Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het altijd zo bijzonder dat er zelfs doordeweeks overdag nog handel te halen is voor de dames 🙄 Ik weet wel dat de bezetting kleiner is en de dames vaak ouder, dus ander publiek. Misschien veel mannen die met pensioen zijn ofzo.. of mannen met een vrije dag.
Maar echt druk zal het vaak niet zijn gok ik.
 
ik denk dat je Cristina bedoeld. dat is inderdaad een mooie meid om te zien ze is ook best lang met mooie benen. vorig jaar of dat jaar daarvoor ben ik een keer bij haar naar binnen geweest, aangezien toen alle meiden angst hadden voor corona was dat een matige wip. Ik wil haar nog wel een herkansing geven, omdat ze altijd vriendelijk is en gedag zegt, Maar wat mij opvalt is dat ze voor een mooie meid best vaak vrij is. Dat geef mij altijd te denkene

Er zijn tot op heden ook nog geen recensies over haar geschreven, terwijl ze er toch al een jaar op twee staat.
Als of de duvel er mee speelt, gisterenavond deze mooie Colombiaanse bezocht voor een herhaalbezoekje dit tot viel mij niet tegen. . Het vorige bezoek was 2 jaar geleden en mocht ik pas naar binnen nadat mijn temperatuur was opgenomen, ook was de wip daarom niet zo bijzonder.
Ik snel even een recensie over haar schrijven, te meer om dat die er nog niet is over haar.
 
Als of de duvel er mee speelt, gisterenavond deze mooie Colombiaanse bezocht voor een herhaalbezoekje dit tot viel mij niet tegen. . Het vorige bezoek was 2 jaar geleden en mocht ik pas naar binnen nadat mijn temperatuur was opgenomen, ook was de wip daarom niet zo bijzonder.
Ik snel even een recensie over haar schrijven, te meer om dat die er nog niet is over haar.
Ben benieuwd naar je recensie
 
Ik zag vanmiddag een Venezolaanse in de doublet op 31k7. Ze stelde zich voor als Maya. Ze is schat ik eind 20. Knap gezicht en mooi curvy latina lichaam. Ik ga weinig naar latina's maar ik wil haar wel proberen. Heeft iemand toevallig ervaring met haar?
 
Ik zag vanmiddag een Venezolaanse in de doublet op 31k7. Ze stelde zich voor als Maya. Ze is schat ik eind 20. Knap gezicht en mooi curvy latina lichaam. Ik ga weinig naar latina's maar ik wil haar wel proberen. Heeft iemand toevallig ervaring met haar?
Deze dame was mij gisteren avond ook opgevallen, ze had een flinke bos hout voor de deur 🙈 Ik schat haar wel iets ouder dan eind twintig. Ik had even getwijfeld om bij haar naar binnen te gaan, maar ik vond van dicht bij dat ze niet zo'n mooi gezicht had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan