Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het staat de dames vrij om een account te maken en ik heb van diverse dames reacties in hun eigen topic gezien.
ik weet dat Angel die in de Hunsestraat werkt, ook heeft gereageerd op een recensie, maar ik heb het ook van meerdere dames gezien.
Ik denk dat de taal een probleem is voor de meeste dames, maar ik heb ook gezien dat een paar Roemeense dames hadden gereageerd op een recensie, weliswaar in het Engels, maar dat lijkt mij geen probleem
 
Laatst bewerkt:
ik weet dat Angel die in de Geleenstraat, ook hebt gereageerd op een recensie, maar ik heb het ook van meerdere dames gezien.
Ik denk dat de taal een probleem is voor de meeste dames, maar ik heb ook gezien dat een paar Roemeense dames hadden gereageerd op een recensie, weliswaar in het Engels, maar dat lijkt mij geen probleem
Want ik zou eigenlijk willen weten heren en stieren, hoe vaak zegt een dame, ik kom nooit meer terug? Hebben jullie een idee bij hoeveel klassen de Champions League aan vrouwen in Zuid-Holland, weg gaan en waar gaan ze heen? Ik was al jaren niet in de Geleen geweest, maar ik kwam helemaal geen oude gezichten meer tegen. Ik was juist voor 84 gaan stoppen omdat ik goede ervaringen heb gehad met Mooie Meta van 84. En haar vriendin, volgens mij Sandra succes kunnen wensen omdat ze nooit meer terug kwam. Ik zie het niet zo voor me dat ik mijn wandelaar schoenen weer aan ga trekken. Maar ik zeg je eerlijk, ik heb bij deze een mega goede ervaring gehad bij Reina en eigenlijk ben ik zeer benieuwd naar de mijn toekomstige review voor Cristina. Die 2 komen in een prachtige DUET. Zou zo meer willen neer leggen en ze beide goed te leren kennen. Dus ik trek voor morgen ofzo mijn wandelschoenen aan naar Den Haag en ga even bij Cristina langs. Vroeger toen ik ter wandel kwam was ik mega stoned en geil, nu denk ik er anders over na. Ik kom vaak genoeg zulke klasse Champions League vrouwen tegen in het uitgaan of op social media. Maar ik zeg jullie eerlijk, deze meiden zijn veel liever en stoerder dan Kim Kardashian. Ik heb meer respect voor deze dames, de dames vermeld op deze website, dan alle dames die nu een verification check hebben op Instagram of TIktok. Alle vrouwen moeten pijpen, deze meisjes rijden heren en stieren.
 
ik weet dat Angel die in de Geleenstraat, ook hebt gereageerd op een recensie, maar ik heb het ook van meerdere dames gezien.
Ik denk dat de taal een probleem is voor de meeste dames, maar ik heb ook gezien dat een paar Roemeense dames hadden gereageerd op een recensie, weliswaar in het Engels, maar dat lijkt mij geen probleem
Hey Rony, wat als er een vertaal tool komt via Google Translate. Gewoon een ingebouwde vertaal knop. Bovendien biedt Google Chrome ook een standaar vertaal optie via de browser. Dus bij volgende bezoeken adviseer ik de heren en stieren toch de dames erop willen attenderen dat ze hier geblogt worden. En dat ze ook makkelijk een reactie kunnen toevoegen. Het is een vorm van schrijf therapie in plaats van GHost Busters voor de dames.
 
Het is niet de bedoeling dat dames rechtstreeks reageren op hun recensietopic, dan krijg je zoals eerder geschreven welles-nietes spelletjes.
Ik weet niet of dat nou zo erg is.
Het is waarschijnlijk vermakelijker dan eindeloos uitwisselen van schijtlollige opmerkingen.
 
Ik vind het hoe het nu gaat fijn en dat is altijd al zo geweest, ook tijdens Hookers. Er zijn een aantal betrouwbare wandelaars die een recensie schrijven, deze recensies vind ik dan betrouwbaar. Maar als een nieuw lid of met weinig recensies meent alles te kunnen krijgen voor weinig centjes, is het ongeloofwaardig.

De dames zijn vrij om te kunnen reageren, maar na elk recensie een reactie van een dame zit ik niet op te wachten. 9 van de 10 keer liegen die dames ook over alles en nog wat.
 
Moet meer gestimuleerd worden recensies voor de dames achter te laten. In de psyche werkt het juist positief dat deze site toch op de een of andere manier mega populair is en dit zorgt ervoor dat de dames beter behandeld worden. Ik zou de admin willen vragen, de dames te betrekken op deze site. Het zou natuurlijk geen kinky.nl van willen maken. Maar admin, als de dames ook accounts hadden, dan konden ze hun eigen feedback achterlaten en de gebruikers meer interacties met hun lievelingsdames. Zo kunnen de meeste toch wat extra krijgen, als de de dames reageren op hun recensies. Een voorbeeld zijn Reina en Cristina. De laatste review voor Cristina is niet al te aantrekkelijk. Maar als Cristina een account had en zou reageren met waarom zij zich zo heeft opgesteld die dag, misschien stonk de klant en misschien had ze helemaal geen zin in sex.

ANGELBATMAN
Je hebt helemaal gelijk! Ik hoop dat er wat mee gedaan word.
 
Ik vind het hoe het nu gaat fijn en dat is altijd al zo geweest, ook tijdens Hookers. Er zijn een aantal betrouwbare wandelaars die een recensie schrijven, deze recensies vind ik dan betrouwbaar. Maar als een nieuw lid of met weinig recensies meent alles te kunnen krijgen voor weinig centjes, is het ongeloofwaardig.

De dames zijn vrij om te kunnen reageren, maar na elk recensie een reactie van een dame zit ik niet op te wachten. 9 van de 10 keer liegen die dames ook over alles en nog wat.
Ik heb nog nooit een dame zien reageren op een recensie hier.
 
Graag advies. Ben nog nooit in Den Haag geweest. Ik lees doublet en geleen. De ene is goedkoop en de andere duur. De ene knappe dames en de andere minder mooi. Maar waar moet ik heen? Ik hou van tm 30 jaar. Liefst oost Europees Nice figuurtje en 50 voor p+N. Dit graag overdag. Lukt dat? Kom van ver vandaar al deze vragen. Hoeveel dames zijn er overdag 12-13 uur?
 
Graag advies. Ben nog nooit in Den Haag geweest. Ik lees doublet en geleen. De ene is goedkoop en de andere duur. De ene knappe dames en de andere minder mooi. Maar waar moet ik heen? Ik hou van tm 30 jaar. Liefst oost Europees Nice figuurtje en 50 voor p+N. Dit graag overdag. Lukt dat? Kom van ver vandaar al deze vragen. Hoeveel dames zijn er overdag 12-13 uur?
Als je van ver komt heb je vast al flink betaald voor je reiskosten, dus ik zou dan niet bezuinigen op de dames. Vervolgens zou ik naar de Geleenstraat gaan. Voor 50 euro bij Beatrix, Diane, met 20 euro extra voor beffen of extra 50 voor pzc.Laat een recensie achter als je bent geweest.
 
Want ik zou eigenlijk willen weten heren en stieren, hoe vaak zegt een dame, ik kom nooit meer terug? Hebben jullie een idee bij hoeveel klassen de Champions League aan vrouwen in Zuid-Holland, weg gaan en waar gaan ze heen? Ik was al jaren niet in de Geleen geweest, maar ik kwam helemaal geen oude gezichten meer tegen. Ik was juist voor 84 gaan stoppen omdat ik goede ervaringen heb gehad met Mooie Meta van 84. En haar vriendin, volgens mij Sandra succes kunnen wensen omdat ze nooit meer terug kwam. Ik zie het niet zo voor me dat ik mijn wandelaar schoenen weer aan ga trekken. Maar ik zeg je eerlijk, ik heb bij deze een mega goede ervaring gehad bij Reina en eigenlijk ben ik zeer benieuwd naar de mijn toekomstige review voor Cristina. Die 2 komen in een prachtige DUET. Zou zo meer willen neer leggen en ze beide goed te leren kennen. Dus ik trek voor morgen ofzo mijn wandelschoenen aan naar Den Haag en ga even bij Cristina langs. Vroeger toen ik ter wandel kwam was ik mega stoned en geil, nu denk ik er anders over na. Ik kom vaak genoeg zulke klasse Champions League vrouwen tegen in het uitgaan of op social media. Maar ik zeg jullie eerlijk, deze meiden zijn veel liever en stoerder dan Kim Kardashian. Ik heb meer respect voor deze dames, de dames vermeld op deze website, dan alle dames die nu een verification check hebben op Instagram of TIktok. Alle vrouwen moeten pijpen, deze meisjes rijden heren en stieren.
meta voor corona nog gezien in alkmaar
 
Ik reis kosteloos met ov 😃 Dat wordt dus Geleen straat. Rond 13 uur wel slanke oost Europese dames tot jaar of 30 beschikbaar voor 50 p+N?
Geleen en doublet liggen op loopafstand. Mijn advies is om niet op dinsdag te komen (lagere bezetting) en te wandelen richting doublet. Vervolgens naar de Geleenstraat. Rond 13 uur beginnen de straten tot leven te komen en neemt de keuze toe.
 
Het is niet de bedoeling dat dames rechtstreeks reageren op hun recensietopic, dan krijg je zoals eerder geschreven welles-nietes spelletjes.
Daar ben ik het in principe mee eens. maar er worden soms negatieve recensies over dames geschreven, waar de dame ten onrechte beschuldigd wordt van een slechte service, of van afspraken die ze niet na komt. Aangezien het om de broodwinning van de desbetreffende dame gaat, heb ik er persoonlijk geen probleem als een dame dan rechtstreeks reageer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan