Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
klopt maar dan vooral in de middag. Heb het zelf een keer meegemaakt tijdens een zakelijke bespreking dat de bezoekers vroegen hoe je het snelst in de Geleenstraat kwam. Hadden geen idee hoe het hier zit. Maar los daarvan zie je overdag regelmatig vergadermannen wandelen, zakenmensen in de Geleen en ambtenaren in de Doublet (en vroeger in de Poeldijksestraat)
Ik merk wel dat het bij de meeste dames wel indruk maakt, waarschijnlijk denken ze gelijk dat je ook een dikke portemonnee hebt.
 
dat zie je vrij vaak, met name overdag, even na of tijdens het werk, snel een wippie maken. Zelf ook vaak met pak of met nette kleding ff snel wezen wandelen. Ik vind het dus helemaal niet raar, ik vind het eerder raar, dat jij dat raar vind.
Zie citaat beneden:

Echter gezien het vrij standaard straatbeeld van overwegend drerries en enkele junks is het wel degelijk opmerkelijk ;)
Daarom dus de opmerking dat het opmerkelijk is.
 
Kom zojuist latina Marcia tegen in passage 11/25p k6. Kort met haar gepraat want ze was aan het eten en daarvoor nog in gesprek met Martha. Marcia met haar big ass. Wat ben ik blij dat ze terug is want ze is lang weggeweest dus Marcia krijgt binnenkort een beurt van mij maar eerst even herstellen van de vele neukbeurten van het afgelopen weekend.
 
Ook ik heb ooit wel eens in pak rondgelopen door de Doubletstraat. Echter gezien het vrij standaard straatbeeld van overwegend drerries en enkele junks is het wel degelijk opmerkelijk ;)
Hahaha de welbekende drerrie look; trainingspak, nektasje en als t kan nog een jointje. Dit is wel het gemiddelde straatbeeld in de doublet en dan wat junkies en licht verstandelijke erbij en dan de forumleden als restgroep😭😭.
Doublet zie je wat meer jongeren die half naakte vrouwen willen zien en misschien hun eerste wipje maken. In mijn jeugd kostte het nog 25 euro; dat was maar 5 uurtjes pizza's bezorgen of rozen snijden.
 
Doubletstraat 12 K1 of K2 vermijden! Bianca uit Roemenië vorig jaar zomer begonnen, nu weer aanwezig maar zit op haar kruk ongeïnteresseerd achter haar raam is steeds met haar mobiel bezig alsof ze helemaal geen zin heeft om te werken en ze staat vaak vrij, is logisch met zo'n houding. Maar zij is een TMM, vraagt te veel voor weinig doen, service dominant en slecht en afwerkseks. Voor foto's stuur prive bericht, ze zat vorige jaar ook op kinky. Soort van high class companion, terwijl ze eruit ziet alsof ze met kleren van de aldi loopt.
 
Dat zullen je medewandelaars leuk vinden!

Ja vind ik ook @Paulus2 , het aloude gezegde gaat ook nu weer op :

[h3][/h3]

MEN WORDT EERDER DOOR EEN STRONTKAR OVERREDEN DAN DOOR EEN KOETS oftewel MEN WORDT EERDER ONHEUS BEHANDELD DOOR KLEINE DAN DOOR GROTE LIEDEN.


Voor de duidelijkheid : bovenstaand spreekwoord heeft betrekking op de "Beledigende" teksten uit post 5520 , 5530 en 5531 over de
Doublet-wandelaars .

Waar haalt iemand de 'gore rot moed' vandaan om zoiets achterlijks over ONS , de bezoekers van de dames in de Doublet, te durven schrijven ?
 
Laatst bewerkt:
D
Doubletstraat 12 K1 of K2 vermijden! Bianca uit Roemenië vorig jaar zomer begonnen, nu weer aanwezig maar zit op haar kruk ongeïnteresseerd achter haar raam is steeds met haar mobiel bezig alsof ze helemaal geen zin heeft om te werken en ze staat vaak vrij, is logisch met zo'n houding. Maar zij is een TMM, vraagt te veel voor weinig doen, service dominant en slecht en afwerkseks. Voor foto's stuur prive bericht, ze zat vorige jaar ook op kinky. Soort van high class companion, terwijl ze eruit ziet alsof ze met kleren van de aldi loopt.
Dan nodig ik je uit, om juist van deze TMM te schrijven, tenminste als je haar hebt bezocht. Op die manier waarschuw je je collega wandelaars tegen deze Balkan oplichtster.
 
Dat zullen je medewandelaars leuk vinden!
Alsof ik hier de standaard (mede)wandelaar bedoel... Ik beschrijf hier expliciet de types die het wandelen voor nogal wat collega wandelaars onaangenaam schijnen te maken. Gezien de opmerkingen her en der dat sommigen het vaak een minder prettige en onveilige plek vinden. Helaas zijn die figuren nogal overheersend aanwezig tussen de serieuze wandelaars ;)
 
D

Dan nodig ik je uit, om juist van deze TMM te schrijven, tenminste als je haar hebt bezocht. Op die manier waarschuw je je collega wandelaars tegen deze Balkan oplichtster.
Met risico voor wijsneus uitgemaakt te worden: roemenie heeft net zoveel met de Balkan als Nederland met Wallonië... In Roemenië praten ze ook nog een taal die dicht bij het Italiaans staat en mijlenver van het barbaarse Slavisch of Germaans. Alhoewel in delen van Roemenië tot voor kort gewoon Duits werd gesproken.
 

Ja vind ik ook @Paulus2 , het aloude gezegde gaat ook nu weer op :

[h3][/h3]

MEN WORDT EERDER DOOR EEN STRONTKAR OVERREDEN DAN DOOR EEN KOETS oftewel MEN WORDT EERDER ONHEUS BEHANDELD DOOR KLEINE DAN DOOR GROTE LIEDEN.


Voor de duidelijkheid : bovenstaand spreekwoord heeft betrekking op de "Beledigende" teksten uit post 5520 , 5530 en 5531 over de
Doublet-wandelaars .

Waar haalt iemand de 'gore rot moed' vandaan om zoiets achterlijks over ONS , de bezoekers van de dames in de Doublet, te durven schrijven ?
Het is slechts wat ik constateer als ik een rondje loop op de doublet. Het is over het algemeen toch ander publiek dan op de Geleen. Of vergis ik mij hierin?
 
Ik ben er na de laatste lockdown niet meer geweest, maar de afgelopen jaren heb ik die ervaring (zelfs in de middag) wel telkens gemaakt. Veel positiever kan ik het helaas niet omschrijven.
 
Met risico voor wijsneus uitgemaakt te worden: roemenie heeft net zoveel met de Balkan als Nederland met Wallonië... In Roemenië praten ze ook nog een taal die dicht bij het Italiaans staat en mijlenver van het barbaarse Slavisch of Germaans. Alhoewel in delen van Roemenië tot voor kort gewoon Duits werd gesproken.
Roemenie is een van de Balkanlanden. dat heeft niks met taal te maken, maar met de geografische ligging
 
In mijn beleving....

Geleen: Iets oudere stillere wandelaars. Veel blikken naar de dames, weinig geschreeuw. Als het druk is qua aanbod een prima straat. Kan enorm meevallen waardoor je extra rondjes moet lopen om je keuze te bepalen, kan opeens stil vallen qua aanbod van dames waardoor ook de wandelaars in aantal afnemen. Op een goede dag is dit mijn voorkeurs-wandel-straat in Den Haag

Doublet: Luidruchtiger, meer jongere wandelaars, hoog percentage medelanders. Veel groepjes jongens die dames onderling bespreken. De dames lijken hier best wel tegen bestand. Hier voor mijn gevoel meer Zuid-Amerikaans dan Oostblok. Op zijn best bruist het lekker, voelt het meer als een drukke uitgaansstraat dan de Geleen, op zijn slechtst is het een beetje een soort afvoerputje waar een hoop geile mannen wel erg instinctief reageren.


Ik kan de Doublet qua sfeer zeker ok vinden, maar bezoek vaker dames in de Geleen. Kan in de Doublet nooit echt mijn draai vinden. Meer matige dames ook en als er dan een beauty tussen staat moet je net even sneller schakelen dan ik kan....maar vooral ook dan ik wil. Als in: Ik wil mijn voorganger niet zien.
 
Goedemorgen, was net in de doubletstraat en zag het bordje van monica (brasil) en sol. Maar zij waren al druk bezig schat ik in. Ook een dame latina voor mij onbekende op nr.18. Wat ik ook zag is dat er grote machines de straat in kwamen van firma BAM. Denk dus dat de straat al vandaag open gaat. Wees voorzichtig :)
 
Jezus, steeds die vooroordelen over de beide straten. Kan het niet over de dames gaan en dan hun dienstverlening. En dan krijg je die gasten die als "meubelstuk" overal op reageren een soort figuur van Opa zal het wel even vertellen in mijn beleving. Gaat het niet over het geld wat de dames verdienen dan wel over de veiligheid. Ik heb er helemaal niks mee ik voel me in beide straten veilig zowel in de avond als overdag. Jaren geleden werd er in de roze passage ook geschoten toen die plantenbakken er nog hingen maar die zijn inmiddels weggehaald omdat mensen hun peuken en blikjes er in dumpten. laatst zag ik een dealer die wat witte poeder wilde afgeven overdag bij een dame gelijk naast de deur maar omdat ik langs liep stopte ze ff maar het zag er zo overduidelijk uit. En het rubberloos neuken hoort dat ook bij het veiligheidsgevoel want daar zijn er ook genoeg van te lezen op het andere forum:ROFLMAO:
 
Kom zojuist latina Marcia tegen in passage 11/25p k6. Kort met haar gepraat want ze was aan het eten en daarvoor nog in gesprek met Martha. Marcia met haar big ass. Wat ben ik blij dat ze terug is want ze is lang weggeweest dus Marcia krijgt binnenkort een beurt van mij maar eerst even herstellen van de vele neukbeurten van het afgelopen weekend.

Zij was mijn eerste dvp ooit. Niet echt een knappe dame en wat meer op leeftijd, maar superdikke billen en heupen.
Wel een goed alternatief, wel blij dat ze terug is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan