Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We zitten nu aan de 30.000 berichten!
Volgens het topic "verliefd" zou dat het nr 1 topic van Hookers zijn geweest.
Ik kan dat niet meer nakijken, maar ik geloof er niets van.
Wel mooi dat de Paulus de 30000 volmaakte, ga zo door.

Heeft iemand vandaag Cassandra zien staan?
Cassandra zelf niet gezien maar haar bordje hangt er en er brand licht dus aannemelijk dat ze er is.

Ondanks het winderige en regenachtige weer trok ik er vandaag op uit voor een rustige wandeling. In de Geleenstraat dacht ik even Andreea te zien bij nummer 51 kamer 1, maar ze verdween uit het zicht. Bij nummer 122 kamer 5 zag ik iemand waarvan ik dacht dat het Miruna was, maar zeker wist ik het niet.
Bij nummer 86 kamer 1 zag ik nog een aantrekkelijke dame (Rosa)met flinke borsten, maar vanwege een minder goede recensie liep ik door.
In de Doubletstraat hoopte ik Maria te treffen bij nummer 40 kamer 5, maar helaas was ze er niet.
Mijn keuze viel uiteindelijk op Natalya 4k1— en dat was zeker geen slechte keuze, ondanks het orthodoxe Pasen.
Recensie inmiddels geschreven.

Laatst bewerkt:
Ondanks het orthodoxe Pasen viel mij eigenlijk de bezetting in de Geleen nog mee. Zelfs nog roemeense dames gespot waarvan ik verwacht had dat ze wel op vakantie zouden zijn.
Ik had vandaag ook niet echt de Geleen gepland en was voor andere bezigheden in de randstad, maar toen de trein stopte op Den Haag HS gunde ik mij toch even de 5min lopen naar de Geleen.
Zoals je altijd zult zien, als je er niet speciaal voor komt of een mindere bezetting verwacht krijg je juist een topbeleving (wel bij een stamdame van mij). De reis terug naar huis leek hierdoor veel korter, want zat lekker na te genieten met een brede glimlach op mijn gezicht

A month till I get into town boys I can't wait 😜 will the girls take the piss if I'm a tourist. Amsterdam was a rip off.
Na, Hague girls are much friendlier.

Amsterdam girls are scammers because they know that almost every client is a tourist they'll never see again. While in Hague most clients are locals, so the girls are more conditioned to be friendly in order to get their return business.

Hallo luitjes, ik ben gisteren maar eens door Amsterdam gaan wandelen. Nu wil ik maandag maar eens langs het haagse aanbod gaan. De vraag luidt "Wat zijn een beetje goede tijden om te wandelen daar?"

Ik moet omme nabij 90 minuutjes met het OV & verwacht max. €100 te gaan besteden

Groetjes thuis!

Terug
Bovenaan Onderaan