Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is niet erg medewandelaars, dan wordt er soms afgevraagd waarom sommige dames geen review is.( sommige willen voorzich houden en niet delen omdat de dame te goed is om te delen) maar goed het maak niet uit. Ik ben wel blij dat sommige wel willen delen en dan deel ik ook terug op PB. Logische dat sommige stil blijven. En alleen maar lezen. Zwijgen is beter dan niks zeggen wat de meeste doen. Dus we kunnen met ze alle beter alleen lezen toch?

Groetjes Ryo
 
Correct. Maar wanneer andwoorden onze medewandelaars de vragen. Op een publieke dames. Ik weet bijna zeker niet iedereen deelt de dames met ons. Of ze zijn wel werkzaam maar ze hebben niet een een review terwel ze op toplevel zijn.

Groetjes Ryo
 
Het is niet erg medewandelaars, dan wordt er soms afgevraagd waarom sommige dames geen review is.( sommige willen voorzich houden en niet delen omdat de dame te goed is om te delen) maar goed het maak niet uit. Ik ben wel blij dat sommige wel willen delen en dan deel ik ook terug op PB. Logische dat sommige stil blijven. En alleen maar lezen. Zwijgen is beter dan niks zeggen wat de meeste doen. Dus we kunnen met ze alle beter alleen lezen toch?

Groetjes Ryo
Volgens mij heb je een aantal keer in korte tijd, dezelfde vraag gesteld. namelijk of Milou aanwezig is.
 
Klopt, het moment dat ik het vroeg gaat het toch om de dag zelf? Ik gaf ook aan dat ik niet voor niks wilde rijden als de dame niet aanwezig is.
Misschien kan het beetje aan mij liggen maar je voelt je teleurgesteld als je eindelijk daar bent en de dame is er niet eens. Het is hetzelfde als je naar een privehuis belt voor een afspraak en je gaat dan daarheen en ze zeggen je hebt geen afspraak. Of een andere reden.

Groetjes Ryo
 
Klopt, het moment dat ik het vroeg gaat het toch om de dag zelf? Ik gaf ook aan dat ik niet voor niks wilde rijden als de dame niet aanwezig is.
Misschien kan het beetje aan mij liggen maar je voelt je teleurgesteld als je eindelijk daar bent en de dame is er niet eens. Het is hetzelfde als je naar een privehuis belt voor een afspraak en je gaat dan daarheen en ze zeggen je hebt geen afspraak. Of een andere reden.

Groetjes Ryo
Stel dat iedereen dat gaat doen?
je kan ook gewoon het telefoonnummer vragen aan je favorieten dame.
 
"(sommige willen voor zich houden en niet delen omdat de dame te goed is om te delen)" (# 4.299).

Zijn er echt nog - met alle respect - onverdorven naïeve lieden die denken dat als zij maar niet kond doen wat een prima dame presteert zij die schone voor zichzelf kunnen houden ?

Dat zij het bed niet deelt met anderen mits je maar niet "deelt" met anderen dat zij op die en die dag op dat nummer in een bepaalde straat aanwezig is ?

Er zijn talloze redenen om (vrijwel) geen recensies te schrijven. Om geen expliciete besprekingen te publiceren. Ik heb de mijne her en der herhaaldelijk gegeven.

Een van de belangrijkste redenen om geen hier - al dan niet voortdurend - gestelde vraag te beantwoorden is dat die soms meer "vaag" is dan "vraag".

Type: Is engeltje aanwezig ? In de Geleenstraat ? In dat andere Paradijs ? In de Hemel ?
 
Iemand die weet wie de rijpe latina is in Doublet nr40 k2 of k3? Ze heeft meestal een zwarte legging aan en zwart topje waarvan doorschijnend aan haar borsten (zwarte bh doorheen te zien). Ze is vrij klein van gestalte en heeft vrij grote borsten, ik gok op d-cup. Ze heeft een donkerblond carre kapsel en zit ongeveer een of twee ramen naast de laatste donkergroene ingangsdeur waar de dames via een drukknop de voordeur openen. Ben benieuwd om bij haar eens langs te gaan voor pzc. of eventueel eens te combineren met Kika van het laatste raam op nr 42. Vraag me af of de service even goed zou zijn op het einde als Kika. Enige Doubletkenners die ervaring hebben met haar? Dan hoor ik het graag.
 
Iemand die weet wie de rijpe latina is in Doublet nr40 k2 of k3? Ze heeft meestal een zwarte legging aan en zwart topje waarvan doorschijnend aan haar borsten (zwarte bh doorheen te zien). Ze is vrij klein van gestalte en heeft vrij grote borsten, ik gok op d-cup. Ze heeft een donkerblond carre kapsel en zit ongeveer een of twee ramen naast de laatste donkergroene ingangsdeur waar de dames via een drukknop de voordeur openen. Ben benieuwd om bij haar eens langs te gaan voor pzc. of eventueel eens te combineren met Kika van het laatste raam op nr 42. Vraag me af of de service even goed zou zijn op het einde als Kika. Enige Doubletkenners die ervaring hebben met haar? Dan hoor ik het graag.
Ik weet wie je bedoeld @Wandeleer ik dacht haar naam Brenda is, ze staat er al heel wat jaartjes. ik kan mij herinneren dat er wat over haar op het Hookers forum stond waar de recensies positief waren.
 
Ik ben nog wat vroeg vandaag op eerste Paasdag, maar wilde proberen te ontdekken wat ik kan verwachten vandaag in de Dou. Niemand heeft een glazen bol, maar wat zijn jullie gedachten? Het kan zijn dat de dames thuis Pasen vieren, maar voor geestdrift geld verdienen ze vallen met geld hier met het mooie weer...:).
Nou ja ik denk wel dat ik ga vanmiddag en zal daarna wat delen.
 
Ik ben nog wat vroeg vandaag op eerste Paasdag, maar wilde proberen te ontdekken wat ik kan verwachten vandaag in de Dou. Niemand heeft een glazen bol, maar wat zijn jullie gedachten? Het kan zijn dat de dames thuis Pasen vieren, maar voor geestdrift geld verdienen ze vallen met geld hier met het mooie weer...:).
Nou ja ik denk wel dat ik ga vanmiddag en zal daarna wat delen.

Hoe katholiek zijn de dames? Aangezien ik denk dat dat zo'n 95% is..
 
Was er tegen 12uur zowel Geleen als de Doubi was de bezetting bijzonder slecht, wellicht dat het straks iets aantrekt.
Tanja op 30 maar bezocht.
 
Laatst bewerkt:
Who can identify the beautiful young Romanian girl that sits in this window? Do you have experience of her services as I visited but she was quick to finish the BJ and asked me to cum quickly but she is very attractive
 
Terug
Bovenaan Onderaan