Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
100 verschillende mensen, 100 verschillende meningen.
Ik vind 50 euro voor pijpen zonder condoom met cim niet weinig….ik heb dat trouwens ook nog nooit gedaan.
Ook vind ik dat je niet moet afdingen
Als ik 35 euro voor pzc (zonder cim) krijg is dat omdat ze het aanbieden
Toen ik aan Kika (latina in het laatste raam net voor ingang doodlopende passage aan pisbakken) vroeg hoeveel een pijpbeurt zc kost antwoordde ze 50€. Over de service die ik daarvoor in de plaats kreeg had ik zeker niet te klagen. Nadat ik klaargekomen was nam ze nog een 5tal keer mijn leeggeschoten pistool in haar mond en bleef ze zuigen tot ik werkelijk compleet leeg was. Het werd zodanig gevoelig in m'n lid dat het wel leek alsof ik moest beginnen plassen toen ze bleef zuigen.😲
 
Is de bezetting op de vrijdag en zaterdag ook matig laatste 2 weken? Heb zin om vrijdag of zaterdag te gaan, maar als er geen leuke dames staan (jonge roemeense dames) dan ga ik toch maar een ander keertje.
 
Wie léést hier nog ?

Wordt er duidelijk gesteld (# 4.282), op een fatsoenlijke en rustige wijze, dat er wel wat méér informatie mag worden gegeven als men een vraag stelt (bij de honderdduizendste vraag binnenkort krijgt de steller ervan een pluim op zijn condoom) dan "is Marietje er", en even later:

"(-) is Milou aanwezig vandaag?.. ik wil namelijk niet voor niks heen rijden" (# 4.283).

Mij wordt niet zelden wijdlopigheid verweten. Dit type vragensteller zal een dergelijk verwijt niet gauw te lezen krijgen.

En wil iemand voortaan èlk uur even melden wie dat uur waar werkt en waarom ? Daar wordt de scribent van # 4.285 dolgelukkig van.
 
Wie léést hier nog ?

Wordt er duidelijk gesteld (# 4.282), op een fatsoenlijke en rustige wijze, dat er wel wat méér informatie mag worden gegeven als men een vraag stelt (bij de honderdduizendste vraag binnenkort krijgt de steller ervan een pluim op zijn condoom) dan "is Marietje er", en even later:

"(-) is Milou aanwezig vandaag?.. ik wil namelijk niet voor niks heen rijden" (# 4.283).

Mij wordt niet zelden wijdlopigheid verweten. Dit type vragensteller zal een dergelijk verwijt niet gauw te lezen krijgen.

En wil iemand voortaan èlk uur even melden wie dat uur waar werkt en waarom ? Daar wordt de scribent van # 4.285 dolgelukkig van.
Had het ook al gezien.

We kunnen het stoppen of in ieder geval van repliek voorzien door gewoon te zeggen: Ja, zag haar zojuist staan.

Doelende op ons buurmeisje in Leiden dat ook Maria heet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan