Rimmen nog wel, lekker een likkie aan de poepertCarina kunnen we voorlopig wel vergeten vrees ik …heb wel zin om haar lekker te rimmendenk er wel vaak aan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRimmen nog wel, lekker een likkie aan de poepertCarina kunnen we voorlopig wel vergeten vrees ik …heb wel zin om haar lekker te rimmendenk er wel vaak aan
Jessica is niet zo lang geleden met vakantie voor 2/3 maanden.Carina 26a k1 doublet
Jessica 1k1 doublet
Gespot?
Dat is niet Cristal, maar dat is Jessica.Als het goed is staat crystal in de witte steeg op k100
Aha ik dacht dat zij zich ooit voor stelde als crystal maar bedankt voor de infoDat is niet Cristal, maar dat is Jessica.
Ik zag haar van de week daar ook zitten, Jessica is een tijdje in haar thuislans geweest, overigens is zij, geen aanrader.
Ze lijkt een heel klein beetje op Cristal.
Recensie - Jessica, (D.Rep), Den Haag, Doubletstraat 31 k100
Een aantal weken geleden deze mooie Dominicaanse dame bezocht. Ik heb had haar al een tijdje op het oog, en eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, Op de vraag hoeveel ze wilde hebben stak ze vier vingers omhoog. Ik naar binnen even een kort social praatje gemaakt en naar haar naam gevraagd...www.girlsreview.nl
Waarschijnlijk wil ze een graantje meepikken van de populariteit van Cristal. maar ze lijkt er wel een klein beetje op. Alleen Cristal is een stuk mooier, en geeft een betere service.Aha ik dacht dat zij zich ooit voor stelde als crystal maar bedankt voor de info
Dan kan het kloppen dat dit een ander is en ik ze verwar hahaWaarschijnlijk wil ze een graantje meepikken van de populariteit van Cristal. maar ze lijkt er wel een klein beetje op. Alleen Cristal is een stuk mooier, en geeft een betere service.
is dat die met leuk gezichtje en best grote kont broeder die heb ik ook gezien zag er wel vriendelijk uit broeder @RonnieFlexHeren, een aantal dagen geleden in de doubletstraat zag ik een getinte latina dame met pikzwart haarin de 31passage kamer 9, Ayisha diaz look alike. Iemand die weet wie ik bedoel? Heb haar vaker zien staan, maar nog niet de trekker overgehaald. Iemand die mij meer kan vertellen?
GR RF
Deze dame is ook weer terug van zomerreces, aardige dame voor een praatje, maar de sex is matig, alsof ze onervaren is, maar dat kan je over een dvp natuurlijk niet zeggenHeren, een aantal dagen geleden in de doubletstraat zag ik een getinte latina dame met pikzwart haarin de 31passage kamer 9, Ayisha diaz look alike. Iemand die weet wie ik bedoel? Heb haar vaker zien staan, maar nog niet de trekker overgehaald. Iemand die mij meer kan vertellen?
GR RF
Dankjewel maatDeze dame is ook weer terug van zomerreces, aardige dame voor een praatje, maar de sex is matig, alsof ze onervaren is, maar dat kan je over een dvp natuurlijk niet zeggen
Recensie - Cristina (Col), Den Haag, Doubletstraat 31 k9
Vorige week woensdag heb ik een herhaalbezoekje gebracht bij Cristina, twee jaar geleden heb ik haar ook bezocht na de coronasluiting. Ik had eigenlijk een andere dame in mijn hoofd om te bezoeken, maar kon deze Colombiaanse sexgodin niet weetstaan, ze is vrij lang voor een latina en heeft een...www.girlsreview.nl
En vandaag weer haar "eigen" raam 86 k1.Ruru is weer terug, vandaag Geleenstraat 84 k3.
En om misverstanden te voorkomen, ze is inmiddels vertrokken en er zit een andere dame.Jurgitta is vandaag aanwezig, Hunsestraat 49 k3.
Straat en huisnummer ?Is Anaïs nog wel eens aanwezig ? Vandaag ?
Naast Jazmin?Ik liep gisteren avond over de doubletstraat.
En ik zag bij nummer 24 K3
Een leuk poppetje staan.
Ik had te weinig tijd om naar binnen te gaan.
En ik kon geen recensie vinden van de dame.
Weet iemand of het de moeite waard is?
Volgens mij werkt ze half in de middag en half in de avond.