haar reputatie waargemaakt zeg. Sterker nog, jullie waren niet lovend genoeg. What the fuck gasten

Tsjah, de ervaring heeft mij geleerd dat bij zulke dames op den duur of de tarieven omhoog gaan of de service verslechtert en ze wat meer naar afwerk-seks toe gaan.
Ik weet niet hoe druk ze het vroeger had t.o.v. nu, maar kan me voorstellen dat het op een gegeven moment minder wordt met de motivatie.
Want voor zover ik kan volgen heeft ze het erg druk en staat ze nauwelijks achter het raam. Zeker weet ik het niet omdat ik altijd op afspraak ga.

Eerlijk is eerlijk, als het 70 euro minimumtarief wordt ga ik wel afhaken. Misschien niet volledig, maar dan ga ik wel minder langs. Of als haar 'standaard-pakket' wat minder wordt. Maar goed, we shall see.
Zolang ze 50 euro aanhoudt, haar service zo blijft en ze haar gewicht intact houdt blijf ik vaste klant.
 
Gewoon even zoeken
 
Gister een rondje gelopen op de Doub (Zie recensie Betina)
Twee vrouwen gezien waar ik geen recensie van kan vinden.
1 : lATINA lang stijl haar en ik meen op nummer 29 K1 (of 21 K2). Deze heb ik wel vaker gezien, zit vaak hangend op een stoel/kruk heeft altijd heels aan. Wie is dit?
2 : Voor mij de eerste keer dat ik haar zag. Latina, dikke reet, blond haar en had gister een zwart setje aan. Stond met haar rug naar het raam, ik meen dat het nummer 33 of 35 K1 was.

Iemand?
 
1 : lATINA lang stijl haar en ik meen op nummer 29 K1 (of 21 K2). Deze heb ik wel vaker gezien, zit vaak hangend op een stoel/kruk heeft altijd heels aan. Wie is dit?
@Opperman misschien herken je haar wel in onderstaande recensie van @hellraiser666

 
Terug
Bovenaan Onderaan